Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex Holiday Season - Forex az ünnepek alatt - Éves visszatekintő

2009.12.18. 11:36 Miskolci

Nos, mivel péntek van, ma már nem futnak a kedvenc robotjaim, ezért le tudom zárni az idei kereskedést. Én ebben az évben már nem fogok forex-ezni. Az év végi ünnepek idejére nem javasolt a kereskedés a sok év végi bejelentés és egyéb piacbolondító esemény miatt. Legalábbis ezt ajánlják a nagyok. Én hallgatok rájuk. Kicsit furcsa lesz, hogy nem kell esténként elindítanom a kereskedést, de legalább szegény laptopom is kipiheni magát.

Én legközelebb január 5-én térek vissza a piacra, mert az első hétfői munkanapot kihagyom. Másnak is ezt ajánlom.

Most pedig nézzünk vissza az elmúlt időszakra.

MegaDroid lassan, de bizotsan hozza a profitot. Nem kapkod, de csinálja. Az elmúlt hónapokban bebizonyította, hogy bár nem egy kapkodó idegbolond és a honlapján látható marketing bár nem állja meg a helyét a havi sok százalékos nyereségével, de rá lehet bízni a pénzünket. Én a kezdetektől futtatom és átlag 10% profitot termel.

A FapTurbo szintén kezdetektől dolgozik nekem. S bár az elején nem volt olyan meggyőző, mint a reklámokban, illetve a honlapon, szerencsére az elmúlt egy év során a tapasztalatok alapján sikerült olyan beállításokat eszközölni rajta a készítőknek, hogy most már teljes mértékben és nyugodtan tudom ajánlani másnak is. DE! Ügyeljünk arra, hogy ne minden lehetséges devizapáron futtassuk!!!
Így igen szépen muzsikál. Én most töröm a fejem további beinvesztálásokban, mert az elmúlt 9 hét alatt valami nagyon jó eredményt hozott. Csaknem megduplázta az egyenlegem e két hónap alatt.

Szóval én jól zárom ezt az évet és remélhetőleg jövőre is hasonló eredményekkel folytatom!

Mindenkinek kellemes ünnepeket a jövőre sok-sok pip-et kívánok!
 

27 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr881606387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsooolt 2009.12.21. 10:00:59

Szia,
ma találtam rá az oldaladra, gyorsan végig is bogarásztam a bejegyzéseket. Két kérdés merült fel bennem. Nem találtam információkat az adózással kapcsolatban, bár gondolom, ez majd jövőre lesz aktuális, illetve nem találtam információkat az Easy Forex-el kapcsolatban.
en.easy-forex.com/EU/Home.aspx

A Facebook-on láttam a reklámjukat, az utánuk folytatott keresgélés közben találtam a blogod-ra! :)

Boldog Karácsonyt, sikerekben gazdag új évet!

Miskolci 2009.12.21. 18:14:43

@zsooolt: Szia!

Adózással kapcsolatban a fórumon találsz bejegyzéseket. Regisztrálj a jobb felső sarokban látható linken keresztül a tagságba és onnan megtudod, hogyan tudsz a fórumba menni.

majkulnajt 2010.01.01. 12:45:46

Szia!
Először is Boldog új évet kívánok.
Másodszor pedig az érdekelne,hogy ha véletlenül kitörlöm azt devizapárt,amelyen megy az éles fapturbo,és ha visszaállítom ezt a törölt devizapárok közül,akkor az ugyanúgy tovább fog működni,vagy újra meg kell vásárolni?

Miskolci 2010.01.01. 13:10:12

@majkulnajt:
Boldog új évet!

Nem kell újra megvenni. Csak újra fel kell rakni a chart-ra és menni fog megint.

majkulnajt 2010.01.01. 14:53:26

Gondolom,már párszor megkérdezték,de kérlek javíts ki,ha helytelen vagyok:A fapturbo beállításainál (30 dollár van az éles számlán)a 0.01-es lot-on (scalper lots)kívül semmi mást ne állítsak át ,vagy a money management-re(scalper use MM) bízzam az áttétet?Esetleg máshol is kell állítani az áttéten? A 48-as verziómat hogy tudom lecserélni a 49es-re?
Amúgy eur/chf devizapáron vagyok,ahol kedvezőnek tűnik a spread...

majkulnajt 2010.01.02. 22:06:04

Még lenne egy olyan kérdésem is,hogy hétvégén-ünnepek alatt,amikor a piac zárva van,természetes dolog az,hogy nem mutat infókat a fapturbo?Csak a neve van kiírva,a mosolygó fej,és a devizapár neve...Mert mintha korábban nem lett volna ilyen eset...Vagy csak rosszul emlékszem?

Miskolci 2010.01.02. 22:43:14

@majkulnajt:
Ez természetes. Hétfőn újra aktív lesz. Bár én várok vele keddig :-)

majkulnajt 2010.01.02. 22:58:05

Keddtől lesznek olyan jók a piaci körülmények,hogy hatásosan dolgozzon a robot?
Szóval a frissítést hogy tudnám megoldani 48-ról 49-re?

Miskolci 2010.01.02. 23:11:20

@majkulnajt:
A frissítéshez menj a tagsági oldalra és onnan töltsd le a downloads menüpontban a 49-es verziót, majd másold be a metatrader-ed experts könyvtárába.

Én azért hagyom keddre a kezdést, mert az első munkanapot ki akarom hagyni. Biztosra megyek.

majkulnajt 2010.01.03. 03:18:53

@Miskolci: Ezt töltöttem le:Download FAPTURBO 49 Easy Install Package Now
Bemásolta magát az expert könyvtárba.
Ez után le kell törölni a régi verziót,esetleg kódot kérni az újhoz?
Mert gondolom,hogy két robotot csak nem futtathatok egy áráért élesben...

Miskolci 2010.01.03. 10:53:13

@majkulnajt:
A régit nem muszály törölni a listából a metatrader-ben. Viszont az újat természetesen rá kell tenni a chartokra a régi helyett.

majkulnajt 2010.01.03. 15:32:15

És a lot-ot 30dollárnál mekkorára állítsam?Elég a 0.01,vagy estleg bátorkodhatok 0.02-vel is?
Vagy a money management-et használjam?
Kíváncsi vagyok ,hogy az mennyire "bevállalós"...

majkulnajt 2010.01.03. 15:36:28

@Miskolci: Szóval aktiváló kódot sem kell kérni hozzá?

Miskolci 2010.01.03. 19:11:13

@majkulnajt:
Elvileg már kértél, ha működött. Az aktiváló kódot nem kell verziónként újrakérni.

majkulnajt 2010.01.08. 12:41:50

Helló.
Megnéztem a fapturbós élő számládat,és az lenne a kérdésem,hogy a Money Management-ed ki van kapcsolva?
Mert szerintem 4000 dollár körüli tőkénél már meg lehet kockáztatni a 0.1-nél nagyobb áttételt...

Miskolci 2010.01.08. 12:45:47

@majkulnajt:
Szia! Nincs kikapcsolva. Ha megnézed az utolsó pár pozit, akkor már emelte is a lot-ot. 3 napja csináltam egy deposit-ot. Meg is emelte a lot-ot. Most 1 körül van.

majkulnajt 2010.01.08. 13:06:18

Ja,azt hittem,hogy eddig 4000 körül volt a depozit...Köszi,most már vágom....:-)

imifx 2010.01.08. 14:18:32

@Miskolci:
Nagyon szépen termel a FapTurbo nagy számlán. Ha így halad, pár nap alatt megduplázódik az alaptőkéd. Asszem eljött az én időm is, hogy bevállaljak egy FapTurbo-t. Alapvetően én a manuális kereskedés híve vagyok, de látva ezeket a számokat úgy gondolom, hogy hasznosan kiegészítené a manuális kereskedésemet....

majkulnajt 2010.01.10. 00:38:24

Helló.
Olyan kérdésem lenne,hogy nagyjából hány dollártól kereskedik 0.1 -es lot-al a fapturbo?

Miskolci 2010.01.10. 22:21:44

@majkulnajt:
Ez függ a beállított LRR-től. Az alapján számolja a lot méretet.

majkulnajt 2010.01.11. 00:18:56

És az LRR mit jelent pontosabban?

Miskolci 2010.01.11. 07:45:08

@majkulnajt:
LotRiskReductor.
Az itt megadott érték szerint az egyenleg alapján számolja ki, hogy mekkora lot mérettel kereskedjen.

azmavet 2010.03.12. 17:09:06

Üdvözlök mindenkit ! Én meglehetősen zöldfülű vagyok a FOREX témakörében, most teszem meg az első tapogatózó lépéseket. Megmondom őszintén, hogy én eddig a robotok témakörét szemfényvesztésnek tartottam, főleg úgy, hogy havi szinten 100%-os hozamokat ígértek a forgalmazók. Az itt lévő hozzászólások alapján úgy tűnik, hogy a havi 10-15% esetleg hosszabb távon is reális lehet. (Ez sem semmi.) Abban kérném ki a véleményeteket, hogy kezdőként érdemes-e robotba fektetni, vagy először csak a manuális stratégiák elsajátításával foglalkozzak ?

Miskolci 2010.03.14. 19:40:52

@azmavet:
Én pont azt tudom javasolni, hogy kezdőként robottal kezd és közben tanuld meg a manuális kereskedést. De ez az én véleményem.
süti beállítások módosítása