Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Goldstein Brokers - károsultakat vár a rendőrség

2015.06.15. 11:13 Miskolci

Ez az év bőven hozott meglepetéseket. Bedőlő brókerek. Sorra lebukó, csalással vádolt befektetési lehetőség, stb. A minap a forexklub oldalán olvastam infót arról, hogy a Goldstein Brokers károsultjait keresik. Nos, egy időben igen felkapott lett ez a bróker, hiszen komoly, nagymultú tréderek is ajánlották őket. Gondolom a legtöbben jóhiszeműen tették ezt, hiszen egy bróker belső működésébe szerintem gyakran még az alkalmazottak sem láthatnak bele. Sok dolgozó is szerintem az utolsó utáni pillanatban tudja meg, hogy egy átveréshez aszisztált. De ez egy másik tál tészta.

Itt a link, ahol bővebb információt lehet olvasni a jelentkezésről: www.forexklub.hu

Szólj hozzá!

Címkék: rendőrség befektetés csalás forex devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde károsultak goldstein brokers

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr237545618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása