Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid az új mindentvivő robot

2009.03.30. 20:19 Miskolci

Holnap jelenik meg egy teljesen új, intelligens robot, melynek készítői garantálják a havi 100% profitot. 2009-ben, már több, mint 300%-nál tart és még hol van a március vége. Én nagyon kíváncsian várom. Főleg az árára leszek kíváncsi.

Mindenesetre a készítőik olyat tesznek, melyre még nem volt példa Forex robot kapcsán. Egy élő webimáriumot tartanak holnap, melyre bárki jelentkezhet és kérdezhet az alkotóktól. Ha valakit érdekel, akkor látogassa meg a robot oldalát:

Forex Megadroid

Itt feliratkozhat a VIP listára és frissen kaphatja az értesítéseket.

56 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr131036006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robione 2009.03.30. 23:33:15

Ez is érdekesnek tűnik!

adamvok 2009.03.31. 12:51:32

na akkor en ebbe ruhazok be, es nem a FapTurboba :) feltéve hogy emberi aron adjak majd :)

robione 2009.03.31. 12:52:57

Ebbe mindenki bele akar majd ruházni ha igaz :DD

Eagle1 2009.03.31. 15:04:43

Még nem sok infó van róla, vagy csak én nem látom?

adamvok 2009.03.31. 16:00:49

olcsobb mint a FAP turbo? hmm 97$. Most jon a dilemma.
De azt hiszem beruhazok ebbe, ha mar te (Miskolci) beruhaztal nem egy progiba es leirtad mit tud, en megveszem ezt, es majd megosztom a tapasztalatokat...

Eagle1 2009.03.31. 16:12:39

@Miskolci:

És valóban,3 perce néztem és akkor még nem :)

Esetleg meg is vetted már? :D

Eagle1 2009.03.31. 16:20:36

Rákerestem, hogy vajon mit jelenthet az "RCPTA", amit emlegetnek a droidról, de nem sok infót találtam róla. Google jóformán csak a MegaDroiddal kapcsolatban hoz találatokat erről a technológiáról, így nem igazán tudom hova tenni...

Le kell tesztelni, amúgy a Backtest szerinti éves %-okakat nem tudja a FAP Turbó is elérni?

robione 2009.03.31. 16:21:07

Hát valóban nagy dilemma a választás nekem is FAPTURBO vagy ez ? :D

Tudtok valamit ezeknek a készítőknek a hitelességéről, múltjukról ??

Nem olcsó ez a robot, ha ilyen szuper treader ??

Eagle1 2009.03.31. 16:21:19

Rákerestem, hogy vajon mit jelenthet az "RCPTA", amit emlegetnek a droidról, de nem sok infót találtam róla. Google jóformán csak a MegaDroiddal kapcsolatban hoz találatokat erről a technológiáról, így nem igazán tudom hova tenni...

Le kell tesztelni, amúgy a Backtest szerinti éves %-okakat nem tudja a FAP Turbó is elérni?

Eagle1 2009.03.31. 16:23:23

@robione:

Én is pont ezen dilemmázok, még egy robotot se vettem, vajon melyiknek adjam meg a sanszot?
Igazából nem a 100-150$ közötti különbség ami érdekes...

adamvok 2009.03.31. 16:25:19

hat en minden esetre megvettem, mert elhittem, hogy csak az elso 200 embernek ennyi :) gondolom ebbol elso 2 ezer+ lesz. Ma megprobalok idot szakitani a tesztelesre, es akkor holnap tudok mondani vmit.

Eagle1 2009.03.31. 16:28:31

@adamvok:

Ennek is van netes aktiválós rendszere (mint fapturbonak), vagy ezt esetleg tőled is lehetne lízingelni? :)

adamvok 2009.03.31. 16:34:04

sajna a banki fizetés visszaigazolojaval lehet csak aktivalni, magatol nem fut...

Tomsabi 2009.03.31. 16:41:49

Sziasztok!

Hát rászántam magam és én is megvettem a MegaDroidot, már rá is állítottam a VPS-en lévő demó számlámra.

Kíváncsi vagyok nagyon. Egyelőre a backtestek még nem nagyon akarják tükrüzni a beígért hozamokat, de türelem :)

Eagle1 2009.03.31. 16:53:17

Már csak innen a Blog-ról meglesz mindjárt a 200 user :))

Backtest mit hozott ki neked 2008-ra?

robione 2009.03.31. 17:00:27

Én is megvettem, hát lássuk a medvét !

adamvok 2009.03.31. 17:21:41

:) mi Magyarok tartjuk el ac egész céget. Biztos jót nevetnek :)))

Rák Attantam 2009.03.31. 17:30:15

Reverse Correlated Time And Price Analysis (RCTPA) theory

De hogy mit is csinál, azt ne kérdezd... :D

Tomsabi 2009.03.31. 17:31:51

Nekem a backtest 2008-ra január elejétől máig csak 20% hozamot kalkulált ki. Itt is mindíg valami óriás veszteség elvitte a profitot.

Futtattam egyet 2005-től is, ott meg összesen 50% jött ki :S Ez érdekes... Jó lenne megkérdezni hogy hogyan jött ki nekik éves átlagban 600% hozam.

adamvok 2009.03.31. 17:40:35

60 napig vissza lehet kuldeni :) szoljon, ha valakinek sikerul

Eagle1 2009.03.31. 17:42:47

Mennyire paraméterezhető? Gondolom az alap értékeken nem állítottál semmit.

Amúgy érdekes a difi a Te és az Ő adataik között, eléggé nagy, túl nagy.

Tomsabi 2009.03.31. 17:54:04

Hát én is ezen lepődtem meg nagyon, pedig alaposan átnéztem mit és hogyan tesztelek, figyeltem arra ahogy a leírásban is van, meg nem is vagyok egy kezdő ebben, szóval a backtestek nem voltak eddig rózsásak.

Adok a dolognak 2-3 hetet aztán max kérek egy refundot a clickbanktól :)

Az biztos, hogy egy nagy rakás forex szeméttel van elárasztva a net és nehéz kiszúrni a jó dolgokat. Lehet pár hét múlva az is kiderül, hogy a két fickó a képen ugyancsak színész mint a FAP Turbo "alkotója".

Eagle1 2009.03.31. 18:12:14

@Tomsabi:

Halkan meg lehet jegyezni, hogy a 2 weboldal erősen hasonlít egymásra :)
Bár mivel sok ilyen felépítéső amcsi site van, ez még nem jelent semmit.

Te is használod a FAP Turbót?

Miskolci 2009.03.31. 18:12:34

@Tomsabi:
Autopilot-ot akartál mondani :-)

adamvok 2009.03.31. 18:16:58

@Eagle1:
nem csak a weboldalak hasonlitanak, de a leiras is kb FAP turbo copy-paste egy az egyben :))

Eagle1 2009.03.31. 18:25:21

Meg az árak is hasonlítanak.

(előbb 97, aztán 149...)

Én egyelőre nem merek még beleugrani.

Tomsabi 2009.03.31. 18:33:49

Használom a FAP Turbot is, bár az a helyzet, hogy amit kerestem vele pénzt azt egy-két vesztes traddel naggyából el is vitte, de azért még egy kicsit pluszban vagyok.

Igen a FAP-et és a FAP Turbot "elviekben" ugyanaz alkotta, csak a FAP Turbós srácok kicsit "továbbfejlesztették". De mindkét oldalon ott van Marcus fotója, aki ugye színész, és ez engem nagyon kiábrándított. Ráadásul ahogy megnéztem a riportot a MegaDroid-ról, ez a két fazon totál úgy beszél, olyanok a gesztusaik mintha már betéve megrendezve megtanult szöveget mondanának. A hatás meggyőző mert egy kicsi újítottak azzal, hogy ripotot adnak a "készítők". Ezért is veszik komolyabban őket, de az én személyes véleményem az, hogy ők is csak színészek.

Ettől függetlenül én is kíváncsi természet vagyok és ennél már több pénzt is költöttem nagyobb hülyeségekre, szóval kipróbálom.

És az is igaz, hogy ezek a forex robot oldalak mind szinte totál egyforma. Szerintem a háttérben ugyanazok állnak. Valahol a YouTube-on láttam egy 10 perces riportot egy amerikai forex traderrel aki nem használ robotokat és őszerinte ezeket a robot eladós oldalakat mind egy "szervezet" csinálja, és vagyonokat keresnek az ebmerek vakításával. Hát lehet van benne valami...

Mindesetre kitartás, hátha milliomosok leszünk a semmiből :D

Eagle1 2009.03.31. 19:24:09

www.forexfunnel.com/

erről van tapasztalat? csak mert a www.forex-robots.com oldalon ez tűnik a legnyerőbbnek, de itt nincen bent a FAP Turbó.
/250$-ból 340$ 1 hónap alatt/

Miskolci 2009.03.31. 19:53:47

@Eagle1:
Én teszteltem egy jó darabig, de demó számlán is iszonyat károkat okozott. Egy darabig ügyesen feltornázta az egyenleget az égig, akkor meg gondolt egyet és egy iszonyatos lot emeléssel, plussz veszteséges pozíciókkal kinyírt. És mindig ez lett a vége. Talán ha ki lehetne kapcsolni az automata lot emelést?

robione 2009.03.31. 20:19:57

Hali!

Hát elvileg megvettem a robotot, le is töltöttem a file-okat, bemásoltam egy Alpari - s MT4 - be, Beállította a dolgokat. Mosolyog a kis fejecske is az adott párra ráengedve.

-Az első ami furcsa hogy az Aggressive : True fölött Egy Error2 látok > Ez normális ???

-A stratégiai teszter : beállította egy 3 hónapos időszakra, de semmit sem csinál


Kell aktiválni valamit ??

Nem kaptam e-mait sem az orderem fogadásáról. Egy clickbankos igazolás kaptam miután bevette az adataimat. Lehet lemaradtam az első 200-ról ?? Vagy várni kell ??
Szerintetek ??

Tomsabi 2009.03.31. 20:36:30

@robione:

Minden okés nyugi!
Én is Error üzenetet kaptam.
Be kell másolni a "receiptcode" mellé a clickbanktól kapott azonosítódat és kész is, menni fog, eltűnik az error.

A stratégia teszternél is állítsd ezt be!

Nálam még egy darab tradet sem csinált délután óta a MegaDroid...

robione 2009.03.31. 21:06:30

@Tomsabi:

Köszi a segítséget,
úgy néz ki OK.

Figyi van MSN ed vagy skyped ?? Ez ez első vásárolt robotom, lenne pár dolog amiben látom te tapasztaltabb vagy. Tudnánk beszélni egy kicsit ??

BlackBo 2009.03.31. 22:56:50

@Tomsabi: 'ez a két fazon totál úgy beszél, olyanok a gesztusaik mintha már betéve megrendezve megtanult szöveget mondanának.'

Ezek szerint nem csak nekem volt ez a 'Barátok közt'érzetem..:)

robione 2009.03.31. 23:11:00

Lefuttatott back teszt:

Fix Lot : 0,10

Tesztidőszak : 2004.01.01. - 2009.01.01

Eur/Usd , H1 chart - hoz csatolva

Induló egyenleg : 1.000.- USD
Záró egyenleg : 6.090.- USD

összes kereskedés : 796
nyereséges kereskedések száma : 720
veszteséges kereskedések száma : 76
legnagyobb nyereséges ügylet : 24.80 USD
legnagyobb veszteséges ügylet : -140.14 USD
átlag nyereséges ügylet : 10.88 USD
átlag veszteséges ügylet : -36.11 USD
maximum egymást követő sikeres ügyletek száma : 37 (447.31 USD)
maximum egymást követő vesztes ügyletek száma : 3 (101.54 USD)
maximális egymást követő profit : 447.31 USD ( 37 )
maximális egymást követő veszteségek : -186.94 USD ( 2 )
átlag egymást követő nyereségek : 10
átlag egymást követő veszteségek : 1

---------------------------------------

Ez így elsőre nem rossz 5 év lett volna. Ha nem fix lot - ot használnánk, az eredmény többszörösét is meg lehet csinálni egy megfelelő money managment kialakításával, a lot emelésével.

Ma én is élesbe helyezem Alparis demo számlán H1 chatron, és írom majd az eredményeket.

Csináljunk több tesztet, és találjuk ki mi a megfelelő időtáv, és money managment

Eagle1 2009.04.01. 00:38:34

Gondolkozom, hogy béreljek egy VPS-t. Melyiket ajánljátok?

Illetve még az a kérdésem ezzel kapcs, hogy 1 VPS-en belül lehet több meta tradert is futtatni egyszerre?
Mondjuk hogy több robotot, több brokert lehessen szimultán tesztelni.

robione 2009.04.01. 08:39:30

Kötött valakinek valamit már a megadroid robot ???

Nálam még semmi :(

Miskolci 2009.04.01. 08:49:00

@robione:
Nekem még nem. Igaz, hogy "csak" 500$-ral nyitottam egy demót és azon filóztam, hogy talán kevés a pénz, de azért azt nem hinném. Mindenesetre még várok...
Viszont javaslom, hogy a fórumon tárgyaljunk inkább, mert egy blog valóban nem arra való, hogy megvitassunk dolgokat, hiszen van aki az egyik bejegyzéshez kommentel, van aki a másikhoz. Lépjetek be a forex tagságomba és gyertek a fórumba. Ott összeszedettebb lehet a diskurzus.

robione 2009.04.01. 09:45:45

OK, én indítottam egy témát!

Akkor gyertek!

taqi 2009.04.02. 08:22:42

Ha valaki be szeretne ruházni írjatok, meg lehet venni ezt olcsóbban is .
takacs.p@gmail.com

Csabe 2009.08.17. 07:53:12

@Miskolci:

Sziasztok!

A múlt héten regisztráltam, és fölkeltette az érdeklődésemet amiket írtok. Kb egy éve forexezem.

Szerintetek melyik témával érdemes foglalkozni? Az sem baj ha nem hozza azokat a csoda hozamokat amik a weboldalakon villognak.

Melyik? LMT? Megadroid? Fap turbo? Ha tudtok segíteni írjatok! Biztos van mindegyiknek előnye, hátránya. Engem csak az érdekelne melyik az a korrekt cég, aminek a szoftverével lehetne pénzt keresni. Havi 5-10-20%. szerintetek?
Válasz erre

Miskolci 2009.08.17. 08:22:51

@Csabe:
Szia!

Én a Megadroid-ot tudom javasolni. Nekem havi 10%-ot hozott éles számlán 3 hónap alatt.

Csabe 2009.08.17. 08:35:22

@Miskolci: Köszönöm! Az nem tűnik rossznak ha így marad főleg nem. Talált pénz. De a weboldalukon hogy hivatkozhatnak több száz százalékos nyereségre? Más beállítások?

Az LMT-vel mi a gáz?

Miskolci 2009.08.17. 09:15:41

@Csabe:
Szerintem az, hogy backtes-es eredményeket tesznek közzé, amik mindig jobbak a valós, élő számlán történő kereskedéseknél. Ennek technikai és egyéb okai vannak. Míg backtestnél minden ideális, a valóságban sajnos nem. Az én tesztjeim is csodálatos hozamokat hoz ki a Droid-nál, de élőben "csak" ezt a kb. 10%-ot termelte.
LMT-vel mi a gáz? Nem tudom. Én csak olyan félvállról teszteltem és a tapasztalataim szerint igen nagy tőke kell hozzá, hogy biztonságos lehessen. A demó számlám plusszos. Igaz, hogy nagyon ritkán nézek rá, pedig 4 óránkánt kéne figyelnem a jelzéseit, de így egy 5000$-os számlán most 5685$ van két hónap alatt. Mindenesetre az éles pénzem nem bíznám rá.

Csabe 2009.08.17. 09:52:41

Aha. A backtest tényleg érdekes. én divergenciákra kereskedek, egész jó eredménnyel, de a backtest ott is más.(az usd/jpy-n pont most alakult ki egy long divergencia(tipp)) élőbe mindig késöbb lép az ember. Pszihoszkander. Hallottatok már a hunforex.hu termékeiről? Ott is van robot, manuális szisztéma(forexdaytrader, systematic) stb. tud valaki valamit róluk?

Miskolci 2009.08.17. 10:00:13

@Csabe:
Hunforex-en a stochrsima stratégiát ajánlom.

Csabe 2009.08.17. 10:19:45

@Miskolci: Azt én is használom,a baja csak az, hogy oldalazásban is ajánl beszállási lehetőséget, ezért kiegészítettem egy ADX és egy CCI indikátorral. így kevesebb a beszálló, de csak trendben kereskedsz, így elég magas a találati arány.

Tehát azt mondod érdemes megpróbálni a megadroidot? Ha eljutok odáig tudsz segíteni a beállításokban? az eddigi írások alapján sok lehetőség van, olyan mint egy berugott pókháló. De lehet hogy csak az elején? Köszi az eddigieket is.

Miskolci 2009.08.17. 10:23:16

@Csabe:
Persze hogy segítek. De egyébként nem bonyolúlt. Én az alap beállításokkal értem el a havi 10%-ot.
Épp az volt a baj, amikor próbálkoztam más beállítással és bevállalósan belementem egy más "rendszerbe" (ráadásul sajnos elszúrtam a beállítást) és odalett a 3 havi nyereségem. De nem aggódom, mert a 3 hónap alatt nekem már bizonyított a robot. A bukásom az én hülyeségem volt.

Csabe 2009.08.17. 12:06:16

@Miskolci: Melyik brókercéget ajánlod? Van ami kifelyezetten jó a droidra(költségek, spread), vagy csak az számít hogy MT4 legyen. Látom azt is hogy miket nyitott és zár a robot, tudom követni a kereskedést. gondolom igen.

Miskolci 2009.08.17. 12:26:03

@Csabe:
Nos, igen. A tipikus "melyik brókercéget ajánlod?" kérdés, amit mindenki feltesz, aki forex-el akar foglalkozni és amire nincsen egyértelműen helyes válasz. Tökéletes bróker nincs. Van akinek ez a jó, van akinek az, attól függően, hogy milyen stratégiát alkalmazol, vagy, hogy mennyi a kezdőtőkéd, stb.
Én az Alpari UK-t nyugodtan ajánlom, mert sokan használják és nincs vele gond. A spread-ek úgy tudom rendben vannak, bár nekem konkrétan nincs náluk számlám. Nekem éles számlám az IBFX-en van. Ott fut a droid-om. Nem volt eddig velük semmi bajom. Pénzt még nem vettem ki tőlük, de gondolom az sem probléma. Annak idején a fapturbo-s srácok is őket használták.

Csabe 2009.08.17. 12:35:02

Köszi! Kipróbálom a droidot! Az én élő számlám nem MT4, hanem egy másik felület. De demóba van MT4em.Ha végeztem a demóval, akkor bármelyik MT4es cégnél tudom használni a már meglévő droidot? Először mindenképp demóba próbálom ki. Ha a héten elküldöm a pénzt, akkor mikor lesz droidom? Postázzák, vagy le kell tölteni?

Csabe 2009.08.17. 12:38:13

Hallottam egy olyan robotról, ami csak a divergenciákat kereskedi le. Hetente frissülnek a stop és limit értékek,ezt saját back testjei alapján teljesen automatikusan értékeli ki. A nevét nem tudták, Te hallottál róla? Szerintem a divergenciás stratégiák a legmegbízhatóbbak.

Miskolci 2009.08.17. 12:39:45

@Csabe:
Igen. Bármelyik MT4-es brókernél tudod használni.
Megvásárolni csak bankkártyával tudod és letölthető formában, azaz azonnal megkapod:
clickread.fxdroid.hop.clickbank.net/?tid=droid

Nem kell csomagra várni :-)
Ha további segítségre van szükséged, akkor gyere el a fórumunra is. A blog jobb felső sarkán keresztül juthatsz oda.

Csabe 2009.08.17. 12:51:17

@Miskolci: ok köszi, felmegyek a fórumra! elindítom a héten a tranzakciót és ha letöltöttem jelentkezek. köszi előre is, és most megkeresek egy Jaguár szalont! ha bejön a biznisz jövök egy sörrel!
süti beállítások módosítása