Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

IceFX TraderAgent

2013.03.14. 22:12 Miskolci

Icebob nevű fórumtársunk egy rendkívűl profi és szerintem nagyon hasznos segédeszközt készített manuálisan kereskedő tradereknek. IceFX TraderAgent néven vásárolható meg egy olyan alkalmazás, mely szerintem nagyon megkönnyíti a kereskedést. Ha valaki a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben szeretné megoldani a pozíciók nyitását és zárását, annak hatalmas segítséget jelentet ez a szuper program. A chart-on egy kattintással nyitható és zárható egy-egy pozi a metatrader-ben, amik persze részletesen paraméterezhetőek. Beállítható Break Event és Traililng stop. Támogatja a rész-zárásokat is és a kockázat kezelést is. Statisztikai adatokat is szolgáltat, mint napi, heti és havi eredmények. Egy kattintással zárhatunk több nyitott pozíciót is. De szerintem nálam sokkal többet elmond a program honlapja, ahol képek és videók segítségével nyerhetünk bepillantást a működésébe.

Mindent összevetve szerintem egy nagyon hasznos programot kapunk a fejlesztőtől, ami végre profi módon gyűjti egybe azokat a funkciókat, amire egy manuálisan kereskedő trader-nek szüksége lehet. Én nyugodtan ajánlom mindenkinek! Sőt! Mivel a honlapon ingyenes kipróbálási lehetőség is van, egyenesen kötelező minden manuálisan kereskedőnek!

A program hivatalos honlapja:

www.icefx.eu/traderagent

Szólj hozzá!

Címkék: robot befektetés forex ea devizapiac kereskedés manuális devizatőzsde expert trader icefx icefx traderagent

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr915135203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása