Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Buru Trader és az IBFX

2010.12.11. 20:07 Miskolci

 Korábban több levelet is kaptam az IBFX, melyben a Buru Trader-re hívták fel a figyelmem. Ez egy robot és ezért először csodálkoztam is, hogy az IBFX ilyesmivel is foglalkozik. Aztán belegondoltam, hogy nyilván nem reklámozna robotot egy komoly bróker cég, ezért megnéztem, hogy niröl is van szó.

A Buru Trader egy olyan robot, ami elég jól teljesített az elmúlt fél évben. Meg is lehet tekinteni a számlakimutatásukat. Jelenleg úgy néz ki, hogy havi 13%-ot profitált átlagban 185 nap alatt. Ez elég hihető, nem egy eszement szám.

A kereskedési ideje 11:00-13:00 GMT szerint, tehát nem egy éjjeli robot.

Három devizapáron dolgozik: 

  • EUR/USD
  • EUR/GBP
  • AUD/CAD

A ára viszont egy egszeri alkalommal 500$-ba kerül.

A jó hír viszont az, hogy van demója! Szóval ki lehet próbálni! nekem nem volt még időm rá, de ha van, akinek volt, vagy lesz a későbbiekben és megosztaná velünk a véleményét, az tegye meg nyugodtan!

Bővebb infók a honlapjukon érhetők el:

http://burutrader.com/ibfx/

IBFX Australia debit card

Megjelent végre az IBFX Ausztrál szekciójának is a kártyája. Az amerikai részlegnek volt már, de most már az esetleg átigazolt ügyfelek is élvezhetik ezt a szerintem remek lehetőséget. Egy "bankkártya" (igazából debit card) formájában hozzáférhetünk a brókerszámlánkhoz. Tudunk vele pénzt kivenni automatából, vagy vásárolhatunk is vele. Szerintem ez szuper dolog. Viszont az hozzátartozik az igazsághoz, hogy egy bizonyos egyenleg alatt nem biztos, hogy megéri. Például az első költségünk vele kapcsolatban egy nemzetközi postázás, ami 45$-ba kerül. Igaz, hogy utána nem vészes a fentartási és tranzakciós költségei.

A kártyáról további infók ezen az oldalon olvashatók:

http://www.ibfx.com.au/Promo/Global-Debit

7 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde buru ibfx

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr92509647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JTX · http://www.villanyverda.hu 2010.12.21. 22:29:02

yep, any EA can fail. Much of it can be blamed on the skills of the programmer. But it can also fall on the shoulders of the broker due to platform freezes, trade context busy errors, requotes, off-price error, Mt4 error of the month.

I guess for IBFX to start offering EA's for sale now gives me somewhat of a conclusion their base is faltering. Obviously shows you this particular EA could never succeed in a 50:1 Leverage climate.

At $500 a pop, selling EA's is probably just as lucrative as taking the other side of the trade.

zsoci67 2010.12.22. 13:52:43

Hali!

Feltettem 14-én demóra, azóta csinált az alapbeállításokkal 115$-t. a legnagyobb lot: 0.18 volt, de inkább csak 0.01-0.09-ig dolgozik. Lassan, de elég magabiztosan termel. A feltelepítésnél 5.000 $-os számlát kreáltam, de szerintem a micro lotokkal is ezt az eredményt hozta volna 500$-os számlán is. Elméletben az árát 5 hét alatt megkeresné. Bár nem kevés az 500 $ érte, de demóban egyelőre jól mutat.

bobsys 2010.12.23. 20:53:09

Backtrackerben 2010.08.01-2010.11.30 kozti idoszakban EUR/USD (M1 es H1) es EUR/GBP parokon osszesen 1934 $ a profit. 10 000 USD szamlan. Ez nem tobb mint havi 4.75% profit. Kozeleben sincs az oldalon levo 14%-hoz. Nemtudom azt hogyan hoztak ossze

zsoci67 2011.03.23. 16:06:03

Jelentős kedvezmény!!!

Most csak 199$ a BURU.
Nekem 2 hónapja megy átlag 7,5%. de ebben a hónapban hozta eddig a 10%-ot.
www.burutrader.com/ibfx/shop/buru-automated-forex-trading-software/?ap_id=vargazsolt

bundy999 2011.03.24. 08:09:22

@zsoci67:

Szia zsoci67!
Akkor ez éles IBFX AU számla? Kivonatot tudnál esetleg mutatni vagy belinkelni?

bundy999 2011.03.24. 10:32:27

@zsoci67:

Köszönöm!
Az mitől van, hogy nem mindenhol van SL? Ha jól láttam csak EUR/USD-nél van, de nem mindig. Ahol vannak, ott a Buru rakta be őket, vagy te utólag? Vagy esetleg van másik robot is a számlán?
Köszi a segítséget!
süti beállítások módosítása