Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Ice FX TradeAgent frissítés

2013.09.30. 06:26 Miskolci

A héten frissült az Ice FX féle TraderAgent. Ez a szuper kereskedést segítő program, bevallom a kedvencem. Oly mértékben megkönnyíti a manuális kereskedést, amennyire csak lehetséges. Előre beállított paraméterekkel valóban egy kattintásra egyszerűsíti le számunkra a "munkát". Bővebben már korábban írtam róla, melyet itt lehet elolvasni: Ice FX TraderAgent.

Most viszont frissítve lett és a következő dolgok kerültek még bele.

  • A licensz ellenőrzési rész újra lett írva és sokkal stabilabb lett (mondjuk én nem tapasztaltam eddig sem problémát)
  • 5 különböző trailing stop funkció (Classic, ATR, EMA, PSAR, HighLow)
  • TrailingAlways funkció: TrailingStop nem csak a Breakeven-nél aktiválódik, hanem a pozíció nyitásának pillanatától
  • UsePreDefinedStopLoss: A StopLoss és TakeProfit vonalak már a pozi megnyitása elött meghatározhatóak
  • Pozíció zárás időpontja meghatározható a chart-on, függőleges vonal berajzolásával.
  • Új Dashboard funkciók
  • Új Backtest funkciók
  • stb

Én nagyon szeretem ezt a programot. Napi szinten használom. Főleg, hogy az egy kattintással már mobiltelefonról is simán kereskedhetem nap közben. Mivel van VPS-em, ezért így csak addig kell rákapcsolódnom, amíg megnyomom a Buy, vagy Sell gombot. Utána a pozi menedzselését már a TraderAgent lerendezi. Azt hogy mikor kell pozit nyitnom, vagy zárnom, e-mail-ben jelzi az egyik indikátorom, amiről szintén a mobilomon értesülök. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a rendszert, aki manuálisan kereskedik!

Bővebben a hivatalos honlapon:

www.icefx.eu/traderagent

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés automata forex ea devizapiac kereskedés manuális devizatőzsde autopilot expert IceFX Ice FX TraderAgent Ice FX TraderAgent

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr605539276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása