Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

forex.hu

2015.06.15. 11:16 Miskolci

A mai napra még tartogatok egy vicces szösszenetet. Pont ma beírtam a következőt a google keresőbe, hogy a magyar piacon nézelődjek csak úgy a témában:

"sites: *.hu #forex"

Gondoltam hátha akad valami olvasnivaló (magyarázat a kereséshez: ezzel a szóősszetétellel a google csak azokat az oldalakat listázza, amelyikben szerepel a .hu és szerepel rajtuk a #forex hashtag).
Megmosolyogtatott az egyik oldal. Mégpedig a forex.hu. Érdemes megnézni egy mosoly erejéig. Szerintem senki nem gondolná, hogy magyarországon ezt a domain nevet mire használják! :-)

Vajon hány releváns, valódi érdeklődője jöhet a keresőből és hány olyan, aki szintén mosolyog egyet, mint én.

Persze a tulaj joggal csodálkozhat, hogy mi vicces van ezen. De attól még nekünk ez vicces. Szerintem. :-)

4 komment

Címkék: vicc humor forex.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr247508590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaal Arnold 2015.06.30. 16:34:32

hát ez valóban nem túl releváns.

jó lenne egy lista ezekről az oldalakról.
nem tudom, hirdet-e adwordsben, de nem lennék a hirdető helyében :D

Gaal Arnold 2015.07.06. 10:34:54

látom semmi válasz. jól kiröhögte magát mindenki. :)

nem mintha szeretnék magammam beszélgetni, de ha már feldobtam a témát folytatom:
tehát itt van egy site, ami elég sok okosságot tartalmaz forex -szel kapcsolatban

smarttrade.hu/hu

Miskolci 2015.07.07. 18:34:29

@Gaal Arnold:
Megnéztem ezt az oldalt, de éppenhogy alig tartalmaz valami információt. Sőt, szinte semmit! Csak egy rakás nem működő linket és számomra elég össze-vissza vannak rajta a dolgok. Viszont szépnek szép. Csak így semmi értelme. Legalábbis számomra.
süti beállítások módosítása