Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Crisis Killer tapasztalatok 2

2013.07.23. 12:08 Miskolci

Nos, a Crisis Killer hamar be is igazolta magas kockázatú mivoltát. Ahogy írtam én különösen magas kockázattal futtattam, mert a javasolt tőke ötödével indítottam. Igaz, hogy feltornázta magát majdnem a javasolt összeg feléig, de onnan megzuhant. Sajnos tegnap nem voltam akkor gépközelben, hogy beavatkozhassak manuálisan, ezért mondhatjuk, hogy a teljes bentmaradt összeget elbukta. Mivel korábban már kivontam belőle az induló tőkét, ezért ez a kísérlet nullás lett. A készítő is tulajdonképpen ezt javasolta. Ha duplázott vegyük ki és folytassuk. Mindig vegyük ki, mert lesznek bukók.

Ha nem veszem ki a kezdő 100$-t, akkor még életben lehetne a számla. Illetve, ha ott vagyok a gépnél akkor, mikor még volt 100$ szabad tőke, akkor kilőttem volna a nyitott pozikat és 100$-ról újraindítottam volna. Sajnos erről lemaradtam. Aki most akarja még elindítani, annak mindenképpen javaslom, hogy bármekkora tőkével is indítja, vegye le a lot méretet minimumra és folyamatosan próbálja kontrollálni. Igazából lehet profitos ez a dolog, de csak a fentiek figyelembevételével és kontrollal.

Per pillanat nem tudom, hogy mi lesz a következő lépésem. A 100$ tőkével nagyon rizikós. Egyszer bejött. Bejöhet akár mégegyszer is, de mi van, ha megint nem tudok ott lenni időben. Mondjuk épp ezért nézegetek valami jó megoldást okostelefonról VPS elérhetőségre, hogy bárhonnan be tudja avatkozni. Eddig a Teamview tűnik esélyesnek, de még nem tudtam 100%-osan belőni. Ha van valakinek jó megoldása Android-os telefonhoz, annak szívesen veszem a kommentjét, vagy üzenetét!

6 komment

Címkék: befektetés crisis automata forex ea killer devizapiac kereskedés vps devizatőzsde expert crisis killer teamview

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr355419688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyatheboss 2013.07.23. 15:21:53

Szia!
Én a PocketCloud-ot használom iphone-ra, de úgy tudom van androidra is, keress rá.

nakedbike 2013.07.23. 16:53:10

Mi az Remote RDP Lite 4.2.4 alkalmazást használjuk, imádom, minden olyan mint otthon a gépen.

Miskolci 2013.07.24. 12:39:40

Köszönöm a tippeket!

A Remote RDP Lite szuper gyorsan megy és tökéletesen működik! Még kipróbálom a pocket cloud-ot is és meglátjuk melyik számomra a kényelmesebb.

Firkaasz Zuzu 2013.07.31. 23:43:15

Vettem én is egy Crisis Killert. 100$-al próbálkoztam. 4 nap alatt felment 180-ra és ma elbukta totál nullára az egészet. Ha az ajánlott 500$-al dolgoztattam volna, arányaiban ugyanez lett volna a helyzet, nem?

ztradergirl 2013.08.02. 13:12:42

Sziasztok!Használja még valaki a Zulutradet?Én kereskedő vagyok és csináltam pár szignál szolgáltató számlát,amelyek elsősorban menedzselésben térnek el egymástól. Szívesen ismertem a stratégiát, válaszolok kérdésekre. Ezek az enyémek:
www.zulutrade.com/trader/162134

www.zulutrade.com/trader/156541

www.zulutrade.com/trader/164085

Miskolci 2013.08.03. 19:39:13

@Firkaasz Zuzu:
Nem biztos, de az esély megvan rá bármikor.
süti beállítások módosítása