Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Crisis Killer tapasztalatok 1

2013.07.14. 09:44 Miskolci

A héten indult Crisis Killer nevű robotot én is megvettem kíváncsiságból. Ahogy korábban írtam, egy újfajta értékesítési konccepcióval dobták piacra. Viszonlyag alacsony áron adják, de csak egy konkrét brókernél lehet használni, mert az alacsony árat a folyamatos IB jutalékkal egészítik ki maguknak. Azaz minden kereskedésből a brókertől kap jutalékot az ajánló. Számomra ezzel nincs is semmi baj, ha jó a termék, azaz a robot.
 
Miután megvettem, nekem szerencsére nem volt más dolgom, hiszen a FapTurbo miatt már volt egy éles számlám a brókernél. Egy mt4 frissítés után a robot már ott is volt a választható robotok között. Ekkor azonban kellemetlen meglepetés ért. Nem lehet demózni! Ezt nem tartom fair dolognak, amit szóvá is tettem az ügyfélszolgálaton, ahonnan azt a választ kaptam, hogy a Crisis Killer egy élő számlás robot. Tegyem fel legalább 500$-ra és jó lesz. Ez volt a másik meglepetés, mert a honlapjukon 100$ volt a minimum. Mostanra annyit pontosodott a dolog, hogy legalább 100$ kell neki, de 500 az ajánlott.
 
Mindezen negatívumok ellenére raktam rá 100$, hogy kipróbáljam. Sajnos csak pénteken tudtam elindítani. Egyenlőre egy nyertes pozit zárt. Az első vesztes az én kapkodásom miatt volt. Elfelejtettem a lot méretet beállítani, így gyorsan zártam az első nyitott pozit, ami kis minuszt eredményezett. A jövőhéten mehet tovább a teszt, de addig is közzéteszem a számla eredményeit:

4 komment

Címkék: robot befektetés crisis automata forex ea killer devizapiac kereskedés devizatőzsde expert metatrader crisis killer

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr905403895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissmikki 2013.07.14. 12:01:45

Helló!

A myfxbook számládon a TP/SL szinteket is publikálhatnád.
Én is megvettem a robotot, de gyorsan refund-ot is kértem, mert nem kommunikálták egyértelműen, hogy csak a myfxchoice-nál működik. Mivel én elég finnyás vagyok a brókerekre, ez nem pálya. Viszont a robotról vajmi kevés teljesítményadat elérhető, ezért érdekelne a live teszted néhány plusz adattal.

Üdv,
Miki

Miskolci 2013.07.14. 13:11:45

@kissmikki:
Az SL: 45 és a TP: 250 pip.

Én is csak azért vágtam bele egyébként, mert volt már számlám az FxChoice-nál és így nem volt semmi plusz procedúra. De abszolút megértem, ha valaki ezt nem akarja bevállalni.
De egyébként a kimutatásban abszolút látszik, hogy hány pip-pel zárultak a pozik. Azok publikus adatok.

kissmikki 2013.07.14. 15:46:44

Ok, köszi. Gondolom azért fordítva (tp 45 és sl 250) :) Különben túl jó robot lenne ennyi pénzért... :)
A 45/250 elég jó aránynak tűnik, meglátjuk mit mutat hosszabb távon.

Miskolci 2013.07.14. 18:58:08

@kissmikki:
Bocs, ezt tényleg jól elírtam. SL: 250 TP: 45.
süti beállítások módosítása