Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Remotix RDP - VPS okostelefonról

2015.05.13. 18:34 Miskolci

Korábban mutattam már két olyan androidos alkalmazást, amivel okostelefonomról tudtam csatlakozni a VPS-emre. A napokban új telefont vettem és mind a két korábban bemutatott alkalmazással problémám volt. Az RDP Lite egyszerűen kezelhetetlen lett. Összevissza ugrált a képernyő, mikor elhúztam rajta az ujjam. A Pocket Cloud meg csak egyszer volt futtatható. Másodszorra mindig eltűnt benne a beállított VPS-em és újabbat meg már csak fizetés után lehet hozzáadni. Így egy újabbat kellett kipróbálnom.

A Remotix RDP szerencsére teljesen jónak tűnik több próbálkozás után is. Van androidos és ios-es verziója is.

 

2 komment

Címkék: befektetés okostelefon android forex devizapiac kereskedés vps manuális devizatőzsde ios rdp

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr157457110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namely 2015.05.25. 15:19:13

Valaki még régebben ajánlotta a FinFX-et, hát nyitottam ott egy kisebb összegű számlát kipróbálni, nos, bocs, de szerintem simán csalók.
4 hét tapasztalata: az első 2 hétben semmi gond nem volt, de a harmadik héten megvolt az első SL vadászat, majd még egy az előző hét közepén. Magyarázat semmi.
Nálam megbuktak. Vissza az összes pénzemet.

Miskolci 2015.05.26. 18:47:55

@Namely:
Szia!
Én őket nyugodt szívvel ajánlom, ha másik brókert keresnél:
forexkiller.blog.hu/2014/05/19/ultra_fx_lmax
süti beállítások módosítása