Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FapTurbo frissítés és MegaDroid éles számla IBFX-en

2009.05.20. 12:53 Miskolci

Mialatt én két hétig internet nélkül éltem a FapTurbo-nak kijött egy újabb verziója, melyben megoldották MegaDroid-os módon az auto offset-et. Így végre nem kell bajlódnunk azzal, hogy melyik brókernél mennyire kell állítanunk. Illetve lényeges változás, hogy mostantól nem készítenek két verziót (sima és pro), hanem egybevonták a kettőt. Tulajdonképpen a pro-t tartották meg.

Másik hír az velem kapcsolatos. Sikeresen nyitottam egy élő számlát az IBFX-nél és ráengedtem a Forex MegaDroid-ot. tegnap este. Meg is kötötte a szokásos nyerő pozíciót. Csak így tovább. Eddig veretlen ez a robot olyan értelemben, hogy még egyetlen egy vesztes trade-et sem csinált nekem, pedig már tesztelem mióta megjelent.

11 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr831133303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eagle1 2009.05.20. 13:49:07

Azér másoknál (pl nekem) csinált már SL-t a MegaDroid is... Ezzel együtt szépek az eredményei.

Hajrá az élő számlával! ;)

Krnya 2009.05.29. 11:18:37

Kipróbálnám ezt a Forex Mega Droid-ot, ha tényleg ennyire jó. Segíthetnél ezzel kapcsolatban Miskolci, egy kis útbaigazításra gondoltam.
pl. ez előfizetős, vagy egyszeri megvétel után folyamatosan használható?

Milyen eredményekkel dolgozik, stb...

Előre is köszönöm!

Miskolci 2009.05.29. 11:51:19

@Krnya:
Szia!

A MegaDroid egyszeri díjas. Tehát csak egyszer kell megvenni és a Tiéd lesz "örökre". :-)

markie83 2009.06.06. 09:34:34

hi!

nekem fxpro nál van számlám, azon jól működik? tudja e valaki?

köcc

Miskolci 2009.06.06. 17:39:04

@markie83:
A Fapturbo-t nem javaslom FxPro-ra, mert magasak a spread-ek és nem tud jól érvényesülni. A Megadroid-ot még nem próbáltam rajta, de elvileg kezeli az 5 digites brókereket.

markie83 2009.06.07. 00:59:54

@Miskolci:
kössz az infót. esetleg majd ha tudsz vmit arról hogy a Megadroid hogy működik az FxPro-n engem érdekelne.
ja és melyik brókeren működik jól a Fapturbo?


köcc

Miskolci 2009.06.07. 11:32:57

@markie83:
Az Alpari-t sokan dícsérik.

Chubby White 2009.07.14. 11:31:50

@markie83:

Helló!

Megadroid bevált neked?

Úgy látom a kivonat alapján, hogy 17% körül jársz a start óta. Szerinted jobb eredmény is lehet, ha magasabb a tőke, vagy nem függ tőle?
Mennyire kell figyelni rá, v full automata?

Chubby White 2009.07.14. 11:32:53

@Miskolci:

Bocsánat, Miskolcinak címeztem volna a kérdéseket, ha nem nyúlok mellé...

Miskolci 2009.07.14. 12:32:23

@Chubby White:
Szia!

Hát hogy bevállt-e? Nézd, eddig pénzt nem vitt, csak hozott. Most 17%-ot, de ezzel a százalékosdival óvatosan kell bánni, mert ha 200$-ral nyitottam volna számlát, akkor nem jelenti azt, hogy 234$ lenne most az egyenlegem.
Amúgy nem kell rá figyelni. Este elindítom és reggel lekapcsolom.

pityka888 2010.07.14. 15:04:35

Helló Mindenki !

Én is most kezdem próbálgatni a robotokat MT 4-ben, de nem vagyok ennek túl nagy híve, inkább csak érdeklődöm:

az lenne a kérdésem, h meglehetne-e azt csinálni, hogy egy robot (MACD Sample 1010) ne kereskedjen magától csak hangjelzést adjon, ha éppen venni vagy eladni akar? Azért, hogy én tudjam kezelni a kereskedést. Így talán jobb profitot érnék el és nem kellene egész nap a monitort bámulni, elég ha csak otthon vagyok, felhangosítom a hangszórókat és hallanám amikor "akció" van.

Valaki? Ötlet?
süti beállítások módosítása