Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Bróker bróker után fog bedőlni? Meddig bírja az Iron FX?

2015.03.08. 20:22 Miskolci

Az a bizonyos svájci frankos csütörtököt szerintem még sokáig emlegetjük. Nem biztos, hogy azonnal bedől egy-egy bróker egy nagyobb veszteség benyelése után. Van aki vergődik még egy darabig és kilábal belőle, de biztos lesz még olyan, akit alapjaiban rendített meg, de nem azonnal fog kimúlni. Sajnos ezt nem tudhatjuk előre. Ilyen információkat szerintem sok esetben még a cégnél dolgozó alkalmazottak sem ismerhetnek, hiszen a pénzügyi részhez nincs közük.

A napokban például az Iron FX került szóba, mint ketyegő bomba. Erről itt lehet olvasni egy cikket:

Újabb brókercégnél ketyeg a bomba?

De még jópáran lehetnek a listán. Erről lehet olvasni például a Forexlusive nevű online magazinban, melyhez itt egy link az olvasáshoz:

Forexklusive 12-es szám

Én nem megyek bele nagyon a témába, mert nincs rálátásom egy-egy cég pénzügyi helyzetére. Azt csak a józan paraszti eszem mondja, hogy amelyik cég 100% deposit bonus-t ad bárkinek, az NEM LEHET tisztességes! Ezekkel mindenképpen óvatosan kell bánni! Ez az én személyes véleményem. Illetve nyilván nem ismerhetek minden brókercéget és biztosan van sok tisztességes is, de legalábbis közel korrekt. Én egyet tudtam közelebbről megismerni és legalább az elméleti működésébe bepillantást nyerni. Erről írtam itt korábban: Ultra FX

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés forex devizapiac bróker broker devizatőzsde ironfx Ultra FX

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr257252189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása