Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

IceFXNews, ingyenes hír figyelő indikátor

2012.12.15. 20:28 Miskolci

A fórumon már sokszor szóba került egy tag ingyenes és nagyon hasznos indikátora, mely a chart-ra rajzolja a különböző gazdasági hírek, bejelentések időpontját. Ez sokat segíthet kereskedés közben, mert figyelmeztet arra, hogy a piacot jelentősen befolyásoló események közvetlen közelében így felkészültek lehetünk a nyitott pozikkal kapcsolatban, vagy éppen meg sem nyitjuk őket akkor. Nagy buktákat tudunk így elkerülni. Skalpolóknak kötelező darab!
Ez az indikátor az IceFXNews és innen tölthető le:

5 komment

Címkék: hír news befektetés forex ea devizapiac kereskedés manuális indikátor devizatőzsde expert skalp indicator

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr904967416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Relda 2012.12.17. 13:06:15

Elnézést a tudatlanságomért a "IceFXNews.dll" hová kell telepíteni?
Előre is köszönettel!

Miskolci 2012.12.17. 17:05:56

@Relda:
A telepített metatrader mappáján belül az experts/libraries mappába.

vasas1911 2012.12.31. 22:49:05

Heló!
Nekem az indikátor beállítási ablak is megjelenik,
a charton írja hogy IceFXNEW v1.4 Created by Icebob.
Ennek ellenére nem működik.Mikor feltelepítettem
1 napig nem működött,majd 1 napig ment,aztán már 2 napja semmi.Lehet hogy hiányzik a kapcsolat vagy nincsen jel szolgáltatás?
Válaszodat előre is köszönöm.
Üdv

Miskolci 2013.01.01. 10:12:34

@vasas1911:
Hát így nem tudom megmondani mi lehet a baj. Szerintem várd meg, hogy újra beinduljon a kereskedés és utána talán okosabbak leszünk. Most az ünnepek miatt össze-vissza van nyitva a piac. Vagy mit értesz az alatt, hogy 2 napja semmi?
Nekem ost szerdára mutatja a következő eseményt.

vasas1911 2013.01.01. 10:45:00

Heló!
A 2 napot úgy értettem hogy volt kereskedés,de a chartom teljesen üres volt.Nem tudom neked PL: tegnap jó volt-e?Nekem nem.Nem nyúltam hozzá a beállításokhoz ma meg tökéletes minden.Egyébként ha nincs kereskedés akkor is írja a következő eseményeket nem?
Na de mindegy remélem így marad.Egyébként nagyon jó az indikátor.Nekem van egy a SonicR-en belül,azt hiszem az FFCall.De amit te közzé tettél az sokkal jobb. Köszi és Boldog Újévet Kívánok!!!
Üdv
süti beállítások módosítása