Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

FX Growth Manager

2013.08.11. 14:33 Miskolci

A Forex Growth Bot készítői ajánlották a címben szereplő FX Growth Manager nevű robotot. Már másodszór küldtek róla levelet. Gondoltam megnézem. Azt kiemelték, hogy bár hasonló az elnevezés, nincs közük hozzá. Tulajdonképpen ez nem is lényeges.

Az első amit megnéztem az oldalukon (www.fxgrowthmanager.com), az a myfxbook kimutatás. Ezen azonnal azt szoktam megnézni, hogy demó, vagy éles számlával villog-e az adott robotot eladni próbáló oldal. Nos, itt éles számláról van szó. Ezután azt nézem meg, hogy mióta fut a robot. Az FX Growth Manager idén áprilisban indult. Ez per pillanat, mikor ezt írom, durván 5 hónapot jelent. Ez több, mint a kevés, de azért nem is olyan sok.
Ezután én a drawdown értékét néztem meg. Ez bizony kb. 10%, ami nekem még belefér, de van aki már túl rizikósnak találhatja. A 10% szerintem olyan közepesen kockázatos. Viszont, ami tetszett a kimutatásban, hogy a legrosszabb és a legjobb kereskedés körülbelül egyforma. Ez azt jelenti, hogy az SL és  TP nem aránytalanul van belőve. További részleteket a kimutatás oldalán lehet megtekinteni:

Mindezek alapján eddig szimpatikusnak tűnik ez a robot. Ha valaki kicsit olcsóbban szeretné megvenni, mint az eredeti ár, akkor annak elárulom, hogy itt is van "diszkont" ár, mint pár másik robotnál, amit úgy lehet előcsalogatni, hogy bezárjuk az oldalt és az ekkor felugró ajánlatra mégiscsak az oldalon maradunk. Nos, itt kétszer kell bezárni. A második zárásnál ajánlja fel a 15$-ral olcsóbb árat.

Szólj hozzá!

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizapiac kereskedés fx devizatőzsde autopilot expert growth fx growth manager

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr765456064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása