Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FapTURBO 51

2010.09.29. 00:20 Miskolci

 Megjelent a FapTURBO 51-es verziója. Bizony már 23-án lejárt az 50-es licensz, de sajnos csak ma vettem észre. Nekem ugyanis nem reklamált, hogy már lejárt a régi. Ez azért történhetett meg, mert nekem vps-en fut és ezért "soha" nem lépek ki belőle. Viszont ahogy észrevettem, csak újraindításnál reklamál, hogy lejárt, viszont kereskedni meg már nem kereskedik. Így én most sajnos lemaradtam két-három napról.

Szóval van egy ilyen hátránya a vps-nek. Viszont, hogy mennyi előnye van, arra egy kis demonstráló videót készítettem, amiben egy pillantást vethetünk a www.forexvps.hu-nál futtatott virtuális szerveremre és az azon futtatott Method 311-re. Szerintem nagyon jól látszik a gép sebessége a videón. Elnézést a minőségért, de az én kis házi stúdiómban észült :-) Mindenesetre szerintem jól mutatja, hogy mire képes a light csomag.

Forexvps video

Ha valakinek megtetszik és esetleg elő akar fizetni rá, akkor még annyi szívességet kérek, hogy az adatok megadásánál adja meg viszonteladói kódnak ezt: M1234.

20 komment

Címkék: robot befektetés automata forex kereskedés vps manuális donna devizatőzsde fapturbo forexvps

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr892331063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kollegensky 2010.09.29. 11:07:52

Szia!
Nem indul el a video.

Miskolci 2010.09.29. 11:12:53

@Kollegensky:
Lehet, hogy hiányzik valami plugin a böngésződből. Próbál akkor meg azt, hogy az egér jobb gombjával kattintasz a videó linkjére és válaszd a mentés másként. Így letöltöd a saját gépedre és onnan már valami lejátszó biztos megbírkózik vele.

Ferenc86 2010.09.29. 12:55:23

Kedves Miskolci! Fapturbo eredményeidnél írtakra akarok reagálni, hogy írtad nálad azért nem megy a gbpchf-en a fapturbo mert túl nagy a spread nálad (pedig ezen a páron a legeredményesebb..)
De mégis mennyi akkor nálad? Én alpari uk-nál vagyok és éjjel 5.8 a spread. De ha nálad 6-7 az sem baj, a fapturbot ugye minden egyes devizapáron külön-külön kell beállítani a max spread értéket. Azaz nálam pl eurgbp max 3pipre van állítva, míg gbpchf 6-ra. Magyarul rakd fel a max spreadet(ami még reális persze) és kötni fog rá, nem hiszem hogy 7nél több lenne ahol te vagy, s az még elfogadható.

Másik: back testeltem a 21-22gmt-s beállításod, és hát sokkal gyengébb eredmények jöttek ki nálam mint az eredeti 20-23gmt-nél, így én nem rövidítettem le a robot működési óráját.

szaki77 2010.09.29. 13:11:29

Nekem is a kis csomagom van a forexvps-nél.
Sajnos nekem nem indulnak ilyen hamar a programok, pedig a három havi fizetési gyakoriságot választottam azért, hogy dupla processzort kapjak.

Tegnap este három fapTurbo ment rajta és teljesen behalt a szerver, kapcsolatot is alig tudott összehozni.

Írtam mailt az ügyfélszolgálatnak (azonnal válaszoltak és nagyon készségesek voltak, tehát ügyfélszolgálat: 5-ös) és írták, hogy nem a szerver hibás, hanem megtelt a memória.
Ellenőriztem: a memória (512 MB) teljesen megtelt, csak a lapozófájokat töltögette ide-oda percekig.
Mindezt három fapTurbótól csinálta.

Miskolci 2010.09.29. 13:28:15

@Ferenc86:
Sajnos 7 a spread a GBPCHF-en az FXopen-nél.

A kereskedési időt nem a backtest-ek alapján állítottam át, hanem a valós, élő kereskedésből gyűjtött statisztikák alapján. Ez sajnos néha köszönőviszonban sincs a backteszttel.

Ferenc86 2010.09.29. 15:39:31

Akkor ha gbpchf-re rárakod a fapturbot, a beállításainál a max spreadet ami alapból 6, állítsd át 7.1-re, így a 7 már alatta van, tehát tuti kötni fog. S backtesteld is. Azért kell a max spreadet minden egyes párnál külön beállítani, mert alap az 6-on van ez oké, de ugye egy eurgbp vagy gbpchf párnál egész más az alap spread és hozzá a max spread. Pl alparinál gbpchf spread 6(felkerekítve mert 5.8 a tipikus) így a max 7-re van állítva nálam. Viszont eurgbp spread 2 , így itt a max 3 -ra van csak rakva fapturboban, nem pedig az alap 6-on. Tehát mindegyik párnál optimizálni kell a max spread funkciót is.

szaki77 2010.09.30. 10:21:08

FabTorbo51 - VPS

Sajnos a FabTurbo zabálja a memóriát.
Három darab még éppen elfut 512MB-ban, ha egyiknek sincs éppen kereskedési ideje.
Ha kereskedik éppen, akkor csak egy db működik, annak is kevés az 512 MB, de a virtuális memóriával elmegy.

Más EA-ból akár több is futhat, szépen megférnek egymás mellett.

Kedves miskolci, használsz FabTurbót a forexvps-en?
Te mit tapasztalsz?

Miskolci 2010.09.30. 11:01:00

@szaki77:
Igen, használok. Egy éles számlán, egy pedig demón. Szóval két példányban fut egyszerre.
Én nem vettem csak egy példányt :-)

Miskolci 2010.09.30. 11:03:30

@Ferenc86:
Na, ezt jól bebuktam. Kellett nekem a gbpchf. Kapásból le is húzta a számlát.
Szerintem nem véletlen az a max 6-os spread. Ebből is tanultam, megfizettem az árát.
Lehet, hogy hagyom még egy kicsit 1-es LRR-el, hogy mit művel még egy 7-es spread-es számlán.
Mondjuk az én hibám is volt, mert véletlenül 20-as LRR-en felejtettem, pedig 1-re akartam tenni próbaüzemben, de elfelejtettem. Jó tanulópénz volt.

Ferenc86 2010.09.30. 12:44:42

Igen ez a ma éjjel nálam is katasztrófa, de még nem is a gbpchf-en a legdruvábban, hanem az eurgbp-n, minden robotom belongolta:( Mind a durva sl-el végezte, csúnya volt ez a ma éjjel. Na de majd lesz jobb, igen egy kicsit csodálkoztam, hogy egyből ilyen nagy lottal köt nálad, nálam nincs is lrr az összes páron minden robot 0.01 lottal köt. De így is hatalmasat buktak ma éjjel, az összes robot nem csak a fapturbo. Így több hónapos tesztelés után, szinte nullában vagyok, nem valami fényes ez a robot világ eddig nekem. De fő az optimizmus:)

C4rt3r 2010.09.30. 12:52:02

Én a Forex Shockert kezdtem tegnap tesztelni. 1.0 és 2.0 verziót egymás mellett.

szaki77 2010.09.30. 13:01:51

Sőt most látom, hogy longtermben nem is hajlandó futni a FabTurbo.
Fehér lesz a képernyő, mert nem tudja a grafikát se kezelni.
Az erőforrás kijelző szerint a memória és a virtuális memória is megtelt.

Kedves Miskolci! Ha azt írod, hogy nálad a kis csomagon fut longtermben is, akkor azonnal reklamálok az ügyfélszolinál.

Miskolci 2010.09.30. 13:48:20

@szaki77:
A long term (EURUSD) stratégiát nem használom. Nekem az nem bizonyította, hogy érdemes lenne rá.

Ferenc86 2010.10.15. 14:30:33

Hát öcsém minden van egy devizapár amelyiken elhasal, legyen az eurchf, usdchf, eurgbp, vagy gbpchf , jó nagy SL-el. Én teljesen nullában vagyok a fapturboval pedig 10 hónapja futtatom!:( De premival ea is szépen bukta az elmúlt 2napot. Forex shocker 2.0 a top 1 nálam továbbra is! Caspian ea is egyet előre egyet hátra.

advi 2010.11.13. 07:42:50

sziasztok
megvettem a fabturbo51-et
de nem tudom backtesztelni mt4-ben, mert azt írja nincs regisztrálva. a devizapáron működik csak a teszten nem. van valakinek erre valami jó kis tippje?
Illetve alapbeállításon használjátok?
Admiralnal van a számla.

Miskolci 2010.11.13. 20:05:06

@advi:
A backtest-nél is be kell írni a tulajdonságoknál az aktiváló kódot.
Nekem saját beállításaim vannak, amiket hetente küldök a hírlevelekben, ha feliratkozol a jobb felső sarokban.

Killnapped 2010.11.29. 22:58:31

Szia József!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a FAP turbo-hoz a helyes beállítások (Bemenő adatok fül) megtalálhatóak-e valamilyen website-on. Lehetőleg magyar nyelvű legyen.

Köszi

Miskolci 2010.11.30. 07:55:45

@Killnapped:
Mit értesz helyes beállításon? A gyárit?
Mert különben a helyes beállítás biztos szubjektív. Az én saját beállításomat a hírlevelemben hetente küldött táblázatban megtalálod. De hogy az e számodra a helyes, azt nem tudom. :-)

Miskolci 2010.11.30. 18:47:56

@gyurma88:
A gmtoffset-eket megfelelően állítottad be mindkét brókernél?
süti beállítások módosítása