Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Fapturbo bizalom helyreállt + Autopilot sikerek

2009.01.21. 10:01 Miskolci

Nos, a most hétfői negatív nap után újra remekelt a FAPTRURBO. Mellesleg megjegyzem, hogy amióta használom ez volt a második minusszal zárt napom vele 2008. december 1. óta. Azért az nem rossz. Sőt, szerintem nagyon nem rossz. :-)

Továbbá megjegyzem, hogy az Forex Autopilot System is nagyon jól remekel, mióta abszolút belenyúlkálás nélkül a használati utasításnak megfelelő beállításokkal működtetem. Azóta NEM VOLT vesztes trade. Igaz, hogy volt amelyik pozíció 2-3 napig nyitva volt, de végül plusszban zárt.

Szóval, egyenlőre meg vagyok elégedve a robotjaimmal, mint kezdő forex-es.

Másik info, hogy már fizetett nekem a Lite Forex. Igaz, hogy csak 10$-t vettem ki, de fizettek. Mindössze egy fényképes igazolványomról kellett egy képet elküldenem nekik e-mail-ben. Bár ez csak akkor él, ha nem bankszámlára kéritek a pénzt. Én például Alertpay-re kértem.

72 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde autopilot fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr29892725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrisb 2009.01.21. 13:04:32

Én ma is minuszban zártam.Volt egy nagy bukásom GBP/CHF-on (FxOpen).A fórumon olvastam,hogy másnak is sikeres volt a mai nap,ez brókerfüggő?

Miskolci 2009.01.21. 13:10:54

@chrisb:
Valószínű. Nekem például nem is nyitott GBPCHF-en pozíciót az este. Vagy esetleg állítottál a LLR-on?
Bár most nézem, hogy nekem ott nem is fog nyitni soha, mert a Lite Forex-nél 8 a spread a GBPCHF-re. Szóval ez nálam kiesik. Marad a másik 3 devizapár.

chrisb 2009.01.21. 13:17:24

@Miskolci:
Én 7-re álitottam a MaxSpread-et,hogy ezen a páron is kereskedjen.(nem kellett volna)

Miskolci 2009.01.21. 13:20:12

@chrisb:
Lehet, hogy ott is lehetne sikeresen kereskedni, csak az LLR-t kéne lejjebb venni? De az az igazság, hogy én inkább nem kísérletezek.

chrisb 2009.01.21. 13:26:26

@Miskolci:
Alapbeállitásokat használok.(LRR:5)

Miskolci 2009.01.21. 13:29:36

@chrisb:
Olvastam a fórumon, hogy 1-3-ra állítják, ha rizikósabb időszak van. Pl. holiday season. Minél alacsonyabb, annál "konzervatívabb" a robot. Ami nálam azt jelenti, hogy kevesebb rizikóval működik. Bár így ritkábban nyit pozíciót.

chrisb 2009.01.21. 13:42:45

@Miskolci:
Lehet egyszerre long és short poziciókban kereskedni.(Pl.ha napközben nyitott EUR/USD-on és több napig nyitva van,akkor este kereskedni fog scalper módban?

Miskolci 2009.01.21. 13:53:01

@chrisb:
Persze. Nekem is úgy megy most. Próbaképpen elindítottam hétfőn a longterm-es részét. Azóta is nyitva van minuszban. Szerintem ha lezárja majd őket, akkor nem fogok vele többet próbálkozni. Nagyon longterm :-/

chrisb 2009.01.21. 13:58:09

@Miskolci:
Köszönöm az infókat!

kiskopet 2009.01.21. 14:02:46

Üdvözletem a jelenlévőknek!
Ha tudtok, kérlek segítsetek. Tavaly nyáron megvásároltam a Forex Autopilot rendszert, de még nem sikerült azóta sem pozitív egyenleget elérnem. Próbáltam a javasolt beállításokkal és éjszakákat áldoztam a saját beállítások tesztelésére. Nagyon érdekelne, hogy a csomagban kapott robotok közül melyikkel értetek el pozitív egyenleget. Annak idején nagyon meggyőzött, ezért vásároltam meg.
A FAP Turbo is nagyon meggyőző, meg is venném, csak félek, hogy úgy járok vele, mint az előző csomaggal.

habostorta 2009.01.21. 14:08:09

Sziasztok.
Csatlaoznék a táborhoz. Én tegnap ruháztam be a Fapturboba. Én is teszt üzembe tettem az általuk javasolt ForexMeta demóján. egy gyors kérdésem lenne GMT offset témában: nem tudja valaki véletlen, hogy a +2 beállítás helyes-e?

Miskolci 2009.01.21. 14:18:08

@kiskopet:
Szia!

Az Autopilot-ban csak két robot van és egy indikátor. Legalábbis amikor én megvettem, már csak ennyi volt. Ezek közül csak az autopilot-ot használom, mert a másik robot csak havonta egyszer használható, mert egy eseményhez kötődik (amerikai munkanélküliségi jelentés).
A beállításokat hagytam az eredetin. Kivéve a lot-ot állítottam 0.1-re.
Tegnap +197-et csinált, ma is már +60-nál tartok vele.
Én is sokáig vacakoltam vele. Hónapokig állítgattam, mert azt hittem, hogy majd én okos leszek. De a sok bukta után elhittem a készítők tanácsait és nem piszkáltam bele. Azóta csak plussz! :-)

Miskolci 2009.01.21. 14:29:21

@habostorta:
Szia!

Ez attól függ, hogy a brókered órája mennyivel tér el a GMT-től.
A www.greewichmeantime.com oldalán meg tudod nézni, hogy mennyi a GMT szerinti idő és a GMT offset az lesz, amennyivel eltér ettől a metatrader-edben a piacfigyelő órája. Nálam a Liteforex-nél például 2 GMT offset. Tehát két órával előrébb van a liteforex szerverideje, mint a GMT. Azaz pl. Piacfigyelő 15:28 és a GMT 13:28, akkor a GMT offset=2
A piacfigyelő órája ott van a metatrader-ben a bal felső sarok tájékán a devizapárok listája felett.

kiskopet 2009.01.21. 15:03:07

@Miskolci:
Szia!
Köszönöm a gyors választ!
Én indikátort nem kaptam, ellenben vagy 5-6 db robotot igen.
-ExtremeProfitScalper
-IntradayKingAdvisor
-ProfitStreamAdvisor
-ScalperGuruSystem
-StrongTrendAdvisor
(ennyi jutott most az eszembe, mert a munkahelyemen vagyok)
Érdekelne, hogy te melyiket használod?

Miskolci 2009.01.21. 15:07:20

@kiskopet:
Nekem csak 3 dolog volt benne:
ForexAutopilot EA
Valami NFP, vagy mi. Ez is robot. Ez a munkanélkülis.
És az UltraTrend indikátor.

Én a ForexAutopilot-ot használom.

Láttam, hogy a torrent és egyéb letöltős oldalakon valóban olyan csomagok voltak fent, ami egy rakás robotot tartalmazott. Az eredeti viszont csak ezt a hármat. Legalábbis tavaly szeptember körül már csak ezeket.

habostorta 2009.01.21. 15:09:25

@Miskolci: kösz a választ. én is így csináltam , remélem jó is. Jelenleg mennyi pénzel kereskedsz az éles számládon? Van valami fejlemény múlthézhez képest?

Miskolci 2009.01.21. 15:15:23

@habostorta:
Jelenleg az éles számlámon 52 dollár van. Ezt egy micro számlán tartom, ami 5200cent-ként kezeli. Tehát ma este a több, mint 300 cent nyereségem 3$-t jelent a valóságban.
A múlt héthez képest minuszban vagyok, mert a hétfői őrület leszivta az egyenleget. A baj csak az, hogy pont akkor jött be a minuszos nap, amikor 1-re állítottam a lot-ot. Elötte 0.1-el szépen jött a pénz. De hagyom továbbra is 1-en és így hamar visszahozza a lemaradást. Viszont okulva a balesetből, lehet, hogy hétfőnként kikapcsolom még, vagy alacsonyabb lot-tal fogok kereskedni.

Tokken 2009.01.21. 18:37:59

nálam is az autopilotbol a kiskopet fele robotok vannak, bar en torrentrol szedtem le, ugyanis addig nem fizetek semmiert sem amig be nem bizonyosdik az, hogy megtérülhet a befektetésem, sőt a fapturbo is fenn van már, el is indul de nem kereskedik.... /esteleg ha van aki tudna ebben segíteni/
visszaterve a borókerekhez, elvileg bármely brókernél csinálhatok demo számlát, ha igen akkor melyik bizonyult a legjobbnak??

köszönettel

Tokken

Tokken 2009.01.21. 22:47:48

Arra gondoltam, talán lehetni csinálni egy helyet ahol gyűthetnénk a eredményeket a belinkelt accountokkal így bátorítva vagy mégjobban elbizonytalanítva a kételkedőket, kíváncsi lennék arra is, hogy aki már napok óta pluszban van az milyen párokkal játszik, ill ha megoldható, lehetne egy kép arról kinek milyen beállításai vannak.....

remélem ezt támogatja is vki, mert így leírva kicsit körülményesnek tűnik

köszönettel

Tokken

habostorta 2009.01.22. 07:26:41

@Miskolci:
FapTurbo segítség!
segíts értelmezni a robot tetteit :):
sell usd/cad 1,2569 S/L 1,2727 T/P 1,2522 visszaveszi 1,2635nál!!! de miért??? a Stop losst ha jól értelmezem még közel se érte el!
nem lehet egyébként ide screenshootot becsatolni?

Tokken 2009.01.22. 09:40:49

Mondjuk azt nem értem, ha ennyire el vannak szállva a Fapturbo készítői a programtól, miért nem csinálnak egy verziót amit kizárólag a demo accoutokhoz lehetne használni és ha a user látná hogy ez valóban olyan jó mint ahogy fejlesztők írják, biztos befektetne, legalábbis én így tennék...

BlackBo 2009.01.22. 16:01:50

Kedves Tokken, így is kipróbálhatod rizikó nélkül a Fapturbo-t, mert Clickbankos termék, ami annyit jelent, hogy van rá 60 nap visszavásárlási garancia.Ha nem tetszik, írsz egy levelet, hogy szeretnéd visszakapni a pénzedet, mert nem vagy elégedett.Elküldöd a kódot, amit küldött a Clickbank a vásárláskor, és pár nap múlva visszautalják a pénzedet. Én már küldtem vissza terméket, nem volt semmi gond az ügyintézéssel.Szerintem ez a legegyszerűbb módja annak, hogy kipróbáld:)

Tokken 2009.01.22. 16:58:31

Köszönöm BlackBo

igen ez én is olvastam, csak az ember ilyenkor kételkedik benne, de már nagyon gondolkodom azon, hogy megvásároljam a terméket és minden mások által szerzett pozítív élmény erősít eme elgondolásomban.....

van olyan akinél fut fapturbo?? és tudna mondani egy jelenlegi állást, hogy "...ennyi és ennyivel kezdtem és most így és úgy állok..."

köszönettel

Tokken

BlackBo 2009.01.22. 19:22:34

@Tokken: Nekem csak demoszámláim vannak egyelőre,az elsőt a ForexMeta-nál nyitottam, ez elég változóan teljesít, biztos, hogy nem náluk fogok éles számlát nyitni.December 1.-én nyitottam, 10.000.-el, most 11.067. van rajta. Az elején jól ment, aztán majdnem mindent elvesztett a profitból,majd újra nyert, aztán vesztett, stb.
Mióta a 36-os verzió van(valamikor a hónap elején frissítettem), elég jó.Az FXOpen-en és a LiteForex-en (Miskolci javaslatára:) nyitottam demo-kat,mindkettő jól teljesít szerintem, bár az.LF- a múlt hét hétfőn sokat vesztett.Az FXOpen-es számlát január 6.-án nyitottam, 3.000.-el, most 4.335,93 van rajta, A Lite Forex-est január 5.-én 100.-al, azon most 138. van.Ezeken a demo-kon engedélyezve van az EURO/USD páros, viszont a negyediken, amelyiket az FXPro-n nyitottam, csak scalper mód van beállítva, ez 250.-el indult január 12.-én, most van rajta 351,4.

Tokken 2009.01.22. 20:11:44

Ez nagyon hasznosz információ volt, mindannyiunk nevében köszönöm az a tájékoztatást, bár én legfőképpen arra lennék kíváncsi, hogy élesben hogy teljesít a robot, esetleg egy hasonlót kaphatnánk olyan személytől aki már igazi számlán nyomja???

Miskolci 2009.01.23. 12:55:14

Én már élesben nyomom. Igaz, hogy csak mikró számlán, azaz centekben kell érteni majd a következő összegeket.
2008. december 1-én indultam 300centtel. Igaz én közben utaltam még rá kétszer és a lotokkal is elkezdtem manuálisan szórakozni (lehet, hogy kár volt), de ha úgy számolom, hogy mennyit hozott volna, hogyha nem nyúlok bele, akkor kb. +400 centet termelt, azaz kb. 700-ra növelte volna az egyenelgem bő másfél hónap alatt.
Azt hiszem mostantól nem nyúlok bele, hanem mindent a robotra hagyok gyári beállítással. Ami jól megy, azon nem kell változtatni. :-)
Egyébként a lite Forex-nél van ez a számlám. Annyit elárulhatok róluk, hogy a magas spread miatt egy devizapár használhatatlan a 4-ből (GPBCHF). Szóval inkább nézzetek más bróker után. Én az Ibfx-et fogom még kipróbálni, mert a fapturbos srácok is azt használják, meg a fapwinner-es Charles is. Szóval akkor az csak nem lehet olyan rossz.

Miskolci 2009.01.23. 12:55:47

Ja, és én csak a scalper részét használom/tam.

Tokken 2009.01.23. 13:16:32

Kösz az infót!

esetleg tudnál vmi infót adni élő számla nyitásával kapcsolatban. pl mennyi volt az a minimális összeg amivel számlát lehet nyitni, hogy lehet számlát nyitni /NETEN???/ telejesen tudatlan vagyok ebben a témában?
Aki már nyitott számlát kérem ossza meg velünk a tapasztalatait

köszönettel

Tokken

Miskolci 2009.01.23. 13:26:35

A számlanyitás nagyon egyszerű. Olyan mint egy regisztráció más honlapokon. A minimális összeg brókerenként változó. Én kimondottan olyat kerestem, ahol lehet Alertpay-el fizetni és cent alapon megy. Így 3$ befizetésével 300 volt az egyenlegem. Egyébként 1$ a minimum a két brókernél, akiket én használok (lite forex és fxopen)
Egyéb teendőd akkor lesz, amikor pénzt akarsz felvenni. Ilyenkor be szoktak kérni egy féynyképes igazolványról kszült képet, vagy faxot. Én lefényképeztem az útlevelem egy digitális fényképezővel és e-mail-ben elküldtem nekik. Elfogadták és küldték is a pénzt.

Tokken 2009.01.23. 13:42:36

Fentebb írtad az "Ibfx", mit tudsz róluk

azért nálam az is szempot a kifizetésen ill a spread-en kíkül, h ne próbáljanak meg kivágni a pozíciókból stb.. stb.. stb... megbízható lengyen!!!

Miskolci 2009.01.23. 13:51:43

@Tokken:
Csak annyit tudok az Ibfx-ről, amit fentebb írtam. Tehát, hogy a fapturbosok is ezt használják. Többet nem tudok.

Tokken 2009.01.23. 14:22:31

Miskolci!

Te már csak a faptubot használod /a 36 os a legújabb verzió/??? vagy használod még az autopilot system-et is???

ha igen milyen eredményekkel??? és melyik robottal??

előre is kösz a választ

Miskolci 2009.01.23. 14:29:29

@Tokken:
Itt fentebb már leírtam, hogy az autopilot-ból mit használok, illetve mi a helyzet vele. Gyakorlatilag csak egy robot van benne. Szóval azt használom.
És igen, ezt is használom, nem csak a fapturbo-t.
Mind a kettő megy két külön számlán.

Fapturbo-ból a 36-os használom természetesen, hiszen csak az működik. A régebbiek nem mennek, mert egyből figyelmeztetnek, hogy elavultak.

Autopilot is dolgozik jól, mióta nem állítottam be sl-t, csak plusszt csinál.

DominoFX 2009.01.23. 18:35:31

November óta futtatom a fapturbót, december első hete óta élő számán. $1000-et utaltam rá, most $1350 körül van.
Ne haragudjatok, de úgy látom, nem igazán vagytok képben sem a Forexet, sem a fapturbót illetően. Ez nem olyan könnyű meggazdagodás, mint amilyennek a reklámokból látszik. A brókercégek közül már páran (pl. ODL) már betiltották a fapturbót. A maradék pedig megemelte a spreadeket. hogy megnehezítse a kereskedést. Az IBFX nem is ajánlott a fapturbóhoz. A legtöbben az FxPro-t használjuk, de ott nincs mini lot, 0.1 lot a legkisebb kötési egység tehát $1000 alatt rizikós. Ráadásul az FxPro is megemelte a spreadet az éjszakai időszakban. A brókerek nem érdekeltek a fapturbó sikerében.
Miskolci: stop loss nélkül futtatni bármilyen robotot őrültség! Lehet pluszban az EA hetekig, hónapig, aztán az összes profit elúszhat egyetlen rossz trade-en.

Tokken 2009.01.23. 21:39:32

Ha jól veszem ki a szavaidból, akkor itt csak a fapturbora vannak rászállva a brókerek, mármint csak estére emelik meg a spread-eket, ami nálam azt jelenti, hogy elvileg a korábbi autopilot system még működhet jól, mivel az napközben is tud kereskedni.... /de lehet, hogy baromság amit írok/

Még egy kérdés! A legtöbben demo számlán nyomják a robotokat, többek között a fapturbot is és nagyon sokan azt állítják, hogy jól bejön nekik.... ekkora különbség lenne a demo és a live account között???????

köszönettel

Tokken

DominoFX 2009.01.24. 09:16:09

Tokken,

igen, a korábbi fapnál ilyen probléma nincsen. De azt én nem használom.

A demo és a live számla között igen nagy különbségek vannak! A legtöbb brókernél még a spread sem ugyanakkora a live számlán, mint a demoban. A demo a vevőcsalogató, ott ezért kisebb a spread. A demo számlán a virtuális pénzzel a megbízás mindig azonnal teljesül. Live számlán ahol igazi pénzek mozognak, valamikor offquote hibák jönnek, várni kell akár másodperceket is a teljesülésre. Ezen múlhat, hogy egy trade kis plusszal zár a take profit környékén, vagy nem teljesül ott és lemegy a stop loss felé. A nem ECN brókereknél sok helyen van ún. dealing desk, ami nagyjából azt jelenti, hogy egy minden megbízást egy ember, a dealer hagy jóvá. Csak az ECN brókereknél kereskedik az ember az igazi Forex piacon, de ECN brókernél még nem működik a fapturbo, plusz ezeknél 1 lot a legkisebb kötési egység és több 1000 dollár a minimum tőke.

Demo számlán ezért mindig jobb eredmények születnek, mint live számlákon.

raptor_ 2009.01.24. 18:43:57

@Forexblogger: pontosan, sőt, több bróker cég banolja az ügyfelet, ha robotot feltételez. van akit felszólítottak, hogy 48 órán belül vigye el a pénzét, különben zárolják.

egyébként se meggyőző nekem ez a robot kereskedés. pluszt még nem sikerült csinálnom vele. rövid távon bele-bele talál, de ahogy én számolom és látom, biztos bukta. náha tesz olyan értékeken megbízást, hogy csak az jár a fejemben mi lesz ebből... :)

aki ilyent vett, használ... netán éles számlán... hát gratulálok, és sok szerencsét! mert a tudáshoz és a kereskedéshez semmi köze...

DominoFX 2009.01.24. 20:09:40

A fapturbo nekem eddig pluszos volt és én bízok is abban, hogy egy darabig még az lesz. Csak mint sok mindent, ezt is nagyon veszélyes eszetlenül csinálni. Én pl. mielőtt live mentem volna, alaposan körülnéztem, hogy mely brókernél a legalacsonyabbak a spreadek. Ezek egy része nem támogatta a skalpolást, ezért maradt az FxPro. Rendszeresen nézem a készítők fórumát, és azóta az egyik párral már nem is kereskedem, mert már tavaly azt mondták, hogy az rizikós. A lot méretet ill. az LRR-t attól függően állítom feljebb vagy lejjebb, hogy milyen piaci viszonyokra lehet számítani. Ezt is ki szokták rakni a különböző fórumokba. Csináltam sok backtestet is, meggyőzőek voltak, de azt is láttam, hogy tavaly október-november kivételesen jó volt (valszeg a GBP-nek az EUR-hoz viszonyított mélyrepülése miatt), és a legtöbb hónapban csak tizedennyi hasznot hozott a robot, sőt volt mínuszos is. Szóval én nagyjából tudom, mit miért csinálok, és azt is, hogy mire számíthatok, de aki csak úgy rárakja egy véletlenszerűen kiválasztott brókerre az EA-t, azt érhetik majd meglepetések.

Miskolci 2009.01.25. 15:40:36

@Forexblogger:
Szia Forexblogger!

Köszi a hozzászólásokat és az infókat. Egyébként igazad van, tényleg nem nagyon értünk - legalábbis én - a forexhez, de ezt nem is titkoltam.
Eleve így indítottam ezt a blogot.
Tehát nyugodtan lehet minket okosítani! :-)

BForex 2009.01.25. 23:33:45

Engedjetek meg, hogy egy par dolgot tisztaba tegyek a FAPTurboval kapcsolatban.

Az LRR beallitasaval nem tudod szabalyozni, hogy megnyisson-e egy poziciot vagy sem, mindossze annyit szabsz meg, hogy a toked hany %-at kockaztassa. Ha az LRR-t hasznalod, akkor nyilvan MM true, es akkor meg hiaba allitgatod kezzel a lotokat, mert azt nem veszi figyelembe ilyenkor a robot.

A mult hetfo nem a hetfo mivolta miatt volt buko, hanem sokkal inkabb amiatt, hogy a fel vilag nem tradelt (USAban munkaszuneti nap volt a beiktatas miatt), ugyhogy azert nem kell ugy felni a hetfoktol. :)

Az IBFX-et pedig ugy szidjak mostansag a FAPTurbo foruman mint a bokrot, a megnovekedett spreadek miatt, ugyhogy en szemely szerint nem javaslom.

sheenka 2009.01.27. 08:35:42

Hali!


Az Alpari US-nél szerettem volna éles számlát nyitni, adoksik elküldése után a következő választ kaptam:

"Thank you for sending us your documents, however they must be officially translated by a notary or lawyer including a stamp, their name, and signature, with the proper date the document was certified"

Gondolom azért nem mindenhol van ilyen szigor.

Miskolci 2009.01.27. 08:53:04

@sheenka:
Gondolom nem. Az FxOpen-nél például nem kellett ilyesmi. Bár onnan pénzt még nem vettem ki. A Lite forex--től viszont igen. Bár ott is bekérik ugyanezeket a papírokat, ha átutalással akarsz pénzt kivenni. Ha például Alertpay-el, akkor nem.

DominoFX 2009.01.27. 17:48:40

@BForex: nem tudom nekem írtad-e, de én kikapcsolom az LRR-t amikor kézzel állítom a lotméretet. Pár napja ki is kapcsoltam, és beállítottam 0.1 lotra, mert ez a minimum az FxPro-n. Valószínűleg hamarosan visszarakom az LRR-t, talán már ma.

DominoFX 2009.01.27. 18:26:21

Kiraktam egy FAPTurbo tippet a blogomba: forexpenz.blog.hu . Ez egyelőre a bróker választásával kapcsolatos, de lesz majd még több tipp is hamarosan.

BForex 2009.01.27. 18:44:46

@Forexblogger: Tulajdonkepp nem neked irtam, de igy okes is lenne ahogy irod, ha az fxpro-n lenne fractional lot size. Tehat ott arra vigyazz, hogy a MM nem mukodik tokeletesen, mert csak egesz tized lotokat hagy nyitni a broker. A FAPTurbo forumon az fxpro-hoz kezi lot size beallitast javasolnak pont emiatt.

DominoFX 2009.01.27. 19:50:55

@BForex: ezt már javították a v36 verzióban. Előtte tényleg nem működött (mindig 0.1 lotmérettel kereskedett) és kézzel állítottam mindig, de most már teljesen jó az FxPro-n is.

BForex 2009.01.28. 14:11:11

@Forexblogger: Koszi, errol nem tudtam. Az FxPro-t jelenleg csak demon tesztelem, de valamiert nekem folyton belassul az o MT4-uktol az egesz gepem. Nincs otleted? Tegnap/ma hajnalban hogy veszelted at az EURCHF bukot?

DominoFX 2009.01.28. 23:27:34

@BForex: nekem nem lassú. Próbáld meg esetleg az Eszközök / Beállítások / Chartok lapon a max. oszlopok számát lecsökkenteni.
A bukókkal eddig szerencsém volt: elkerültem a fekete hétfőket is, a kérdezett éjszakán pedig nem volt egy trade-em sem. Most éppen van egy open eurchf-em, majd meglátjuk, mi lesz belőle holnap. (100 dolláromba került a múlt héten azt megtanulni, hogy nem érdemes belenyúlni a robot dolgába.)

BForex 2009.01.29. 14:35:27

@Forexblogger: Megmondod, hogy milyen beallitasokkal nyomod?

DominoFX 2009.01.29. 21:06:16

@BForex: szinte minden az alapértelmezett. GMToffset = 2. Az LRR meg a lot méret amit változtatgatok időnként. Sokáig LRR off, 0.1 lot volt fixen, de volt már 40 LRR is az eurgbp párnál.

Tokken 2009.01.29. 22:36:32

Sziasztok!!

Hallottatok már erről a bórker-ről?? esteleg meg tudná nézni egy hozzáértő/fxblogger?/ a az oldalt???

előre is köszönöm

Tokken 2009.01.29. 22:43:02

Hát ez loller!!!! a lényeg lemaradt :D


www.advisedtrading.com /elvileg 1 swájci bróker/

platform: MT4

Miskolci 2009.01.29. 22:48:26

@Tokken:
Hát én nem hallottam róluk még, de belenéztem az oldalukba és a számlanyitás elég bonyolult náluk. Papíron kell kitölteni, minden oldalt aláírva visszaküldeni Svájcba a belépési nyilatkozatot. Hmm... ez elég komolynak tűnik, viszont a honlap meg teljesen olyanm intha valami amatőr egy honlapsablonnal gyorsan csinált volan egy oldalt.
Szóval érdekes.
De, ahogy mondtam, nem ismerem és nem is hallottam róla.

Tokken 2009.01.29. 22:56:21

én most a lite forexet használom demoba a robotokhoz, jelenleg teljesen meg vagyok elégedve, kimondottam jól teljesítenek a robotok, elkezdeném élőben de nem tudom melyik brókernél, nem akarok kamu bórkernél kezdeni akinek az az érdeke h én veszítsek mert nincs fedezete a nyereségekre "devizatozsde.blog.hu/2007/09/15/forex_brokerek" de nem is akarok túl nagy számlával kezdeni csak 500 $ al és nem tudom hol és hogyan kezdjem.....

hát ennyi a nagy bajom most

Tokken 2009.01.29. 23:02:48

pár láma kérdés még, ha megengeditek

hol tudom megnézni h mekkora tőkeáttétet használok a demo számlámon, valamint hogy mekkora spreadokal dolgozik, mert 3000 dollár letét de fogalmam sincs mekkor áttéttel dolgozik, ill mit jelent a szabad margin, ill a margin szint

köszönettel

Tokken

Miskolci 2009.01.29. 23:10:19

@Tokken:
Én Lite Forex-szal nyomom élesben, de sajnos olyan magasak lettek a spread-ek, hogy a fapturbo a 4 devizapárból, csak kettőn tud dolgozni. Szóval ilyen téren én nem tudom ajánlani. Viszont az is igaz, hogy fizetni már fizettek nekem.

DominoFX 2009.01.29. 23:20:21

@Tokken: nem ismerem a www.advisedtrading.com -ot. Millió bróker van. Az első, amit egy új brókernél (meg minden másnál is) meg szoktam nézni, az a www.forexpeacearmy.com . Meg kell nézni hány csillagot kapott, meg miket írtak róla.

A leverage-et a fapturbo azt hiszem kiírja, amúgy brókertől függ, hogy hol tudod megnézni. Az FxPro-n pl. a weboldalukon és ott lehet módosítani is. A többinek meg, hát, olvass utána mert kicsit sokat kéne itt írnom a magyarázathoz :)

Tokken 2009.01.29. 23:23:06

nagyon kösz sokat segíettel :)

esetleg egy link ahol többet megtudhatok a a fentebb írtakról??

Miskolci 2009.01.30. 07:39:25

@Forexblogger:
Szia!

Kellett valamit állítanod FxPro-n, az 5 tizedes miatt? Vagy ment Neked alapból is ment a Fapturbo. Azért kérdem, mert én próbáltam egy demo számlán futtatni a longterm-es részét, de egy napig nem nyitott pozíciót, pedig korábban egy 4 tizedes brókernél szinte azonnal a bekapcsolás után már nyitott is.

DominoFX 2009.01.30. 09:08:01

@Tokken: a www.babypips.com iskolája az alap, ha tudsz angolul. Tömören és érthetően megmagyaráz mindent. Magyart nemigen tudok, talán a devizatozsde.blog.hu amin érdemes szétnézni.

@Miskolci: nem, nem kellett semmit állítanom. Mondjuk a longtermet én soha nem használtam, de nem hiszem, hogy az máshogyan működne, mint a scalper.

Tomsabi 2009.01.30. 12:20:34

Sziasztok!

Egy ideje már nem írtam ide kommentet, de gondoltam benézek. Az elmúlt egy-két hétben volt sok jótapasztalatom és sok negatív tapasztalatom is a FAP Turbo-ról. Sajnos eléggé változóak az eredmények. Amint egy kicsit összeszedte madát a robot, egy hatalmas vestesggel elszállt az egész heti profit... De azért még bizakodok :-)

Előre is elnézést kérek a reklám miatt, de létrehoztam egy fórumor a www.freeforum.hu/forex címen, ahol szerintem mindenki kényelmesen megoszhatná a többiekkel a tapasztalatokat és az eredményeket. Bárki regisztrálhat és nyithat topicot. Mindenkit szeretettel várok!

Üdv!

Tokken 2009.01.30. 22:44:43

Sziasztok!

ismét egy láma kérdés, de nem tudom hol máshol kérdezhetnék :)

A kérdés a következő lenne: ha berakok egy EA-t és rányomok a "stratégiai teszter" -re, akkor ugyanazt az eredményt kapom mintha végigdekkoltam volna realtime használatban a robotot????

bocs ha túl egyértelmű, de nem vagyok biztos benne, ezért kérdezem

köszönettel

Tokken

raptor_ 2009.02.01. 09:53:40

@Tokken: sajnos nem azt kapod. a valós kereskedésben még rosszabb az eredmény, mint a backtest-en és a demo accountokon.

én újra csak azt tudom JAVASOLNI, hogy aki egy kicsit is félti a pénzét, illetve nem az a feltett szándéka, hogy a tőkéjét átadja a brókernek, NEM használ auto EA-kat, főleg nem azt, amit vett, letöltött a netről.

ha lenne pénzcsináló gépezet,
1. nem 90 dollárba kerülne
2. nem lenne elérhető bárkinek
3. nem adná oda senki

ne haragudjon meg senki, hogy ezt mondom, de ez az "ott hagyom a gépet és pénz keres nekem" dolog ez a szegények mentsvára.

csak meg szeretnék kímélni mindenkit a csalódástól. komoly fórumokon ilyen hülyeségek fel se merülnek.

teszteltem sok félét. a vége mindenek BUKTA.

titeket meggyőz, hogy John azt mondja a videón, hogy a 3000 dollárjából 30000 lett? :) aztán mutat egy grafikont, meg egy számlát?

de tudjátok mit?
tőlem is lehet venni ilyent. adok 50 dolcsiért egy 10 EA-t tartalmazó csomagot pdf leírással. :) grafikonokkal, meg minden...

DominoFX 2009.02.01. 11:20:24

@raptor_: én nem látom ennyire pesszimistán a helyzetet.
"ha lenne pénzcsináló gépezet,
1. nem 90 dollárba kerülne
2. nem lenne elérhető bárkinek
3. nem adná oda senki"

A fapturbo 97 dollárról indult, most 149 az ára. A members fórumba minden vásárló automatikusan regisztrálásra kerül. Tavaly decemberben a taglétszám 14 000 fölött volt. Ennyi licenszet vettek meg az emberek. Ez LEGALÁBB másfél millió dolláros bevételt jelent a készítőknek, különösebb kiadás nélkül. Hát ezért én nagyon is el tudom képzelni, hogy 97 dollárért odaadják a nyerő EA-t bárkinek. A 60 napos moneyback garancia miatt pedig az is elemi érdekük, hogy az EA tényleg pluszos legyen legalább pár hónapig.

A FAPTurbo honlapján ott van 3 db MT4 számla, valós idejű frissítéssel. Látszik, amikor az EA megnyit egy pozíciót, majd az is, amikor lezárja. Decemberben levettem pár screenshotot innen, nyitott pozikkal, majd pár nap múlva összehasonlítottam a lezártakkal. A kettő egyezett. Itt nem lehet csalás, mert látod amikor megnyitja a piaci áron, majd később látod, amikor lezárja az akkori piaci áron. Vannak más EA-k is, amelyeknél odaadják a readonly investor passwordöt, és a MT4-ben lehet követni a kereskedésüket. Ott sem lehet csalás. (Ezek mondjuk már 300-600 dollárba kerülnek.)

Én sem csak az EA-val kereskedek. Van még 3-4 manuális szisztéma amit demózok, és egyelőre úgy néz ki, ezek jobban is hoznak a fapturbónál. De a FAPTurbo is pluszos, mióta megvettem.

Tomsabi 2009.02.01. 12:08:21

A fentiekhez csak annyit szólok, hogy eddig átlagban véve pozitív tapasztalataim vannak mind a FAP TUrbo-val mind a FAPS-el kapcsolatban. Megvettem mind a kettőt és bár vannak veszteségek, de átlagban növekedik a számlám. Csak azért nem kerestem vele még nagy pénzeket, mert a SAJÁT HÜLYESÉGEMNEK KÖSZÖNHETŐEN belebabráltam a beállításokba és a megnyitott pozíciókba stb. a veszteségeim nagy része a saját belenyúlásom eredménye.

És képzeljétek, amióta nem babrálom a robotot valóban több a pozitív trade.
/Itt annyti megjegyzek, hogy csak annyit nyúltam bele, hogy a lotot az összeghez mérve állítottam be/

A FAPS-et pl. azonnal az éles számlámra tettem rá, nem teszteltem demón és azt kell mondjam, hogy úgy látszik jobban teljesít mint a FAP Turbo! :-)

Persze lehet csak szerencsém volt eddig, nem tudom. Talán egy-két hónap múlva többet tudok mondani.

Miskolci! Érdekelne, hogy neked, hogy muzsikál a FAPS? Milyen tapasztalataid vannak azóta? Van e valami amit átállítottál?

raptor! Ajánlom nézd mega fap-winner.com oldalt. Egyből a főoldalon találsz egy videót is azokról akik EA robotok segítségével tradelnek. Az oldal lényege pedig az, hogy egy olyan közösség akik abból élnek, hogy EA robotokat használnak.
Én nem gondolom azt, hogy egy ilyen robot programozójának az lenne az érdeke, hogy 90 dolcsiért eladjanak valami szemetet, ez a dolog már túlságosan "kinőtte ezt". Ha szétnézel a neten több közösség is van akik jó ideje ebből csinálnak pénzt vagy épp ebből élnek. Természetes nem leszel milliomos 1 hónap alatt, szerintem egy év alatt sem (pedig ezt reklámozzák), de az biztos, hogy ha befektetésnek fogod fel és nem babrálod a rendszert, akkor konzervatív beállításokkal így is havi átlagban viszonlyag jól fog termelni. Persze abban is biztos vagyok, hogy attól hogy EA, még rá kell nézni néha, vagy legalább megtanulni a Forex kereskedés lényegét. Megtanulni milyen hírekre kezd el ugrálni az árfolyam stb stb. Ilyen esetben akár ki is kapcsolhatod az EA-t.

Már előre szólok, hogy minden hónap első péntekén szokták közzétenni amerikában a regisztrált munkanélküliek számát. Magyar idő szerint egy valamikor délutánra tehető. Egy komoly Forex kereskedőtől tudom, hogy ez sokszor hirtelen árfolyam elmozdulást is jelenthet. ÉÉÉS! Milyen érdekes, a FAPS használai utasításában is kitérnek erre (tehát nem akarnak csőbe húzni) és javasolják, hogy aki eze na pénteken tradel, az használja a NFP filtert amit mellékeltek a csomaghoz. Ezt persze csak az tudja akinek megvan a FAPS. Szerintem érdemes óvatosnak lennei ezen a pénteken és talán az a zt követő hétfői napon is.

Lényeg, hogy sok ilyen okosságot ha megtanul az ember, akkor egyre okosabban "terelgeti" majd az EA-t is.

Nem tudom kinél hogy van, de az igaz, hogy a FAP Turbo nem remekel mostanában nagyon jól ez igaz. De a januári hónap egy káosz volt a devizapiacon.
A FAPS-el viszont meg vagyok elégedve 1-2 kivétellel csak pozitív eredményt hozott, ÚGY HOGY NEM BABRÁLTAM! :-)

Üdv!

Ja és írtam fentebb, hogy van ez a fórum: www.freeforum.hu/forex

Ott megoszthatnánk az ilyen jellegű tapasztalatokat.

Miskolci 2009.02.01. 14:42:57

@Tomsabi:
Nekem is jól muzsikált a FAPS. 300-as egyenlegből csinált több, mint 700-at, egészen addig, amíg belenyúltam. Istenem! Már megint. Nem először, nem másodszor, de remélem utóljára. Amúgy amíg jól ment, addig csak a lot-ot állítottam alacsonabbra a gyárinál.
Szóval most megint ott vagyok, hogy nem nyúkapiszka.
Azt azért hozzáteszem, hogy most is 389-en van az egyenleg, tehát plusszos.

Tomsabi 2009.02.01. 15:12:28

@Miskolci:

Nekem is ez a véleményem. Lehet, hogy nem hiába van leírva pár helyen a készítőktől, hogy talán nem képen piszkálni nagyon a beállításokat, maximum a lot méretet. A FAPS-nél pedig külön jellegzetesség, hogy egy-egy trade néha iszonyatos mínuszba is el tud menni, de mégis pozitívan zár. Volt, hogy már nem bírtam nézni és manuális lezártam egy míuszt, pár órával később pedig köpködtem nagyon mert bőven plusszos lehetett volna :-) És sajnos nem egyszer előfordult ez velem. Azt íták más fórumokon, hogy nem kell aggódni mert a FAPS nem csak a rövidtávú trendet figyeli, nem csak a skalpolás a lényeg, hanem azt is figyelembe veszi, hogy hosszabb távon mi történhet.

Bár mindennek ellenére olvastam olyan hosszázólásokat, hogy a FAPS egyetlen traddel az egész számlát kicsinálta. Ezért is érdemes talán konzervatívabb lot mérettel bánni vele.

Ja és még egy észrevétel: a FAP Turbo-nál a Január 20. este volt talán a legfeketébb nap. Nagyon sok mindenki brutálisat veszíttett aznap este. Szóval néha azért nem árt odafigyelni.

Tomsabi 2009.02.01. 15:13:31

ohh elírtam, képen helyett kéne :D

majkulnajt 2009.11.13. 16:13:29

Hello.én még teljesen új vagyok.Az lenne a kérdésem .hogy ezeket programokat itt mindenki megvette vagy le lehet valahogy tölteni ingyen is kiprobálni.vagy crack elni vagy valmai?

babuba 2010.12.28. 06:53:03

sziasztok szeretném megkérdezno hogy be lehet e álitani a fapturbot hogy ne csináljon nagy minuszokat köszi előr e is

fiz 2011.01.03. 10:03:46

@babuba: Szia!
Beállíthatod, hogy kisebb legyen a stoploss de akkor könnyen lehet, hogy néhány nagy mínusz helyett sok kis mínuszt csinál majd. Szerintem többnyire jók a gyári beállítások, de én pl. csak az EURCHF és a GBFCHF párra engedem rá a turbót. Szerintem elkerülhetetlen az időnkénti "drawdown",egy skalpoló stratégiában, a lényeg, hogy átlagban plusszos legyen, nem?
süti beállítások módosítása