Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Kereskedés Android-ról

2013.08.06. 05:50 Miskolci

Az előző bejegyzésben írtam, hogy milyen lényeges különbséget tudtam volna elérni egy kereskedés sikerében, ha ott tudok lenni a megfelelő pillanatban a számítógép előtt. Kértem is ötleteket, hogy android-os telefonra milyen megoldásokat tudnak az olvasók ajánlani, amire jöttek is a tippek. Nos, három különböző megoldást próbáltam ki. Mindegyik működik.

Az első, legegyszerűbb változat a metatrader 4 android-os verziójának telepítése. Ezzel alap funkciókat élvezhetünk. Kereskedések indítása, zárása, chart-ok megtekintése pár alap indikátorral. Valamelyest ez a megoldás is jó volt számomra. Nekem vps-en futnak a metatrader-eim. Robotokhoz ez oké. Manuális kereskedéshez az IceFX TraderAgent-t használom, ami előre beállított paraméterekkel menedzseli a pozikat, csak meg kell nyitni. Pozi nyitásra pedig jó az alap android-os program. Tehát a telefonon megnyitom a pozit és onnantól a TraderAgent átveszi az irányítást. Beparaméterezi és kezeli a pozit, melyet magától le is zár a korábban megadott adatok alapján. Tehát ez egy amolyan fapados, de működő lehetőség.

https://lh3.ggpht.com/0QeFiGnaaEcOJ7lzwWG7E4Exj-5lohAtms66lQduFYT9AIheUolci5GadgOePPPItsmS=h310

Ajánlották még a Remote RDP Lite android-os alkalmazást. Ez már egy teljes funkcionalitású RDP program. Azaz távoli hozzáférést nyújt a VPS-ünkhöz. A telefon kijelzőjén egy az egyben a VPS-t látom. Így ezzel már mindent meg tudok csinálni, amit a VPS-en is. A sebessége szuper. Meglepődtem, mert nem tapasztaltam akadozást. Ez a megoldás azért jó, mert így mindent láthatok a virtuális gépről. Az ott futó metatraderben használt egyéni indikátorokat. Használhatom a gombokat a TraderAgent-ben. Ennél a megoldásnál nagyon megörültem, mert pont ilyet kerestem.

Ezek ellenére mégis a harmadik megoldást választottam, ami a Pocket Cloud android-os alkalmazás. Ugyanazt tudja, mint az előbbi program, csak az egér kezelése számomra jobb. Ez teljesen szubjektív vélemény. Lehet, hogy mást épp ez zavar, de nekem ez jött be. Egyébként a telefonon tetszőlegesen nagyítható/kicsinyíthető a kép, így akár a legkisebb gombokat is meg tudjuk nyomni ha kell.

PocketCloud Remote RDP / VNC - screenshot thumbnail

A képeket az alkalmazások google play oldalairól szedtem le. Mindegyik programot ingyen le lehet tölteni és használni innen.

A lényeg, hogy most már bárhol vagyok, mindig elérem a vps-emet. Csak internet kell hozzá.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: befektetés forex devizapiac kereskedés vps manuális devizatőzsde icefx traderagent pocket cloud remote rdp

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr945446980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nézz haza bárhonnan - bármikor! 2013.08.27. 16:42:26

Különösen nyaralás idején használható rendkívül praktikusan az okostelefonok által kínálta lehetőség - a távoli hozzáférés  biztonsági berendezésekhez és kamerarendszerekhez. Egyre többen használják ezt a megoldást, már csak azért is, hogy egyszer...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása