Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FAPTURBO és Autopilot eredmények élesben

2008.12.05. 14:59 Miskolci

Nos, egy pár napja élesben is elkezdtem a forex-ezést. Nyitottam két brókernél is számlát. Igaz, hogy csak 1-1$-ral, ami a Metatrader-ben 100-100-nak látszik, azaz cent-ben kereskedek. Szerintem ez tökéletes a gyakorlásra úgy, hogy nem kell óriási összegeket befektetni.

Az első számlám a www.liteforex.org oldalán nyitottam 3$-ral és ráeresztettem a FAPTURBO-t. Ez ügye 300 centet jelent. 5 nap alatt 450-et produkált belőle, úgy, hogy csak a scalper részét használtam, ami a rövidtávú akciókra jó. A hosszútávú opcióját kikapcsoltam, mert úgy gondoltam, hogy túl alacsony hozzá az alaptőkém.

 A második számlám a www.fxopen.com oldalán nyitottam szintén 3$-ral és erre az Autopilot System-et engedtem rá. Ez 5 nap alatt 300-ról 605 centre duzzadt.

Tehát azt mondhatom, hogy jól teljesítenek a robotok. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az Autopilot-ot időnként manuálisan felügyelem és én zártam le egy-egy pozíciót, mert már olyan profitot hozoztt, hogy nem akartam 30-40-ről esetleg visszessen 10-re. Valamint nála figyelni érdemes a nemzetközi pénzügyi bejelentések időpontját is és elötte kikapcsolni, majd utána vissza.

A FAPTURBO ilyen szempontból jobb, mert ő eleve nem nyit pozíciókat nappal, hanem csak éjjel, amikor nincsenek ilyen események. Tehát ha esetleg valaki megvette és nem csinál neki semmit, az ennek tudható be. Ő csak éjjel aktív. Legalábbis a scalper üzemmódban (ez a rövidtávú).

Nos, egyenlőre ennyi. Csinálok új táblázatokat és azt hiszem hetente frissítem őket. Külön az Autopilot-nak és külön a FAPTURBO-nak, melyet az oldal alján találhattok majd meg.

 

12 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde forex autopilot autopilot fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr14805981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domia 2008.12.07. 15:07:42

Szia Miskolci!

Én is megvettem a FAPTURBO-t.
Egy hetet teszteltem eddig $3000 demo számlán az ajánlott forexmeta-n.

$620 pluszba vagyok és van 5 longom nyitva -425$ -al.

A shortban 6-ból 5 nyert egy vesztett. +64 és -4, tehát +60. Ez csak a EURGBP párral, mert a másik három ajánlott párnak magasabb a spread-je az ajánlottnál.

A longot két napot használtam. Nyitott összesen 9 tradet ebből zárt négyet az alapbeállítással azaz nyert 4x$140 azaz $560-t. De nyitva van 5 longom ezek összesen -425$.

A fórumon azt írják, és mutatják az eredményt is, hogy a T/P alapbeállítást 140 helyett 30 -ra állítsuk. Így a példa alapján elég szép hasznot hozott neki a FAPTURBO long.

A liteforex és az fxopen esetén mennyi a spread a négy "scalp" valutapárnál ÉLŐ SZÁMLÁN?(EURGBP, EURCHF, GBPCHF, USDCAD)

Üdv: domia

Miskolci 2008.12.07. 18:25:55

Szia domia!

Kösz az infókat! Ki fogom próbálni én is a long-ot 30-ra állítva, de csak a demószámlán. Az élesen hagyom egyenlőre, hogy gyarapodjon.

Az FxOpen-en brókernél itt vannak az alkalmazott spread-ek: www.fxopen.com/MicroAccountSpecifications.aspx

A Lite-forex-nél egyenlőre csak azt találtam, hogy 3-tól. Szóval 3 a legkisebb spread, de, hogy konkrétan melyik devizapárra mennyit alkalmaznak, azt nem tudom.

Miskolci 2008.12.07. 18:32:26

Most megnéztem. A Lite-forex-nél az EURUSD-re 3 a spread.

Polki00 2008.12.08. 14:12:49

SZia Miskolci!

Ez nagyon jó nem is tudtam hogy vannak ilyen Cent alapú számlák is! ez azt jelenti ha 100Usd beteszek 10.000 fog mutatni? Mert akkor szívesen kipróbálnék valamit amit eddig nem akartam kockáztatni:)

Köszi előre is a választ.

chrisb 2008.12.10. 18:13:38

Üdv mindenkinek!

Én is megvenném a fapturbo-t,de nem tudom,mert miután kitöltöttem az adatokat (kártyaszám stb.)ezt irja ki-Képtelen ekkor megmunkálni a rendedet-

Valamit rosszul csinálok,vagy csak túlterhelt a rendszer.

Köszi előre is a választ.

navigator. 2008.12.12. 07:21:14

Szia!

Nagyon tetszik a blogod, csak így tovább!

Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy az alábbiak közül, te melyik céget ajánlanád regisztrációra (egyelőre csak 1 helyen szeretnék regisztrálni és FAPTURBOzni is szeretnék majd a későbbiekben):
- Lite Forex
- Marketiva
- FX Open

Köszönöm a választ és sok sikert!

Gábor

BlackBo 2008.12.15. 21:46:33

Szia Gábor!
Tanácsot nem tudok adni, de a Marketíva live chat-jében rákérdeztem,hogy lehet-e náluk robotot(expert advisor) alkalmazni és sajnos egyelőre nem. Ha tehát Fapturbózni is akarsz, akkor erre a célra ne őket válaszd.
Egyébként most megint lehet több demo-számlán alkalmazni a Fapturbo-t, (élő számlán csak egyen:(
úgyhogy a kipróbálás idejére szerintem érdemes több számlán is futtatni és később az eredmények ismeretében dönteni..

Miskolci 2008.12.16. 13:42:00

Elnézést a késedelmes válaszokért, de nem voltam egy hétig itthon és netközelben.

Szia Polki00!

Igen vannak ilyen cent alapú számlák. Én például 3$-t fizettem be és az a traderben 300-nak látszik, mert centben írja. Így a fapturbo például ma este 83centet csinált :-)
a liteforex-es számlámon.

Miskolci 2008.12.16. 13:43:37

Hello Chrisb!

Sikerült megvenned a fapturbo-t? Úgy láttam, hogy időközben felemelték az árát és további emelést terveznek, mert nem győzik a support-ot. Persze lehet, hogy ez csak marketing. Viszont tény, hogy már valóban emelték az árat. Még jó, hogy én még "olcsón" megvettem. :-)

Miskolci 2008.12.16. 13:45:03

Szia navigator!

Ajánlani még nem tudok brokert, hiszen én is csak pár hete tesztelem élesben. Én ahogy láttad a liteforex-et és az fxopen-t használom. A fapturbo a liteforex-esen megy és jól megy. Szóval ott biztos működik.

chrisb 2008.12.16. 23:46:10

Hello Miskolci!

Sikerült megvenni.Csak az volt a probléma,hogy az áfá-t nem számoltam hozzá,igy fedezetlen volt a kártyám.

navigator. 2008.12.18. 11:57:19

Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat!
Még annyi lenne a kérdésem, hogy a számla nyitásnál ti milyen devizaalapú számlát javasoltok nyitni a kiválasztott brókernél? Tudom hogy a legtöbben USD számlát nyitnak, de hallottam már aki az EUR számlát tartja a legjobbnak, vagy akár a GBP alapút. Ezen igazából mi múlik a Forexezés során?

Gábor
süti beállítások módosítása