Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

DCFX bróker és az MNB

2014.09.28. 19:33 Miskolci

Bevallom egy jó ideje foglalkoztatott az a gondolat, hogy a DCFX brókernál vezetett kezelt számlámat leállítom. Hogy miért az nem titok. Ahhoz, hogy megérje az ilyen "alacsony" hozam, nagy tőkét kéne alá tenni. Persze az alacsony hozam relatív dolog, hiszen sokkal jobb, mint a banki kamatok, de mivel nem csak a sikerdíj van levonva minden sikeres hónap után, hanem egy fix "fentartási díj" is, ami minimum 8$- Hát én 1000$-t raktam be annak idején, ami ezen díjak levonása után átlagban kb. 3600ft havi profitot jelent az eddigi kb. 8 hónap alatt. De ezt is csak úgy sikerült elérnie, hogy a múlt héten viszonylag nagyot kaszált. Két héttel ezelötti mérlege simán kb. nulla lett volna.

Szóval ezen eredmények átrágása után gondolkodtam, hogy egész egyszerűen nem éri meg a rizikót. Legalábbis nekem. Aki persze alá tud tenni 10000-20000$-t a kockázatos befektetésekre való pénztárcájából, annak simán jó megoldás lehet. Miután megérlelődött bennem, hogy inkább kiveszem a pénzem és máshova teszem, akkor jött egy tértivevényes ajánlott levél az MNB-től. Ebben közölték, hogy a DCFX brókert, mint ügyfelet megvizsgálják és ehhez hívtak be tanúnak. Gondolkoztam, hogy ezt az infót hogyan és mikor osszam meg az olvasóimmal. Egyrészt pánikot sem akarok kelteni, mert fogalmam sincs a vizsgálat miértjéről. Legutóbbi infóm az volt erről a cégről, hogy folyamatban vannak az úniós engedélyezési procedúrái, hogy ne csak offshore háttere legyen. Az MNB egy ideje pedig már átvette az egykori PSZÁF szerepét. Szóval nem tudom, hogy ez a vizsgálat most pozitív, vagy negatív értelemben lett elkezdve. De végülis úgy döntöttem, hogy megosztom most az infót. Én a jövő hónapban megyek tanúskodni, amire kíváncsi vagyok. Sok mindent nemigen tudok ugyanis hozzátenni az információkhoz, hiszen csak simán egy ügyfél vagyok náluk én is.

Mindenesetre a pénzem kikértem, mert tulajdonképpen ezt már a levél előtt eldöntöttem. Érdekes ez a vonzás törvénye dolog. Úgy néz ki tényleg működik. Csak gondoltam rá, hogy kivegyem a pénzt és jött rá egy ilyen érdekes esemény. És persze ez is tovább erősíti bennem azt, hogy a forex egy minden téren nagyon kockázatos piac. Nem csak az árfolyamokkal kell megbirkóznia az embernek, hanem a "körítéssel" is, a piaci résztvevőkkel is. Brókerek, számlakezelők, stb. És ez még jobban erősíti bennem a hitet, hogy valóban másfelé kell haladnom a pénzkereséssel kapcsolatban. Ami szerencsére egyre jobban is megy és egyre több forex-es olvasóm csatlakozik szintén. Velem együtt ők is kerestek már egy ideje valami olyat, ami ezeket a kockázatokat mellőzi.

Természetesen szívesen várunk még más forex-es érdeklődőket is a csapatunkba! Hogy miért, arról itt írtam pár sort:

www.miskolcijozsef.eu

4 komment

Címkék: forex devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde dcfx different choice

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr666739473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miskolci 2014.10.02. 05:44:29

Csak jelzem, hogy megérkezett a pénzem. A kikéréstől kb. egy hét alatt.

Ragadozoo 2014.10.26. 21:10:35

Hello!

Ismerősömnek is van ez (FX21) a kezeltszámlája. Épp a napokban tesztelte megint. 4 óra alatt hozzájutott a saját pénzéhez netbanki utalással.

Én úgy tudom, hogy a DCFXBroker szeretné Magyarországon is hivatalosan regeltetni magát, hogy eloszlassa a kétségeket az emberekben és ezért vizsgálja az MNB, de itt Magyarországon minden olyan nehezen megy. Persze máshogy is meg lehet közelíteni a témát... nem, nem vagyok naív... meggyőzödöm én is amiről csak lehet.

Tények:
- pénz bement és megjött.
- 8 hónapja fut a számla és nyereséges
- eddig minden rendben volt és korrekt volt, ahogy láttam
- éves banki kamat megvan átlagban bőven havonta...

Azon sem csodálkoznék egyébként, ha az MNB és barátai el is akarnák meszelni őket ilyen eredményekkel, de persze ki akarna Mo-n rosszat a másiknak?!?
Remélem, minden rendben lesz. Én szurkolok Nekik, mert sikerre vihető egy ilyen cég. Talán még itthon is...

Ja és nem vagyok belsős, mielőtt kérdezné valaki. :)

bloodorange 2014.12.10. 16:58:46

Szia! Van azóta valami fejlemény? Egy ismerősöm teljesen odáig van érte. Én is gondolkozom a befektetésen,de óvatosabb vagyok.
süti beállítások módosítása