Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Best Choice FBC Ltd. - Új bróker az FX21-nél

2014.11.09. 18:37 Miskolci

Nemrég írtam a DCFX-ről (Different Choice FX Broker) és az MNB vizsgálatáról. Erről nincs semmi további információm, de a héten jött egy levél az FX21-től és az újonnan induló bróker cégről, melyet a jövőben a tevékenységükhöz használni fognak. Az új bróker neve Best Choice FBC Ltd.

De hogy miről is van szó és hogy a miérteket is megismerjük, felsorolom a hírlevélben megosztott információkat:

 

Kíváncsi vagyok a fejleményekre! Jó lenne tudni, hogy létezik majd egy számlakezelő, aki teljesen legálisan és minden engedéllyel rendelkezve működhet Magyarországon, az FX21 eredményeihez hasonló eredményekkel.

7 komment

Címkék: befektetés devizapiac bróker broker devizatőzsde dcfx BCFX Best Choice FBC Ltd

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr976881587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drotnuke 2016.06.07. 20:45:35

Tisztelt Miskolci!

Érdeklődnék, hogy van-e valami fejlemény DCFX brókerrel kapcsolatban.

Köszönöm

Miskolci 2016.06.11. 19:01:19

Szia! Azóta annyi történt, hogy az MNB továbbadta a rendőrségnek az ügyet és most ők nyomoznak az FX21 - BCFX - DCFX ügyben. Azt vizsgálják, hogy van-e ügy, vagy nincs.

drotnuke 2016.06.17. 15:31:16

Köszönöm a választ.

Namely 2016.11.08. 13:34:31

Sziasztok,
Nekem volt egy számlám a Best Choice (wow micsoda név!!!)-nál, de mindössze 116.61 USD volt rajta, amit még a FINFX-től örököltek, és akkor elfelejtettem megszüntetni. Visszautalást kértem a múlt héten, és 47.16 USD-t kaptam vissza tőlük a mai napon! :DDDDDDD
Ezekről ennyit! A modern emberi jogok csúfosan kudarcot vallottak itt is, mert az ilyenek fejét karóra kellene tűzni a főtéren, hogy a következő meggondolja.
Azért átgondolom, hogy mi lett volna, ha a főszámlám csinálna ilyet, nem egy ilyen kisebb.... nem biztos, hogy röhögnék!

palodave 2017.06.15. 02:35:38

Én 5 hónapja kértem ki a pénzemet, azóta sem kaptam egy fillért sem. Egyértelműen csaló, szélhámos banda, akiknek nem ez az első piramisjátékuk.
Érdemes egyébként rákeresni a neten, tele van minden fórum az átvert ügyfeleik panaszaival.

Miskolci 2017.06.20. 18:26:54

Valahogy előbb-utóbb, úgy néz ki, minden ilyen cég erre a sorsra jut.
Az ilyenek miatt (is) hanyagolom a forex ipart. Van abban már eleve épp elég rizikó. Nem kell azt fokozni :)
süti beállítások módosítása