Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FapTURBO 1.54

2011.08.28. 19:14 Miskolci

A héten megjelent a FapTURBO legújabb verziója, az 1.54-es. Valójában az eredeti algoritmust használja új beállításokkal. Az új algoritmust a FapTURBO Ichimoku tartalmazza. Mind a kettő letölthető a FapTURBO tagoldaláról a régi vásárlók számára is.

14 komment

Címkék: robot befektetés ea devizapiac devizatőzsde fapturbo ichimoku

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr623185984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadsanyi 2012.03.13. 15:17:40

Sziasztok!
Pénteken vettem egy fapturbot (54-es), elég kezdő vagyok...
Amikor megjelent az expert ID ablak akkor jöttek a meglepetések :(
Mentem a "downloads"-ra, ahogy a könyve írja, és nem úgy néz ki, tehát NINCS demo aktiválás!!! csak élő.
Vagyis aktiváljam élőn és akkor bármennyi demót használhatok, de!!!!! ekkor viszont elvesztem a visszafizetési garanciát. Pedig ilyen átverés után az már fontos lehet :(
Mi a meglátásotok? Lehet, hogy félreértettem valamit?

Miskolci 2012.03.13. 15:21:41

@nadsanyi:
Nincs átverés. Úgy tűnik, hogy a demó számlákat már nem kell aktiválni. Elég ha csak felrakod a chart-ra.
Éles számlát valóban csak egyet aktiválhatsz!

nadsanyi 2012.03.13. 15:28:43

Köszönöm a gyors választ, de akkor meg miért adja fel az ablakot demó számlára? Meg a chartra is felírta...

Elég sok neved alatt futó helyet találtam már :)
Melyik a legutolsó, az aktív?

nadsanyi 2012.03.13. 15:35:14

A forex.profikezdő.hu pl. emiatt a változás miatt már hibás!

Miskolci 2012.03.13. 15:36:59

@nadsanyi:
Na, az tényleg jó régi.

Miskolci 2012.03.14. 14:49:49

@nadsanyi:
Nem olvasható. Zárt oldal/fórum, amire mutat a linked.

nadsanyi 2012.03.14. 14:52:54

A másolata:
Pénteken kezdőként vettem egy FapTorbo-t, 54-es verzió!!!!
Hétfőn hajnalban feltelepítettem VPS-re demó számlára. Napközben jött is a "nincs aktiválva" üzenet meg az ID. Fogom a leírást, megyek a Members zónába, majd a downloads-ba. Ott viszont az aktiválás rész nem is hasonlít a leírottra. Megyek a fórumukra: majdnem minden 2 éves! Próbálom a magyar fórumokat, általában semmi válasz, kivéve Miskolci József blogját, de ő se tudott megoldást
Kedden levél a supportnak.
Szerdán jött a válasz, hogy tegyem fel az új, 55-ös verziót és abba írjam be a e-mail címemet meg a ClickBankos válaszkódot
Indítom a telepítést... Az MT4 könyvtárt kiválasztom -> install -> HIBAÜZENET! Többször megpróbálom, ugyanaz. Indítom az MT4-et, hát benne van az 54-es is meg az 55-ös is! Minden robotot eltávolítok, kilépés, robot telepítés. HIBAÜZENET ugyanaz
Ettől függetlenül az MT4-ben minden jónak tűnik, beállítom a FapTurbot, beírom az adatokat: és úgy tűnik minden rendben.
Remélem estére már köt végre valamit!

Én egyébként ettől lekesültem fel a FapTurbo iránt: www.forex-robotok.net/fap-turbo-statisztika
myfxbook ÉLŐ!!!

Miskolci 2012.03.14. 15:00:02

@nadsanyi:
Belelkesedni be lehet a linken található statisztikáról, de csak demó. Nos, a demó sokszor köszönőviszonyban sincs egy éles számla eredményeitől.
Egyébként épp tegnap tettem fel a kérdést a srácnak a facebook-os oldalán, hogy van-e éles számlája is? Még nem válaszolt.

nadsanyi 2012.03.14. 15:44:11

@Miskolci:
"Nem backteszt, hanem saját VPS-en futtatott, saját beállításokat alkalmazott saját számla:"

Ez nekem azt jelentette, hogy éles :(

Te miből látod, hogy demo?

nadsanyi 2012.03.14. 16:01:36

@Miskolci:
Igazad van! Demo (USD)... :((

Miskolci 2012.03.15. 10:43:36

@nadsanyi:
Kedd óta nem válaszolt a kérdésemre, hogy van-e éles számlája is :-(

nadsanyi 2012.03.15. 11:07:59

Nekem se válaszolt még az eddig feltett 2 kérdésemre. Egyiket a honlapján, a másikat mélben tettem fel. :(
süti beállítások módosítása