Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FapTURBO 55 - az új verzió

2012.03.18. 19:29 Miskolci

 A héten jött az e-mail a FapTURBO készítőitől, hogy elkészült a legfrissebb kiadás, az 55-ös. Változott a hitelesítési folyamat. Mostantól nem kell aktiváló kulcsot generálni a tagoldalon, hanem csak beregisztrálni az élő számlát és a robotba csak az e-mail cím és a clickbank-os order kód kell.

Az új verzió a szokásos helyről tölthető le.

11 komment

Címkék: robot befektetés forex ea devizapiac kereskedés devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr464324400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babinszki 2012.03.20. 10:54:14

Szia!

Kérdésem lenne! Az otthoni gépemen FAP Turbo 55-öt futtatok. Mosolygós jel
van, kiirja a robot nevét, bal oldalt csomó adatot, mikor kereskedik
stb és ha nem jó charton vagyok vagy időtávban akkor szól is ráadásul
az elején inicializál! Most béreltem VPS-t. Oda is feltettem, az
otthoni gépemről töröltem az egész Metatradert. A Vps-en azonban nem
inicializál semmit nem ír ki mosolygós jel azonban van és a Robot
nevét kiirja! Olyan mintha nem működne a VPs-en! Állítani kell
valamit? Ugyanez az ichimokunál nem gond, mindegy VPS-en van vagy az
otthoni gépemen! Mail és clickbank beirva, tehát futnia kéne! Köszönöm
előre is!

Anakin70 2012.03.20. 13:17:34

Szia!

Sajnos én is ezzel a problémával kűzdök. Melyik VPS szolgáltatónál vagy? A VPS szerverre gyanakszom. Az én VPS szerverem ez: SWTECH.IE

pters 2012.03.20. 18:26:49

Szia!

Nekem is ez a problémám, az én szerverem: SWVPS.COM. Kérlek, ha tudsz segíts! Köszi előre is

Mnemomic 2012.03.20. 21:00:16

Nekem is ez a gond. 54-es futott simán meg a Ichimoku is megy. Amúgy ha megnézitek a FaptAuthv2.dll-t hiányolja, de az is megvan a jó helyen experts/library. Írtam a supportra de nem válaszoltak.

Mnemomic 2012.03.20. 21:02:06

Ja nekem is VPS-en megy az SWVPS. De tuti nem az a gond szerintem, a programozásban lett vmi elcseszve.

pters 2012.03.20. 21:38:11

Én is írtam a supportra, de nekem sem válaszoltak eddig.

Mnemomic 2012.03.21. 12:41:25

Na válaszoltak de olyan magyar módon. Szóval én vagyok a hibás nem ők. Tudnám, hogy az Ichimoku akkor miért működik?

Már írtak a fórumukra is, meg tudom, hogy másnak se megy. Gondolom többen írtak már nekik de még mindig azt válaszolják, hogy rosszul telepítettem. Viccesek..

Mnemomic 2012.03.21. 16:35:27

Na végre megértették. Mivel Windows Server 2003 fut a VPS-en ezért ezt le kell szedni és telepíteni rá:

www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=3387

Ezután jó lett.

pters 2012.03.22. 07:12:59

Nekem is jó lett, úgy csináltam ahogy írtad! köszi a segítséget!

Balazs2000 2012.03.31. 11:10:07

érdemes frissíteni? Nekem az Iamfx-n van a számlám, de az 54-es az elmúlt hetekben elég siralmas volt...

Miskolci 2012.03.31. 16:56:09

@Balazs2000:
Nem tudni. Majd kiderül! Egyenlőre nem észleltem nagy változást egy hét alapján.
süti beállítások módosítása