Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex MegaDroid 1.36

2011.07.05. 22:10 Miskolci

Szép csöndben megérkezett a Forex MegaDroid 1.36-os verziója. A hivatalos értesítő e-mailben nem eresztették bő lére az információt az esetleges változtatásokról. Talán csak optimalizáltak az elmúlt időszak alapján. Mindenesetre szerintem ajánlott a frissítés minden Droid tulajnak.
Én már meg is tettem.

4 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizapiac devizatőzsde megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr953042780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyozsi 2011.07.08. 11:15:22

Eredetileg ide szerettem volna...

Szívesen frissíteném én is, de nem találok az oldalon ilyen letöltési linket, csak az új vásárlás lehetőségét. Tudnál segíteni?

Miskolci 2011.07.08. 12:32:10

@Lyozsi:
Ott tudod letölteni, ahol az eredetit is letöltötted vásárlás után. Ott mindig a legfrisebb verzió van fent. Nincs külön frissítési oldal.

Lyozsi 2011.07.08. 12:51:50

@Miskolci:
Hát az már elég régen volt, a fene tudja honnan töltöttem le.
Úgyhogy akkor buktam a frissítést, meg a programot is, mert ugye frissítés nélkül nem akar működni.

Miskolci 2011.07.08. 13:23:53

@Lyozsi:
Nem kell régi levelet előkeresned. Elég, ha a múlt heti értesítőt megnyitod, amit a MegaDroid készítőitől kaptál. Abban benne van a link.
süti beállítások módosítása