Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex Invest Bot

2013.02.17. 13:00 Miskolci

Még január végén kaptam egy levelet a Forex Growth Bot fejlesztőjétől, hogy megjelent az új robotja, a Forex Invest Bot. Nézegettem a honlapját és az átlag havi eredmények 6-12% profitot mutattak az élő számlán. Ami szimpatikus, hogy ezúttal nincs semmiféle "upsell" termék. Tehát csak egy alap verziót kapnak a vevők és a felturbózott változatért nem kell plussz pénzt fizetni. Itt egy termék van csak.

A hivatalos számlakivonat itt nézhető meg

Ami ezen látható és én szinte elsőként szoktam megnézni, hogy mekkora a legnagyobb drawdown érték, ami jelen esetben 10% alatt van. Nekem ez a belefér kategória. Persze jobb lenne, ha csak 5% lenne, de még ez sem egy öngyilkos kategória szerintem.

A robot tulajdonságai a fejlesztő szerint:

  • Nem bróker-érzékeny, mert nem igényel gyors végrehajtási időket. Így nem kell megfelelő bróker-vps párosítások után kutatni
  • Nem alkalmaz hedging stratégiát
  • Nem alkalmaz martingale stratégiát
  • Nincs benne grid stratégia
  • Alkalmas a FIFO szabályok betartására (amerikai brókereknél lényeges)

Mivel a fejlesztő előző robotja a mai napig megállja a helyét sok más, agyonreklámozott és szuper marketinggel felfuttatott robottal szemben, ezért hihetőnek tartom azt is, hogy ez a robot is működni fog. Egyébként az is igaz, hogy ezt a robotot nem is kapta fel a forex marketing gépezet. Csak a fejlesztőtől kaptam közvetlenül egy értesítést és azóta sem jött több reklám vele kapcsolatban. Elgondolkodtató ez is.

A Forex Invest Bot hivatalos honlapja:

www.forexinvestbot.com

2 komment

Címkék: robot befektetés automata bot forex ea devizapiac bróker kereskedés broker devizatőzsde autopilot expert growth invest forexinvestbot

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr735084905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Relda 2013.02.19. 10:05:40

Azért én 3 hónap eredményéből nem mernék messzemenő következtetéseket levonni! Majd 6-8 hónap után ...

Miskolci 2013.02.19. 11:17:09

@Relda:
Messzemenő következtetést még én sem vontam le. De természetesen igazad van. Mindenesetre szerintem érdemes nyomonkövetni.
süti beállítások módosítása