Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Ingyenes Fórum

2009.04.01. 08:53 Miskolci

Mivel nagyon sok már a kommentelés, aminek igazán örülök, javaslom, hogy a fórumon tárgyaljunk inkább, mert egy blog valóban nem arra való, hogy megvitassunk dolgokat, hiszen van aki az egyik bejegyzéshez kommentel, van aki a másikhoz. Lépjetek be a forex tagságomba és gyertek a fórumba. Ott összeszedettebb lehet a diskurzus.

Tehát gyertek a jobb felső sarokban található Ingyenes Forex Tagság-ba!

12 komment

Címkék: befektetés forex tagság forex killer devizatőzsde forex autopilot fapturbo surefire pipsleader tslib traders secret library megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr731039195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eagle1 2009.04.02. 22:37:19

Lehalt a fórum, vagy csak én nem érem el?

Miskolci 2009.04.02. 22:41:19

Sajnos behalt a tárhelyszolgáltatóm. Remélem holnapra rendbejön. Lehet, hogy keresnem kell egy másikat. :-(

Tomsabi 2009.04.03. 00:27:16

Addig is szólok, hogy nálam megnyitotta a MetaDroid az első tradet. VOltam olyan bátor és ráeresztettem az éles számlámra, bár ebben a percben még nem zárta le, de legalább történt végre valami :)

Eagle1 2009.04.03. 00:37:22

@Tomsabi:

Uhh, vakmerő :) De kíváncsi vagyok.

Miskolci: van egy webszerverem, ott fel tudok ajánlani tárat a fórumnak, ha szükséges.

Miskolci 2009.04.03. 07:18:46

@Tomsabi:
Mázlista! Nekem csak waiting és Running. Én még mást nem láttam. Pedig elvileg 3 a spread, tehát ez nem lehetett akadály.
Viszont érdekes, hogy csak este 11-kor váltott Running-ra. Azt hittem, hogy ez is kilentől nyomul, mint a fapturbo.

Tomsabi 2009.04.03. 07:26:45

@Miskolci:

Igen GMT szerint este 9től nyomja. Nálunk este 11.kor van GMT 9óra. (most, hogy átálltunk nyári időre)
Szóval jókor kezdte el. Írtam a fórumba is, érdekes, hogy másoknál még mindíg semmi...

Eagle1 2009.04.05. 17:30:20

Úgy látom a fórum megint lefeküdt...

siker2010 2010.07.13. 13:10:35

Kedves " automatások " !

én - és kb 200 " ismerősöm " - több hónapja használom elégedetten a sinkronprofit robotjait .
alapbeállítással a május 6. is túlélte . Jelenleg kétféle ' program dolgozik :
sinkronprofit micro 40 , ez havi 4%-ot , és van egy új fejlesztésű : napi 1% -ot tud Forex , Eur/Japyen .
www.ks.sinkronprofit.hu oldalon olvashatsz részletesen .

üdv
siker2010

Snoopp 2011.01.03. 11:29:16

Kedves Miskolczi!

Nézegetvén a hazai szolgáltatókat rátaláltam a forex-szignal-on található 3 fajta robotra. Ezeket tesztelted már, vagy van valakinek tapasztalata ezekkel kapcsolatban? A honlapot naponta gondozzák, remélem nem átverés.

köszi

Miskolci 2011.01.03. 11:36:01

@Snoopp:
Már néztem az oldalt, de nem próbáltam ki a robotokat, úgyhogy nem tudok mit mondani róla.

Piga 2011.06.09. 21:56:31

Sziasztok!

Megcsináltam az éles számlámat és a kérdésem az utalással lenne kapcsolatos. Ha profitálok a forexből és később kiveszek egy összeget használatra a folyószámlámra, az adóköteles lesz.
Van valamilyen lehetőség kevesebb adózásra? Tőkeszámla, vagy bármi?
Nem utalok egyenlőre, hátha csinálnom kell egy másik számlát! Köszi előre is annak aki tud segiteni!

Piga

Miskolci 2011.06.10. 06:29:21

@Piga:
Szerintem látogasd meg a fórumot. Van adózással foglalkozó rész. Egyébként nem attól kezdve kell adózni, hogy kiveszel pénzt. Ha nem veszed ki, akkor is adóköteles a nyereséged.
süti beállítások módosítása