Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Leo Trader Pro javítás

2011.01.12. 08:41 Miskolci

Ma már letölthető a Leo Trader Pro javítása, mellyel kiküszöbölték a lefagyásokat. Most már nyugodtan lehet az F7 billentyűt használni, ha módosítani akarunk valamit a beállításokon. Nem kell leszednünk és újra feltennünk az expert-et.

Másik lényeges javítás, hogy már lehet egy metatrader-t, így egy számlát használni mind a két licenszhez. Olyannyira, hogyha valakinek megvan mind a négy devizapárhoz a két licensze, akkor is elég egy chart-ra feltenni a robotot és kódokat vesszővel elválasztva beírni.

A készítők most a hibák kijavítása után nekilátnak újabb devizapárok befogásához, amihez elvileg azok a vásárlók, akik január 5-ig vették meg a Leo Trader-t, ingyen jutnak majd hozzá.

28 komment

Címkék: befektetés forex ea devizatőzsde leotraderpro

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr412578135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balagelak 2011.01.12. 11:22:58

Sziasztok! Légyszi küldje el nekem valaki a leotrader support címét: debrecenbol@yahoo.com. Köszi előre is!

aszteroid 2011.01.12. 18:36:39

Sziasztok!

Arra mit mondanak a LEO-sok, hogy néha nem nyitja meg a robotunk, amit az övék igen? Amúgy jó a cucc, ez az egy bajom van vele...

tonic66 2011.01.12. 22:07:59

megvettem a leot de mivel már egy kicsit vén vagyok az englishoz ..hogy kell installálni egy már meglévő éles szlához ?
megkérnélek benneteket ha van valakinek egy percnyi ideje pár sorra ezzel kapcsolatosan

3 lehetőséget is kínált a lementéshez , no hát én mind a hármat lementettem , de még nem nyitottam meg egyiket sem .. itt tartok

balagelak 2011.01.16. 16:39:16

Ha tavalyi licencem van, akkor ahhoz, hogy mind a négy páron kereskedjen, ahhoz elég az EURUSD-re feltennem az egyetlen Leo Trader-emet, és csak egy licenc kódot kell beírni hozzá?

Köszi a választ előre is!

Miskolci 2011.01.16. 17:06:27

@balagelak:
Nem. A négy párhoz meg kell venni az USDJPY-es verziót is. Tehát két licenszed kell legyen. Ezután egy chart-ra felteszed az egyiket és egy másik chart-ra a másikat. Így fog nég páron dolgozni.

balagelak 2011.01.16. 17:06:36

@balagelak:
"Utólag elolvasva a figyelmeztető szöveget rájöttem, hogy rossz kérdés volt. Bocs a zavarásért :)
... tehát aki nem tudná, csak egy chartra kell csatolni, azt pedig majd az LTP szerver eldönti, hogy licenc alapján milyen párokra van jogosultságom.

balagelak 2011.01.16. 17:51:07

@Miskolci: Nem úgy van, hogy aki január 5 előtt megvette, az automatikusan jogosult az összes további pár elérésére?

Miskolci 2011.01.16. 19:33:26

@balagelak:
A további párt úgy kell érteni, hogy amik a jövőben elkészülnek. Az USDJPY-es két párt ugyanúgy meg kell venni. Azt nem fogják bonus-nak adni soha.

balagelak 2011.01.17. 12:36:43

@Miskolci: Jujj, hát ez elég fura. Köszönöm szépen a tájékoztatást.

szaki77 2011.01.19. 06:48:43

Makacskodik a Leo. :(
Már a pénzvisszakérésen gondolkodom.

ForexVPS-en, Tada demon futtatnám, mielőtt éles számlára teszem, de nem köt semmit hanem a

System interrupted...
Connection to broker has been lost

üzenettel keserít.
Rendszergazdaként futtatom az MT4-et, amin van a Leo.
A jobb felső sarokban egy gyonyörű ikon mozog, ami megnyugtat a kapcsolat tökéletessége felöl, de mégse megy, amikor kellene. :(

balagelak 2011.01.19. 13:54:35

@szaki77: Én a héten indítottam először. ucvhost.com-os vps-en (~2000 Ft/hó), és exness.com-os demón és kötöget rendesen. Kb 3-4%-kot hozott 2 nap alatt EURUSD-n és GBPUSD-n.

szaki77 2011.01.19. 15:54:37

Én már sok robotot vettem, írtam magam is, de ennyi bizonytalanságot, megoldatlan problémát még egyiknél se tapasztaltam.

Visszakértem a pénzem a Leotól.

Végül is 150$ biztos bevétel se rossz. :)

dnasun 2011.01.22. 21:08:01

@Miskolci:
Hello egy olyan kerdesem lenne ,hogy :
Latom a forex vps-t hasznalod ..nalad megy e a leo trader,mert nalam folyamatosan idotullepeses hibat jelez a forex vps-en.. mi lehet a gond ?
a tobbi teszt robotom siman fut no problem..

udv

Miskolci 2011.01.23. 11:13:55

@dnasun:
Nálam megy simán. Két brókernél is fut. Az IBFX-nél és a FinFx-nél. Az IBFX ritkán lefagyott, bár mostanában már nem. A FinFx-es az egyszer sem fagyott. Megy szépen. Pozikat megnyitja, lezárja.

dnasun 2011.01.24. 18:46:22

@Miskolci:
De melyik vps szolgaltatonal hasznalod ?
Udv

dnasun 2011.01.24. 19:23:16

hmm es kotott ma a tied ?
mert az enyem semmit
a finfx en vagyok demo szamlan es en is a forexvps.hu-n
valamit rosszul allithattam be ?

dnasun 2011.01.24. 19:32:52

@Miskolci:
Irtal valamit a portokrol hogy vps szolgaltatoknal kell kerni az 1000 es 2000 kozotti forgalom engedelyezeset.. a forex vps.hu nal is kell kerni,te csinaltal valamit vele ?
udv
bocsi a sok zaklatasert :)

Miskolci 2011.01.24. 19:37:03

@dnasun: Azt nem én írtam. Én nem "buheráltam" semmit.

Snoopp 2011.02.16. 21:41:12

Kedves Miskolci Józsi!

Még nem volt forex robotom és a fórum olvasgatása közben a Leo trader vagy a Cloverix megvásárlásán gondolkodom. Szerinted melyiket lenne érdemes megvenni, melyik a megbízhatóbb?

válaszodat köszönöm!

Miskolci 2011.02.17. 07:45:57

@Snoopp:
Inkább a CloveriX, szerintem.

dariu 2011.03.04. 14:02:01

sziasztok a leo az minden hónapban megduplázza a betétedet?
és a cloverX?
sajnos nem sok időm van net elött ülni!
válaszotok köszi előre is!4

dariu 2011.03.04. 14:20:08

van olyan robot ami duplázza a betéteket?

dnasun 2011.03.05. 12:00:09

dariu az csak alom ,ezt jobb ha elfelejted..
ha mar napi 1 % megvan akkor mar sikert konyvelhetsz el egy robotodnak..
:)
snoop A leotreder szep eredmenyeket er el de senkinek nem javaslom,ha csak nem szereti a nagy kockazatot minimalis nyeresegert..
fura modon neha az ar irannyal szemben nyit..
En pl most refund-olom vissza mert abszolut nem nyero,talan egyszer upgrade utan jobb lesz,de mivel signal egy kozponti szerverrol jon fent all a lehetosege hogy szandekosan kesleltetik ..
az o hasznukra :)

tovabbi szep napot

Miskolci 2011.03.06. 17:53:58

@dariu: Persze hogy van ilyen robot. A kérdés csak az, hogy melyik hány hónap alatt! :-)
Én most a cloverix-et tudom ajánlani. A Leo-nál biztos jobb. Nekem tetszik.

Andrew38 2011.03.11. 17:52:16

Aki mégis adna egy esélyt még a Leonak,most érkezett a hír miszerint a Leo Trading ára csak vasárnap éjfélig mindössze, 67dollár+ áfa, az eddigi 147dollár+áfához képest!
süti beállítások módosítása