Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

News Trader FX

2012.05.05. 20:51 Miskolci

Ma valami érdekes reklám került elém. Természetesen forex-szel kapcsolatos "termék". A neve a címben szereplő News Trader FX. Hogy miért érdekes? Hát mert nagyobn olcsó a többihez képest és valalmi brutális haszonnal dolgozik a reklámja alapján. Olyan brutális, hogyha egy tizes osztóval számolunk a valóság és reklámtartalom között, akkor is nagyon jó! Sőt! Igazából én egy 100-as osztóval számolt profittal is elégedett lennék.

A termék lényege, hogy hírekre kereskedik. Ami egy valóban működő kereskedési forma. Sokan teszik ezt. Elég, ha csak a havi NFP jelentésre gondolunk (USA munkanélküliségi adatok havi jelentése), mint például a most pénteki volt. A hírek szép nagy gyertyákat tudnak produkálni. valószínű, hogy a News Trader FX is ezt használja ki. Ami tetszik benne, hogy automatizálták. Tehát ez is egy robotként működik, nem kell a gép elött úlni és figyelni a híreket, bejelentéseket.

Nos, mivel "csak" nettó 47$ és erre is él a szokásos 60 napos pénzvisszafizetési garancia és mivel a honlapjuk szerint heti 971%, havi 3885% profitjuk, úgy gondolom, hogy én is kipróbálom.

A hivatalos honlap:

www.newstraderfx.com

14 komment

Címkék: hírek robot befektetés forex ea devizapiac kereskedés devizatőzsde newstraderfx

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr814490612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sebacom · http://www.internetmunka.eu 2012.05.06. 14:48:29

A legnagyobb veszély az emberi kapzsiság, mert a kezdeti sikerek után nagyon gyorsan az a kényszerképzete támad az embernek, hogy már mindent tud, már nem érheti baj. Na ekkor a piac a maga törvényei szerint megalázza a nagyképű kereskedőt, és újra alázatra kényszeríti.

Ennek az iskolának egy részét én már kijártam, de természetesen még sok tanulnivalóm van.

Én is úgy kezdtem mint sokan mások. Elhittem, hogy a robotok majd gazdaggá tesznek. Ebből csak annyi igaz, hogy a készítői bizony valóban meggazdagodnak a hiszékeny és mohó amatőr kereskedők vásárlásaiból.

Hét evvel ezelőtt 2500 € os számlát nyitottam az Alpari bróker cégnél, és rászabadítottam egy 196 $ ért vásárolt amerikai robotot. Néhány hónap alatt elvesztettem kb. 500 € ot, majd kivettem a maradék pénzt, és elkezdtem tanulni.

Az is igaz, hogy akkoriban én még nem találtam centes számlát, ami ma már teljesen természetes.

A lényeg: Csak demó számlán szabad a megfelelő gyakorlatot megszerezve éles számlán elkezdeni a kereskedést.

Kb egy éve az interneten ráakadtam a egy szegedi forexes csapatra, akik azt tartják, csak akkor vásárol kereskedő robotot, ha pontosan tudod, mit miért csinál. Ezért az általuk készített robotokat csak úgy vásárolhatod meg, ha egy három napos tanfolyamon megtanulod azoknak működési mechanizmusát is, hogy ha szükséges be tudj avatkozni, - és ami a lényeg - megfelelően tudj beavatkozni. Ezért ezek a robotok elég drágák a tanfolyammal együtt.

Egyszer 60 napig, majd később újabb 30 napig tanulmányozhattam ezen robotok működését.

2011 szeptemberében nyitottam egy centes számlát 200 $ ral, bár novemberig nem mertem kereskedni, majd később rátettem még 125 $ t. Vagyis összesen 325 $ befektetéssel ma a számla 1310 $ egyenleggel, 761,50 $ saját tőkével áll.

A szegediek robotja szerint - legalábbis részben - kereskedem, de manuálisan. Eddig elég eredményesen.

nakedbike 2012.05.06. 17:43:42

@sebacom: Reagálnék, a szegedi féle csapat robotjára, tavaly kb. 2,5 millió forintot buktam a robotjuk miatt, elismerték, hogy nem működik, a többit privátban lerendeztük, hogy ne érjen engem további kár. Az a robot használhatatlan volt, és ha olvasod a fórumukat, mai napig nincs használható beállítás, amivel aránylag nyugodt szívvel futtatná valaki. Vannak ingyen, önzetlen emberek által készített robotok, melyek már megkereskedték nekem az összeg felét, lassan pluszba kerül az összmérlegem. Sokszor az ingyenes robotok mérföldekkel jobbak a drága fizetősöknél. Mégegyszer köszönöm itt is a sok munkájukat, amit a közösség többi tagjáért tesznek, ellenszolgáltatás nélkül.

sebacom · http://www.internetmunka.eu 2012.05.06. 17:51:21

@nakedbike: Nem tudom ugyan arról a csapatról beszélünk e. Az éles számlámat www.mt4i.com/users/sebacom linken tudod megnézni.

nakedbike 2012.05.06. 17:58:57

SP a cég rövidítése, ha ugyanarra gondolsz.

nakedbike 2012.05.06. 18:00:05

De a leírásod alapján máris rájuk ismertem.

Miskolci 2012.05.06. 18:26:43

@sebacom:
Hát sajnos nem lehet megnézni a számládat pin kód hiányában ;-)

sebacom · http://www.internetmunka.eu 2012.05.06. 21:51:22

@Miskolci: Nem értem, tőlem nem kéri ha a fenti linkre kattintok.

Miskolci 2012.05.07. 06:56:05

@sebacom:
Valószínű, hogy Te egyszer már megadtad és megjegyezte azt.

Relda 2012.05.07. 15:18:49

Ezt az oldalt ismeri valaki?
take-profit.com/
Iszonyatos mennyiséget kereskednek, de le tudja bárki is követni?

Landgraf 2012.05.12. 09:57:29

@nakedbike:

Mélységesen egyetértek. Köszönet a munkájukért!

Amikor elkezdtem a forexezést azt gondoltam,hogy "egyszerű ez,mint az 1x1." Buktam jó sokat,és nagyon elment a kedvem. Mikor rájöttem,hogy fontos a bróker-számla(cent-dollár)-robot stb stb. Elkezdtem kutakodni keresni.Aztán megtaláltam a legfontosabbat: azt,hogy olyan mentort vagy mentorokat találj,akik önzetlenül adják át a tudásukat és személyes példájukkal bizonyítják rendszereik működését. Míg kezdő vagy és ha egyszerűen másolod Őket,akkor nem érthet nagy meglepetés. Aztán a fejlődés rajtad áll! Még egyszer köszönet Nekik!

vegtelenpenz 2012.06.30. 14:26:08

Ez egy komolytalan ajánlat. Ennek a tudatában nem megvásárolni a programot azért hogy mondjuk 1 Ft-ból 1 év alatt 1.150.000.000 milliárd ft-ot csináljon nekem, az kb ahhoz mérhető, hogy miért nem veszek lottószelvényt, amikor 1 a 44.000.000 -hez az esély, hogy nyerek 2.000.000.000 ft-ot.

vegtelenpenz 2012.06.30. 14:28:01

Ha értitek mire célzok. :)

vegtelenpenz 2012.07.01. 20:30:58

Amikor a linkre kattintok, csak a logo jelenik meg, meg az a felirat hogy SOLD OUT! Ez mit jelent?

Miskolci 2012.07.01. 20:34:42

@vegtelenpenz:
Azt jelenti, hogy "Elfogyott". Magyarul már nem árulják. Hogy miért, azt talán hagyjuk :-)
süti beállítások módosítása