Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Céltervezés, feladatkezelés - JustDoo fejlesztés

2015.04.17. 12:35 Miskolci

Most jöttem rá, hogy már nagyon-nagyon régen meg akartam osztani a véleményem egy általam nagyon kedvelt programról. Már jó régen találtam egy nagyon jó kis oldalt, amivel a feladatainkat, napi teendőinket szervezhetjük profi módon meg. Nekem azóta is nagyon tetszik. Én már kb. 2 éve használom a mindennapjaimban. Bevallom, nagyon hiányozna most már, ha valamiért megszűnne. Ez az oldal és a hozzá tartozó mobil applikáci a Justdoo nevet viseli.

Szerencsére megszűnésről azonban szó sincs. Sőt, most fejlesztettek még rajta. Kibővítették egy szuper céltervezési funkcióval. Aki már rájött, hogy a célok megtervezése nélkül sokkal nehezebb fókuszáltnak és sikeresnek maradni, annak nem kell ecsetelnem, hogy miért jó.

A napi teendőket nagyon szervezetten tudjuk tartani. Kezdve a bevásárló listáktól a komoly projekt munkákig. Akár részmunkák delegálását is meg lehet vele oldani kisebb cégeknél a belső kommunikációhoz. Készenléti állapotok nyomonkövetése, dokumentumok megosztása, stb. Bevallom én még a felét sem használom ki a programnak, de nagyon jól jön az otthoni dolgaim rendben tartására és a munkahelyi teendőim szervezésére. Ami tetszik benne, hogy bár nagyon nagy a tudása, ez mégsem "látszik" rajta. Azaz nem kell bonyolult menükben elveszni benne. Aki csak egyszerű to-do listaként akarja használni, arra is tökéletes. Nekem már órákat mentett meg az életemből haszontalan tevékenységek kiiktatásával. Egyébként még analizálásra is jó, mert ha akarjuk még az adott részfeladat idejét is lemérethetjük vele, a megszakításokat is belekalkulálva. Megdöbbentő, mikmor kiderül, hogy egy "8 órás" munkanapból, csak pár óra a hasznos, valódi tevékenység.

Én tiszta szívemből ajánlom mindenkinek, aki szeretné szervezettebben élni a mindennapjait!

Hivatalos honlap:

www.justdoo.hu

Van mobil alkalmazás is, ami oda-vissza szinkronizál a számítógépen bevitt adatokkal. 

Készítettek egy rövid kis bemutató videót az új részről:

Ez pedig egy már régebbi alap funkció bemutatója: 

Szólj hozzá!

Címkék: todo delegálás feladatkezelő justdoo to-do céltervezés céltervező btime

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr387375656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása