Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

PerfectoFX - Egy kezelt számla a sok közül

2012.12.04. 09:00 Miskolci

Talán már sokan hallottak a PerfectoFX nevű lehetőségről. Én is már nagyon régóta figyeltem, majd idővel az ügyfelük is lettem. Azt hiszem talán idén április környékén nyitottam rajtuk keresztül kezelt számla szolgáltatást. Nem titkolom, az volt a szándékom, hogy ha meg vagyok velük elégedve, akkor továbbajánlom az olvasóimnak is, mert van partner programjuk is. Murphy törvénye azonban mindig működni látszik. Az addig jó eredmények valahogy nem akartak folytatódni. Szép lassan csökkent az egyenlegem a hónapok során. Nem vészesen, de egész egyszerűen nem sikerült egy jó plusszos hónapot összehozniuk. Becsületükre váljon, hogy a honlapjukon közzétett eredmények folyamatosan a valós eredményeknek megfelelően voltak publikálva, tehát azon semmit nem próbáltak szépíteni.
Közben néha-néha érdeklődtek a partner program miatt, hogy hogyan alakulnak az ajánlásaim. Nem tudtam nekik mást mondani, csak az igazat. Addig nem fogom ajánlani őket, amíg nekem nem hoznak profitot. Már éppen azon voltam, hogy megszűntetetem a szolgáltatást, amikor teljes fordulatot vett a cég. Kidobták a régi számlakezelőiket és teljesen újakkal jelentkeztek. Érezték ők is, hogy váltaniuk kell. A változások további pozitív elemeket hoztak be. Többféle csomagból választhatunk, amik különböző stratégiákat és kockázat szinteket alkalmaznak. Akár portfóliót is építhetünk, ha van hozzá elég tőkénk, hogy több csomagot is válasszunk. Igaz, nem 100%-osan diverzifikálhatjuk befektetéseinket, mert egy brókerrel állnak kapcsolatban.

A nagy váltásnál adtam mégegy esélyt nekik, ezért mentem velük az új számlakezelőkhöz. Egyenlőre plusszosak. Kiemelném, hogy nem régóta használom az új számlát, de legalább sokkal jobban kezdik, mint az előző banda. Mivel plusszosak, ezért döntöttem, úgy, hogy így már meg merem osztani a tapasztalataimat. Azt nem mondom, hogy akkor most ez a tuti lehetőség és gyerünk, mindenki fektessen be ide, de információnak remélem jó lesz, ugyanis közzéteszem a számlámat myfxbook-os oldalon keresztül. Minden adat nem lesz publikus, de azért arra jó, hogy képet kapjanak az olvasók erről a lehetőségről és hogy milyen valódi teljesítmény van a marketing mögött.

Tehát a PerfectoFX honlapja: www.perfectofx.com

Fontosabb tulajdonságok, hogy Metatrader-ben saját gépünkön láthatjuk az összes pozit. Nyitottakat is! Eddig nem voltak nagy lebegő minuszok sem. Ez látható a myfxbook-os számlakivonatokon is, ugyanis eddig csak saját kimutatásuk szerepelt a csomagok teljesítménye, de most már myfxbook-os kimutatáson is. Igaz, szerintem ezt laikus látogatok nem veszik észre elsőre, sőt másodikra sem a honlapjukon, de minden csomagnál a diagrammnál van egy plecsni, hogy "Veryfied by 3rd party". Na, arra kell kattintani.

De azért én is ideteszem a három csomag eredményeit:

Én egyenlőre az Emerald-ot használom, ezzel az eredménnyel.

Mindent összevetve, még nem mondom, hogy ajánlom, de akit érdekel, az nézegesse meg magának! Lehet, hogy érdemes. Én eddig meg vagyok elégedve velük.

8 komment

Címkék: befektetés számla forex devizapiac bróker kereskedés optimum broker manuális devizatőzsde invest supreme emerald trader kezelt perfectofx kezeltszámla

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr864943539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Relda 2012.12.04. 10:34:27

Tisztelt Miskolci úr!

A közzé tett hozamokból már levonták a jutalékot vagy sem?

Miskolci 2012.12.04. 11:25:40

Nem. Ezek az adatok az összes (bruttó) profitot mutatja. Tehát egy viszonylag szerény nettó hozamú lehetőség, viszont, ha folyamatosan hasonló eredmények születnek (amire ugye nincs garancia), akkor jobb, mint egy banki lekötés.
Meglátjuk kategória! :-)

Relda 2012.12.04. 12:24:16

Önök, akik befektettek, látják a nyitott pozíciókat?

Miskolci 2012.12.04. 12:34:56

@Relda:
Igen, minden látszik. Egy sima metatrader-ben belépve mindent látok. Nyitott pozik, lezárt pozik. A nyitottakat is akár élőben láthatom.

DOKKOLÓ 2013.01.11. 11:30:04

Kedves Miskolci!

"egyenlőre" kijött a két matek példa eredménye.
"egyelőre" még nem ajánlom őket.

Amúgy jó az oldal, üdv.

Miskolci 2013.01.11. 11:37:51

@visszakettőpadló:
Hello!

Mire gondoltál? Milyen matek példa jött ki?
Lehet, hogy csak fáradt vagyok, de bevallom nem tudom mire gondoltál.

DOKKOLÓ 2013.01.11. 11:40:00

A cikkben ahol azt írtad, hogy "egyenlőre" az helyesen "egyelőre".

Miskolci 2013.01.11. 11:51:19

@visszakettőpadló:
Áhá! Értem! Köszi!
Az ember mindig tanul.
süti beállítások módosítása