Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

MegaDroid 1.37 - újabb frissítés

2011.07.24. 13:00 Miskolci

 A héten, viszonylag hamar a legutóbbi frissítéshez, újabb frissítést kapott a nagy öreg Forex MegaDroid. Így egy hónapon belül két frissítés is napvilágot látott, amire eddig nem volt példa. Talán a mostanában igen viharos piaci körülményekhez próbálják igazítani. Hát igen. Mikor ez a robot készült, nem kellett hetente úniós országok megmentéséről tárgyalnia az európai vezetőknek. Reméljük - és én bízom benne - hogy ezzel a frissítéssel továbbra is fenntartják azt a minőséget, amit eddig ez a robot hozott az évek során.
Az mindenesetre jó hír, hogy még a mai napig foglalkoznak a robottal, pedig bizony már évek óta a piacon van.

16 komment

Címkék: robot befektetés forex ea devizapiac devizatőzsde expert megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr303093357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aszamita 2011.08.25. 14:35:02

Sziasztok! Augusztus 15-én kezdtem el használni a megadroidot, és sajnos azóta nem csinált semmit, nincs hibaüzenet, a cég által ajánlott helyen nyitottam számlát, de a robot nem csinál semmit. Írtam nekik, az a válasz jött, hogy most nem jó a piac, és augusztus 12-n volt az utolsó kötése a robotnak. Ez akkor igaz is volt, de a frissített számlájukon már van egy augusztus 22-i kötés is. Nekem akkor ment a robotom, mégsem cselekedett. Mit kell beállítanom, megy most valakinek a megadroid? Köszi

Miskolci 2011.08.25. 14:43:26

@aszamita:
Szia! Nekem is megy. Tegnap is kötött, de valóban nagyon brókerfüggő lehet a dolog. Ha nincs hibaüzeneted sehol (nézd meg a napló és az expert advisor füleket is), akkor lehet, hogy tényleg nincs semmi probléma. Amúgy a múltbéli tapasztalatokkal simán el tudom képzelni, hogy valakinek hetekig nem köt. Nekem is volt ilyen sokszor.

aszamita 2011.08.25. 14:49:56

Szia ismét! én a finfx-nél vagyok, tudsz ajánlani esetleg egy jobbat, ahol megy is a robot?

Miskolci 2011.08.25. 16:46:36

@aszamita: Nem mondom, hogy ez a legjobb, de nekem Admiral Markets-nál fut. Nincs velük gondom, de lehet, hogy máshol még jobban megy.

anysu 2011.08.30. 08:02:20

Sziasztok
Én tegnap tettem rá pénzt, és nekem sem csinált az este semmit. Néha bimbamol a gép, mintha kötést csinálna, aztán az experteknél írja, hogy removed.
Nagyon kevés 50 $?

Miskolci 2011.08.30. 09:39:53

@anysu:
Szia!
Nem köt minden este, de az furcsa amit írtál. Hogyhogy remove-olja? Nézd meg a napló és az expertek füleken alul, hogy milyen hibaüzenetet ír ki.
50 dollár akár elég is lehet, ha a brükerednél lehet 0.01 lot-tal kereskedni és nem állítod magasra a risk-et.

anysu 2011.08.30. 20:35:15

Szia
Az alparinál vagyok, most a lot-ot átállítottam 0,1-ről 0.01re. Hátha van valami jelentősége. Nem ír sehol hibaüzenetet, csak ezt
2011.08.30 20:19:24 Expert MegaDroid EURUSD,H1: removed
Mi az a leverage? nekem 50:1
Nem leht hogy az a baj? Hol lehet azt állítani?

Miskolci 2011.08.31. 00:29:20

@anysu:
Nos, akkor lehet, hogy az 50$ a probléma. Kicsi hozzá a tőkeáttét (Leverage). Ezt Te nem tudod átállítani. Ezt a brókernél kell kérni, ha lehet.

anysu 2011.08.31. 10:00:55

És milyen beállítást kérjek 50 $-hoz szerinted?

aszamita 2011.09.01. 16:33:59

Szia Miskolci!

Átmentem az admiralhoz, de ott meg forintban kezeli a pénzemet, és nem dollárban, gond ez a megadroidnak? Illetve ha gond, hogyan tudom átrakatni dollárra? Nagyon szépen köszönöm előre is, meg az eddigieket is!

Miskolci 2011.09.04. 13:30:23

@aszamita:
Nem gond a Forint. Nekem is abban van és működik a Droid. Egyébként ezt átállítani nem tudod. Ahhoz új számlát kéne nyitnod.Egyébként érdekes, hogy nekem a Droid intelligensen lekezelte az egyenlegből számítandó lot méretet. Hiába volt mondjuk 19000 az egyenleg Forintban, nem úgy vette, hogy 19000 dollárunk van, úgyhogy emeljük a lot méretet. Teljesen jól kezelte a megfelelő kockázattal.

Miskolci 2011.09.04. 21:35:33

@anysu: Minél nagyobbat. 1:200, vagy 1:500.

anysu 2011.09.04. 23:20:57

Köszönöm, még azt szeretném tudni, hogy a megadroidot több számlára is le lehet-e tölteni, vagy csak egyre?

Miskolci 2011.09.05. 06:07:32

@anysu: Egyszerre csak egy éles számlán tud futni.

anysu 2011.09.07. 08:39:38

Működik:)!
Az 50$-t feltornáztam 60-ra, A chartot áttettem M15-re, És az éjjel végre csinált egy kötést:)

Sahal 2013.06.07. 11:44:54

Eladom forex megadroid lincensem a mostani hivatalos ár HARMADÁÉRT! 7000Ft ért az első jelentkezőé. Kb. 3 éve vettem de nem volt időm futtatni. A belső oldalukról letölthető a robot miután megadtam az account felhasználónevét és jelszavát. A belső oldalukon megváltoztatható az e-mail cím és a tulajdonos neve így teljes egészében másra átruházható a lincense. Érdeklődni: asoka133@myopera.com
süti beállítások módosítása