Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FAPTURBO demo és élő eredmények

2009.03.16. 10:48 Miskolci

Február 25-én indítottam egy demó számlát a FAPTURBO-val, hogy megnézzem milyen eredményeket hoz. Azt tudni kell hozzá, hogy mind a négy devizapárt beélesítettem és a 44-es verzió lehetőségeit kihasználva nappal is ment, nemcsak este. Az eredmény érdekes lett, mert közben vele párhuzamosan ment a régebbi éles számlámon is.

Sokszor tapasztaltam, hogy ugyanazon az estén az éles számlámon profitot realizálhattam, míg a másik brókernél futó demószámla minuszt csinált. Azt is megtapasztaltam, hogy nem véletlenül javasolják a robot készítői, hogy csak akkor használjuk, amire ők gyárilag beállították. Nappal ugyanis amennyi profitot hozott 5-6 trade-del, azt szinte mindig el is bukta egy minuszossal.

Konklúzió:

Tényleg csak úgy használjuk, ahogy javaolják és ne állítsuk egész naposra. Illetve ne használjuk mind a négy devizapárral, csak amivel a FAPTURBO-sok is az oldalukon lévő számlakivonatokon.
Ne használjuk a hosszútávú stratégiát (EURUSD), mert az nekem eddig csak vitte a pénzt. A demo számla is annak látja kárát.

A mai napon újraindítom a jobbfelső sarokban látható demószámlát a tapasztalataimnak megfelelően. Aztán lássuk mit hoz egy újabb hónap.
 

Ja, és egy fontos infó. Az élő számlám ugyanúgy február 25 óta +247,93-t csinált.

11 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr311005097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrisb 2009.03.16. 12:26:20

Hello Miskolci!

Nyitottam egy elő számlát(Micro 210USD) az FxOpen-nél és érdekelne az eredményed és a beállításaid.(leginkább a lot).

Köszönöm!

adamvok 2009.03.16. 13:07:34

Hellou!

Koszi a hasznos infokat!

udv
adam

Miskolci 2009.03.16. 14:37:09

@chrisb:
A lot-okat nem variálom. Egyzser próbáltam keménykedni, hogy én manuálisan magasabb lottal nyomja a robot, mert addig folyamatosan csak pozitív napokat csinált, erre pont aznap voltak minuszos trade-ek, amikor 1-re vettem a lot-ot.
Akkor úgy döntöttem, hogy jó nekem a beépített money management. Ez azt jelenti, hogy a robot megnézi, hogy mekkora az egyenleged és mekkora az LRS (lot risk reductor) és ebből ő számolja ki, hogy mekkora lot-tal nyisson pozíciókat.
210USD-nél tuti, hogy a legkisebbel fog dolgozni egészen addig, amíg pár ezer dollár nem lesz a számládon :-)
Nekem még 0.1 a lot most is (5000-es egyenleggel).

chrisb 2009.03.16. 15:44:21

Hello Miskolci!

Én az FxOpen honlapján,úgy értelmeztem,hogy a micro accountnál 0.1 microlot= 1cent, 1 = 10cent, 10 = 1USD.Javits ki ha tévednék.

Köszönöm!

domia 2009.03.22. 10:48:01

Szia Miskolci!

Hol van az élő számlád ahol ezt anyereséget csináltad?
Az FX OPEN számláról volt már kifizetésed?
Én két számlát akarok nyitni, egyiket az FX OPEN-nél, a másikat a FOREX.COM -nál.
A FOREX.COM brókerről van valakinek tapasztalata?
Én eddig annyit tapasztaltam, hogy nagyon jó és gyors a support.
A brókerek tekintetében persze mindegyikről lehet hallani jót is, rosszat is.

Miskolci 2009.03.24. 20:24:05

@domia:
Szia!

A Fapturbo nekem LiteForex-es élőszámlán fut. Erről már vettem is fel pénzt.
FXOpen-ről még nem volt kifizetésem.
Forex.com-ot nem ismerem.
Abban igazad van, hogy nem találsz olyan brókert, ami mindenkinek tetszik és csak pozitívan nyilatkoznának róla.

peszt1 2010.02.24. 10:49:19

Sziasztok!
Én most ismerkedem a Forex-szel és nagyon tetszik a blog. Tudnátok abban segíteni, hogy hol találok olyan könyvet, vagy anyagot, akár online, amiből meg lehet tanulni az alapokat a Forex kereskedéssel kapcsolatban?
Előre is köszi!!

Miskolci 2010.02.24. 10:53:27

@peszt1:
Nézz el a fórumunkra! Ott is kaphatsz infót. A jobb felső Ingyenes Forex Tagságon keresztül is eljuthatsz oda.

peszt1 2010.02.24. 16:47:37

@Miskolci:

Köszi!
Egyébként láttam Fapturbo-s eredményeket..
A Bling-ről mi a véleményed (véleményetek)? Vannak teszteredmények? Melyik a jobb?

Skilly Willy 2010.03.08. 17:48:59

Isten áldja a ClickBankot!!!

Vásárlás után 4 hónappal kértem refund-ot, és megadták! Ez most annyira jól jött hogy muszáj volt leírnom, bocs! :)
süti beállítások módosítása