Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Zulutrade megújulás

2012.12.09. 13:31 Miskolci

Pár hete teljesen megújult a Zulutrade oldala és kezelőfelülete. Ennek apropóján kicsit elkezdtem böngészgetni rajta és próbáltam kitapasztalni a teljesen átváltozott tartalmakon. Eleinte szokatlan volt és kicsit bosszankodtam is, hogy miért kellett teljesen átvariálni a dolgokat. Viszont azt kell mondjam, hogy használat közben helyére kerültek a dolgok és rájöttem mit hol találok most. Lehet, hogy csak az újdonság ereje, de megkedveltem közben. Megint elkezdtem kereskedőket nézegetni és keresni valami olyat, amit akár másolni is másolhatnék éles számlán. Gyors kutatásaim eredményeként találtam is két jelszolgáltatót, akiket most demón elkezdtem másolni. Kíváncsi vagyok mire jutnak.

Az egyik a jelenleg a Zulu listáját vezető denganyouqianle, a másik pedig tudou11. December 4-én indult a számla és 4 nap alatt 6% profit jött össze. Természetesen hosszabb távon kell tesztelni minden lehetőséget, viszont örvendetes, hogy nagyon alaposan meg lehet szűrni a másolható kereskedőket. Én alacsony lehívással nem csak pár pip-es kereskedésekkel és legalább 1 éves múlttal kereskedőket néztem (mondjuk ennek pont ellentmond a tudou11, de azzal csak kísérletezek). Azt is meg kell persze nézni, hogy a csúszás mekkora egy-egy brókernél, mert találtam olyan kereskedőt, akinek szuper eredményei vannak, de csak egy bizonyos brókernél. A többinél akkora a csúszás, hogy nem is érdemes másolni.

Érdekességképpen idemásolok egy képernyőképet az új rendszerben mutatkozó profitról:

zulu1.png

A képen látható, hogy teljesen más lett a Zulutrade. Aki régen járt már az oldalukon, annak esetleg érdemes lehet újra meglátogatni és keresni egy-két jó jelszolgáltató kereskedőt.

A Zulutrade hivatalos honlapja:

www.zulutrade.com

zulu.png

1 komment

Címkék: befektetés másolás automata forex devizapiac bróker kereskedés broker manuális devizatőzsde zulutrade kezeltszámla tudou11 denganyouqianle

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr824955684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Relda 2012.12.10. 09:27:19

Az általam igen nagyra becsült Boros úrról és oldaláról lehet tud valaki valamit?
süti beállítások módosítása