Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid 1.41

2013.06.27. 11:14 Miskolci

A múlt héten megjelent a jó öreg MegaDroid új verziója az 1.41. Túlságosan nem eresztették bő lére az értesítő levélben, hogy mit is módosítottak benne. Egyedül azt említették meg, hogy a legújabb verziújú metatrader-rel is hibamentesen működik. Gyanítom, hogyha csak ezt említették, akkor nagyon mást nem is módosítottak.

Már jó régen leállítottam az éles számlámon ezt a robotot. Azt nem mondom, hogy szinte el is felejtettem, mert ez az egyik legkedvesebb és legjobban működő robotom volt, ami éles számlán is remekelt. Nekem megduplázta a számlám. Igaz kellett hozzá két év, de megcsinálta. Most azon gondolkodtam a frissítés kapcsán, hogy újra elindítom egy olyan brókeren, ahol elég kedvezőnek tűnnek a paraméterek. Lássuk mit tud a nagy öreg!

Szólj hozzá!

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde autopilot expert megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr75379383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása