Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Meghallgatás megtörtént. DCFX - MNB

2014.10.19. 10:52 Miskolci

Pár napja írtam, hogy beidéztek tanúnak az MNB-be a DCFX-szel kapcsolatban. Mivel többen érdeklődtek, hogy mi történt, ezért megosztom a tapasztalataimat. Be kell valljam nem lesz hosszú, mert tulajdonképpen csak annyi eddig a történet, hogy az MNB vizsgálja a DCFX-et, hogy végez-e olyan tevékenységet, ami itthon engedélyköteles-e. Ehhez a vizsgálathoz hívtak be engem is tanúként. Én előadtam a saját történetemet és ennyi történt. Több infót ezzel kapcsolatban sajnos nem tudok. Hogy mi lesz a vizsgálat végeredménye, azt meg szerintem úgyis meg fogjuk tudni idővel. Hogy ez mennyi ideig tart, azt meg nem tudhatjuk.

Hát röviden, tömören ennyi volt az MNB-s "kalandom".

3 komment

Címkék: befektetés forex devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde MNB dcfx diferent choice fx broker

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr826807181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ragadozoo 2014.10.26. 21:27:01

Üdv,

Amikor tanuként beidéznek, akkor nem mondják el konkrétan, hogy miért is kell tanuskodni?
Ez érdekes számomra.
Inkább kihallgatásnak tűnik az ilyen...

Lizardman 2014.10.27. 10:20:39

@Ragadozoo:

Teljesen mindegy, hogy kihallgatás, vagy meghallgatás, ugyanis Mickolci kollégát csak tanúként hívták be, ergo minden információt, amit tud, a nyomozás érdekében át kell adnia a hivatalos szervnek. Amíg a nyomozás folyik, addig pedig SEMMILYEN részletet (még a beidézett tanuknak sem!) nem adnak ki...

Miskolci 2014.10.27. 15:24:13

@Ragadozoo:
A bejegyzésben leírtam, hogy miért hallgattak meg. Vizsgálják a DCFX-et, hogy kellett-e volna engedély a tevékenységükhöz.
süti beállítások módosítása