Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

GPS Forex Robot

2013.01.22. 09:00 Miskolci

Nagyon régen írtam már a GPS robotról. Most annak a 2.0-ás verziójának apropójából kerül újra terítékre. A múlt héten kaptam egy reklám levelet vele kapcsolatban. Megnéztem hát a honlapját és természetesen a számlakimutatását kerestem. Első pozitívum, hogy éles számlán futattják és nem is "csak" 1000$-os számlán. Egy laza kis 50000$-os számlára rakták rá. Ezen ügyködik és első ránézésre nem is rosszul. A hozamgörbéje szép egyenes. Mondjuk ez felvetheti a gyanút, hogy valamiféle martingale, esetleg grid stratégiát takar és ezért egyenes a görbe (ez milyen szép magyar mondat :-) ). Bár önmagában ez sem bűn, ha jól van kezelve.

50000$-os élő számla kimutatás

Az egyenesen emelkedő görbe miatt megnéztem, hogy a vesztes kereskedés mekkora visszaesést okozott és hány pip volt. Kb. 90 pip minuszt és az egyenlegre nézve 8,84%-os veszteséget okozott. Az érdekessége, hogy erre a vesztes pozira jutott ugyanaznapra egy az átlagosnál nagyobb plusszos kereskedés is, ami így 1,34%-ra kompenzálta a veszteséget. Ez lehet, hogy véletlen, bár szerintem a stratégia része volt. Így azt lehet mondani, hogy a számla pályafutása során napi szinten 1,34% volt a legnagyobb drawdown, ami szerintem nagyon jó.

A nyertes kereskedések átlagban 4 pip-esek. Ez felveti a brókerérzékenység kérdését. Miközben ezt a bejegyzést írom, találtam mégegy éles számlát az oldalon, amin ezt a robotot futtatja a készítő. Ez pedig egy még lazább 100000$-os tőkével indult. Mind a kettőt ugyanannál a brókernél, az FX Choice-nál. Náluk nekem is van éles számlám. Lehet, hogy ki is próbálom majd rajta.

100000$-os élő számla kimutatás

Most minél tovább nézegetem a honlapját ennek a robotnak, annál inkább kíváncsivá tesz. Azt hiszem teszek vele egy próbát!

A GPS Forex Robot hivatalos honlapja:

www.gpsforexrobot.com

Ráadásnak van egy közel három éves éles számla is az Alpari NZ-nél, amit indulása óta megtízszerezett. Igaz, hogy ezen valószínüleg a régi verzió kezdte az ügyködést.

Éles számla 2010 óta.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr935028459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissmikki 2013.01.22. 09:14:49

Egyértelműen martingale/grid. Nézd meg jobban a számaeredményeket: ha lot méret szerint rendezet, találsz egy 34 lot-os kereskedést, ami a közvetlenül előtte lévő kereskedés (5 lot) 7-szerese! Ez nagyon meredek... Ráadásul 72 kereskedésből 1 volt veszteséges, pont ekkor, ez is -92.9 pip (azaz olyan 100 pip a SL). Nem nehéz kiszámolni mi történt volna, ha ez a 2-ik kereskedés is bukta (-8,84% volt az első, ez 7-szer akkora, tehát kb 60% mínuszba került volna)...
Ezt az 50k-s számla alapján írtam, de hasonló a helyzet a 100k-s számlán is. Egyébként meg erős a gyanúm, hogy ezek cent alapú számlák.

Röviden: nem ajánlom ezt a robotot! Ez februárban jelenik meg: www.lollipopforex.com/ ezt nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek.

Mnemomic 2013.01.22. 09:42:09

www.donnaforex.com/forum/index.php?topic=2967.msg209583#msg209583

Érdemes elolvasni. Szeptember óta nem foglalkoznak vele, a demo számlákat is minuszba rakta.

Miskolci 2013.01.22. 09:49:02

@kissmikki:
Igazad lehet, de szerintem biztos nem sima martingale, vagy grid. Akkor több minuszos kötésnek is kéne lennie. Ráadásul a lot méret is különböző kellene legyen. De itt mindegyik egyforma, kivéve mikor bejött a vesztes. És ha megnézed a vesztes korrigálására nyitott nagyobb lot-os kereskedés sem fedezte egy az egyben a vesztest. Szóval valami más stratégia van ebben szerintem.
Egyébként lehet, hogy centes számlák. Ez sajnos nem derül ki.
Mindenesetre én még mindig érdekesnek tartom.

Miskolci 2013.01.22. 09:54:18

@Mnemomic:
Érdekes, mert a veszteséges demó számlakivonaton teljesen más kötések vannak, mint a gyári számlán.

Mnemomic 2013.01.22. 09:58:09

Jó Te tudod nem szólok bele. Majd kíváncsi leszek az eredményekre.

kissmikki 2013.01.22. 10:07:48

@Miskolci: A gyenge grid/martingale robotok általában csak a veszteséges pozíciókra tesznek grid-et, így a különböző lot méretek is csak ott jelentkeznek. Ez a robot pont ezt csinálja. Ameddig jól megy, addig tőkearányosak a méretek, veszteség után meg megpróbálja visszahozni. Nem feltétel, hogy egyből 0-ra vagy +-ba kerüljön a robot, mint ahogy ez sem került egyből vissza a nyereséges oldalra.

Kicsit próbáld eloszlatni a lila ködöt. Te használnál egy olyan robotot, ami egy kereskedésen a tőkéd 9%-át elbukhatja (és ezt kb 22 kereskedés után tudja visszahozni)? És olyat használnál, ami egy kereskedésen 50%-ot bukhat? Minden szempontot jól összefoglaltál a cikkben, mégis ki akarod próbálni; nem értem miért. Inkább akkor kaszinózz :)

Miskolci 2013.01.22. 10:29:59

@kissmikki:
Nem akarom minden áron védeni ezt a robotot, mert annyira nem ismerem. Ezért jók a hozzászólások és kommentek, mert szélesedik az ember látóköre és bővülnek az ismeretek.
Köszönöm is mindenkinek a konstruktív hozzászólásokat! :-)

Miskolci 2013.01.22. 10:33:14

Egyébként épp most kaptam egy levelet egy olvasómtól, hogy neki kezdetek óta megvan a GPS robot és nagyon stabilan megy. Ha rossz irányba megy, akkor ellentétes irányba nyitja a nagyobb lot-tal a következő kereskedést.
Na, majd meglátjuk! :-)

Tomi Pips 2013.02.06. 05:23:59

Sziasztok,

Kiss Miki, a lollipopot mi alapján ajánlod? Főleg, hogy februárban jelenik meg?
süti beállítások módosítása