Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Bináris opciók - Binary options - Robooption.com

2014.09.07. 14:42 Miskolci

Az én személyes véleményem a bináris opciókkal kapcsolatban nagyon közelít az online rulett piros-fekete "stratégiájához". Viszont tény, hogy egyre többen érdeklődnek iránta, mert sokkal egyszerűbbnek tűnik a hagyományos forex-es kereskedésnél. Ez igaz is. Sokkal egyszerűbb, hiszen csak egy "fel", vagy "le" gombot kell kattintani és kész.
Nekem további problémát jelent a "bróker" kérdés. Ha a forex piacon sokat szidják a brókereket, akkor itt vajon mi lehet a helyzet? Ezek a cégek szerintem főleg nincsenek beszabályozva és még nehezebb lehet egy-egy érdekképviseleti probléma megoldása ha bármilyen gond merül fel.
Ha valaki ennek ellenére bele akar vágni, az szerintem jól nézze meg melyik cégnek meri befizetni a pénzét. Kb. két hete kaptam egy levelet a Roboforex-től, hogy már náluk is elérhető a bináris opciós lehetőség, robootpion.com néven. Ha én bele szeretnék vágni, akkor náluk egy kicsit nyugodtabb lelkiismerettel tenném meg, hiszen már évek óta van náluk egy éles számlán, amin a mai napig "pötyögök". Igaz, nem egy komoly nagy számla, de mindenesetre nem egy teljesen ismeretlen cég és "elvileg" úniós szabályozással. De ezt inkább nem boncolgassuk, hogy mit is jelent.
Én kíváncsiságból beléptem a honlapon a tagoldalra és kb. 3 kattintással nyitni is tudtam egy binary option számlát. Ami érdekes lehet még a próbálkozók részére, hogy szemben rengeteg binary option kereskedést nyújtó céggel, itt lehet demó számlát is nyitni. Ez bizony sajnos kirívó eset, mert máshol ez nem természetes. Mikor annak idején én próbálgattam ezt az egész bináris opciós dolgot, egész egyszerűen vagy egyáltalán nem lehetett demó számlát nyitni, vagy csak külön, szinte protekcióval és mindenféle rejtett linken a support külön levelében lehetett ezt megtenni. Hogy ez miért volt így, ahhoz szerintem nem kell túl nagy fantázia. Legalábbis az én véleményem az, hogy demón amar kiderülne sok embernek, hogy azért ez sem fenékig tejfel. A lényeg, hogy a Robooption-nál lehet demózni! 
Itt a cég honlapja, ha valaki szeretne forex rulettezni:
Ha pedig a véleményeket szeretne látni, vagy megosztani, akkor a fórumon megteheti itt:

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés bróker broker opciók opció binary roboforex binary options bináris opció binary option bináris opciók robooption

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr296677441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása