Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

CloveriX V2

2011.02.16. 20:32 Miskolci

A napokban végre újra kihelyezte a FX-Emit csapata a CloveriX nevű robotjukat a honlapjukra. Egy jó ideig nem volt ugyanis közvetlenül elérhető onnan, mert továbbfejlesztés miatt levették onnan. Nos, most ez a továbbfejlesztés meg is történt és újra kapható a nagysikerű robot V2-es verziója.
Sajnos azonban a régi tulajok nem kapják meg ezt a típust, így ha valakinek kell ez is, akkor ezért is fizetni kell. A jó hír viszont az, hogy kedvezményt azért kapunk rá. Fél áron juthat hozzá minden régi vásárló. Természetesen a régi verzió is tovább működik.
Egyenlőre nem tudom, hogy mit és mennyire változtattak rajta. Az biztos, hogy egy megfelelő brókernél a CloveriX eddig is nagyon jól teljesített. Vajon ez az új verzió mennyivel lett jobb? Még nem tudom. De meg fogom tudni. Be fogom szerezni ezt is, aztán jöhet az összehasonlítás.

A cég honlapján közzétettek egy demó és egy éles számla kivonatot is. Az éles számla nemrég indult, így az sok adattal még nem szolgál.

CloveriX v2 demo számla
Lejárt demó számla

Az ajánlott brókerek, amin ők is futtatják: Alpari UK és FxPro.

A régi verzió tulajdonosai ezen a linken keresztül tudják kedvezményesen megvenni az újat:

Kedvezményes CloveriX v2 vásárlás

Figyelem! Itt csak azok vásárolják meg, akik korábban megvásárolták az előző verziót!
 

Az én ITFX-es éles számlám a régi CloveriX-szel és az EURUSD-s párokon a MegaDroid-dal:

26 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizatőzsde expert cloverix cloverixv2 fx emit

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr462666315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bundy999 2011.02.17. 18:48:15

Sziasztok!
Én a fenti éles számlára mutató linken egy demó számlát látok. Mindenesetre szépen dolgozik azon is, bár nem régóta (ahogy MJ írta is).
Miskolci: írtad, hogy a megfelelő brókernél eddig is jó teljesített, meg tudnád mondani melyek ezek a brókerek? Amit ők is ajánlanak (AlpariUK, FxPro)?
Keresgélek valami új robotot és brókert, mert a Megadroidom az AlpariAU számlán nem nagyon akar dolgozni, amikor épp igen akkor meg inkább bukik. A CloveriX szimpatikus. Bármi jótanács valakitől?
Előre is köszönöm!

zsoci67 2011.02.17. 19:47:36

@bundy999:
Szia!
Én Tadán és FXOPEN-en futtatom, nekem bejön. Az FXOPEN-en a FAPTURBO-val együtt fut, február 3-óta 200$ a nyereségem. Ha kell küldök számlakivonatot, vargazsolt67kukacgmailcom

Miskolci 2011.02.17. 20:18:02

@bundy999:
Nekem ITFX-en megy a legjobban, aztán FinFx-en, majd LiteForex-en. Exness-en eddig még nem szedte össze magát. Egyedül ezen minuszos.

Miskolci 2011.02.17. 20:23:39

@bundy999:
Jogos az észrevétel. Mára már ők is átjavították a honlapjukon, hogy demó számla. Én is javítom.

pck_ 2011.02.17. 21:07:52

@zsoci67: Szia
Kérdezném, hogy Tadán megy rendesen? Mert még mikor én próbáltam gyalázat volt 3 nap 2 kötés össz és azon is mínusszal.
FXOpen is jó? Számlakimutatás lenne róluk?
Köszi

pck_ 2011.02.17. 21:13:02

@Miskolci:
Józsi, hogy sikerült az ITFX-nél $100-os skalpolós számlát nyitnod?

Miskolci 2011.02.17. 21:30:21

@pck_:
Írtam nekik, hogy 100$-ral nyitnék és skalpolhatok-e rajta. Azt mondták, hogy igen. És így tettem. :-)

Miskolci 2011.02.17. 21:32:26

@pck_:
Tada-n nem tudom, hogy megy, de FxOpen-en is futtatom, de csak demón. Ott is szuper. Még jobb, mint az ITFX-en, mert ott már megduplázta az 1000$-t. Igaz, hogy csak demó. Meg az is igaz, hogy az ITFX-en egy jó ideig minimális risk-kel futtattam.

pck_ 2011.02.17. 21:33:32

@Miskolci: Okay :)
Még semmi hír a pénzemről. Nem tudom remélem nem 1 hónap mire $500 kiadnak, mert nem egy nagy pénz

Miskolci 2011.02.17. 21:35:09

@pck_:
Hát sajnos volt akinek 1 hónap volt 1000$. :-(

pck_ 2011.02.17. 21:45:34

@Miskolci: ITFX-ről költöznék mert nagyon frusztrál ez a "remegek mert nem fizetnek" stressz és az "1 hónap mire a pénzemhez jutok" című műsor.
Szal most keresek másik brókert ahol még jól mehet, eddig Alpari, FXPro és FXOpen. Inkább kisebb nyereség de tuti fizetnek és nincsenek rémeálmaim
üdv

Tici80 2011.02.18. 07:04:57

Valakinek esetleg nem fut Thinkforex-es számlán? Ott is megfelelően működik?

gkrekity 2011.02.18. 10:30:51

Üdv!
Van valakinek tapasztalata az admiralmarkets nevű brokerrel?
Illetve mi a helyzet a leo traderrel, mert mintha mostanában állna

pck_ 2011.02.18. 12:47:31

@gkrekity: Szia, Admiralon sajnos rosszul megy a CloveriX. Nem rossz bróker fizetés megy oda vissza, más robot ott fut. Leoról nemtudok sokat de a környezetemben mindenki visszaadta, de majd megmondják a tutit, akinek van. üdv

szaki77 2011.02.18. 14:52:03

A Tadán nekem jól megy a CloveriX, de van akinek nagyon rosszul.
Az ok az, hogy két tada szerver van egy gyors és egy lassú.
Kinek melyik jut. :)
Minden esetre, amikor a magyar ügyfélszoli azt mondja, hogy "a robotozást engedélyezni kell és akkor majd áttesznek egy másik szerverre, hogy ne zavard a kézi kereskedőket", na akkor visszakéred a pénzt és menekülsz a Tadától, amilyen gyorsan csak tudsz! :)

More Money Than God 2011.02.20. 15:46:57

Szerény véleményem szerint skalper robotot futtatni marketmaker brókernél meglehetősen nagy bátorságra vall. Kis számlával persze el lehet bohóckodni, de amint betol valaki egy nagyobb tőkét rendszeressé válnak a requote-ok és stop huntingok.
Ezen felül a Cloverix egy kifejezetten spread érzékeny robot, amiben a market makerek szintén nem feltétlenül jeleskednek.
Furcsa számomra,hogy Alparit és FxPro-t ajánlják a fejlesztők, de csak arra tudok gondolni, hogy valamilyen érdek fűzi őket a két brókercéghez.
Ettől függetlenül ígéretes robotnak tartom a Cloverixet, kifejezetten üdítő volt anno, hogy a risk/reward arány vállalható volt.

syngabor 2011.02.21. 14:27:38

Sziasztok, lehet rossz helyre írtam de még kezdő vagyok.
Egy olyan problémám lenne, hogy a stratégiai tesztelés a napló szerint a következő hibával szakad meg vagy el sem kezdődik.
---
napló:
2x ezt írja:
2011.02.21 14:17:55 TestGenerator: unmatched data error (high value 1.5369 at 2011.02.21 08:15 is not reached from the least timeframe, high price 1.5369 mismatches)

majd végig ezt:
2011.02.21 14:17:55 TestGenerator: unmatched data error (volume limit 138 at 2011.02.21 14:15 exceeded)
---
Ha rossz helyre írtam akkor legyen szíves valaki adjon egy linket ahol ilyenekben tudnának segíteni mert sajnos a google-val nem sokra mentem ez ügyben.
Még lenne pár kérdésem Fapturbo, VPS és a brókercégekkel kapcsolatban. Ezeket hova lenne célszerű megírnom?

Előre is köszi a válaszokat és elnézést, hogy ide írtam.

Miskolci 2011.02.21. 14:33:28

@syngabor:
Először töltsd le a megfelelő devizapár múltbéli adatait az F2 megnyomásával. Tehát, ha EURUSD M1-ben akarsz tesztelni, akkor ezt töltsd le.

Lakatost 2011.02.21. 21:55:49

Kötött már valakinek a CloveiXv2? Nálam semmi eddig.. Milyen beállításokat javasoltok?

Lakatost 2011.02.24. 04:56:50

@Gh0sT: Szia, te melyik brókercéget és számlát ajánlanád skalpolni? Én most szándékozom váltani, pont a skalpoló robotok (CloveriXv2, stb.) igen siralmas produkciói miatt... Megköszönném a tippeket..

More Money Than God 2011.02.24. 06:47:02

@Lakatost:
Szia! Nekem ATC-nél van számlám. Nagyon kellemes spreadekkel dolgoznak éjszaka is, ECN bróker, van MT4-ük, 5.000$ a minimum deposit és ha jól tudom, akkor FXCM datafeed-jét használják.
A demo számla gyakorlatilag teljesen megegyezik az élessel a likviditást leszámítva, bátran lehet rajta tesztelni.

Lakatost 2011.02.24. 13:04:19

@Gh0sT: Szia, az éjszakai spread-ek hogy néznek ki náluk?

More Money Than God 2011.02.24. 13:51:25

@Lakatost:
EURUSD: 0,9-1,1 pip
EURGBP: 1,2-1,5 pip
EURCHF: 2,5-3,5 pip
USDCHF: 1,0-1,3 pip
GBPCHF: 3,5-5,5 pip

Nagyjából ezek között az értékek között ingadozik éjjelente a spread a főbb párokon.

sochin8 2011.02.24. 18:40:12

@Gh0sT: Szia! Ezen spread-ek mellé mennyi a jutalék? pl. EURUSD, GBPUSD, EURCHF, EURGBP és USDCHF 1 lot esetén?

Snoopp 2011.03.10. 07:11:05

Kedves Miskolci és mások is!

Már 3 napja megvásároltam a Cloverixet a Plimustól, Paypalon keresztül fizettem ki. Ezután a szerintem a Paypaltól hívtak fel, hogy valójában én vásároltam-e, kézdezték kinek akarok fizetni. Mondtam, hogy a Plimusnak. Eztuán a Plimus küldött valami linket, ahonnan letölthetem a programot, de csak 3-szor lehet megpróbálni. Nem sikerült letölteni, csak valami üres lapot hozott be a gép.
Ezután szóltam nekik e-mailben, újra küldték a linket, de újra nem tudtam letölteni a dolgot. Remélem nem vertek át.

Légy szíves segítsetek, remélem én hagytam ki valami lépést a dologból.

bundy999 2011.03.12. 21:11:53

Sziasztok!

Ezt feltettem a fórumban is, de hátha itt látja valaki, aki ott nem.
A v2-t futtatja valaki FxPro, IBFX AU, FxOpen vagy AlpariUK éles számlán? Ha igen, kaphatnék esetleg egy linket, hogy milyen eredményekkel? Bocs, ha esetleg erről korábban már volt szó, nem olvastam még végig az összes hozzászólást a témában. Az említett 3 brókernél van számlám, és eddig még nem volt gondom velük, és mivel a Megadroid mostanában nem csinál semmit, szeretnék újítani mellé (vagy helyette, bár még bízom benne). Egyébként a CloveriX előző verzióját is meg lehet még venni?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget!
süti beállítások módosítása