Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Option Bot

2012.10.09. 16:59 Miskolci

Tegnapi Binary Option Magnet bejegyzés kapcsán rengetegen keresnek meg, hogy milyen eredményeket produkál. Nos, még nem tudom. A mai nap akartam megvenni, de egy olvasónk érdekes cikkre hívta fel a figyelmem. Ebben a cikkben két hasonló elven működő programot hasonlítottak össze. Mégpedig épp a fent nevezett Binary Option Magnet-et és egy Option Bot nevű fejlesztést. A cikk kicsit leleplező dolgokat boncolgat a Magnet-tel kapcsolatban és kritikusan körülbelül pénzfeldobáshoz hasonló hatékonyságúnak nevezte. Tényfeltárásuk alapján érdekes módon mind a két program egy napra lett időzítve megjelenés szempontjából. Kicsit úgy tűnik, hogy a Magnet készítői, mintha meg akarták volna lovagolni az első "binary option robot" marketing szöveget és gyorsan pár órával előbbre időzítették a megjelenésüket. Ezzel szemben az Option Bot-ot már augusztus óta beta tesztelőként használják a cikk írói. Szerintük sokkal jobb a teljesítménye. Másik előnyként azt említik, hogy a Binary Option Magnet-tel ellentétben nem csak EURUSD páron működik, hanem 15 devizapáron.

Azt hiszem, hogy nekem ennyi majdnem elég is lenne, hogy megfontoljam melyik programot vegyem meg inkább, de végső csapásként a döntésemmel kapcsolatban az az egyszerű, de nagyszerű lehetőség döntött, hogy az Option Bot ingyenesen kipróbálható 7 napig. Szóval, terveim szerint ma este letöltöm a próbaverziót és kipróbálom.

Hivatalos honlap:

www.optionbot.net

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr434829056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tici80 2012.10.10. 14:37:42

Én próbálgatom,de eddig szinte mind bukó ami jelet adtak gbpjpy és eurjpy-re. Még rubelre adtak jelet de az nincs brókernél.Fordítva kell kötni mint amit mutat, de ha arra kötöttem volna amerre mutatja akkor szép eredmények lennének. A Magnet viszont eddig csak nyerő nekem. Másoknak mik a tapasztalatok?

Miskolci 2012.10.10. 14:44:30

@Tici80: Sajnos nemigen tudtam kipróbálni, mert a binary option-os "brókerek" valahogy nem szívesen adnak demó számlát. Egyetlen egynél sikerült külön kérésre nyitni, de az is csak egy napig élt. :-(
Szóval igazából éles számla nélkül kipróbálhatatlan.

Miskolci 2012.10.10. 20:18:13

Az új program valami érdekes dolog. Itt igazából nem kereskedés folyik.
A binary options tulajdonképpen egy viszonylag új pénzkeresési/vesztési stílus. Vannak úgynevezett binary options cégek - nevezzük brókernek, bár nem azok - ahol tulajdonképpen fogadni lehet árfolyamokra, részvényekre. Azt kell megtippelni, hogy például az EURUSD árfolyam egy órán belül a jelenlegi értéknél magasabb lesz, vagy alacsonyabb. Ha megnyomod az alacsonyabb gombot, akkor és a lejáratkor tényleg lejjebb lesz az árfolyam, akkor nyertél. A profit magas. 70-80%.

Ez az új program arra ad tippeket, hogy melyik árfolyam mikor merre fog menni. Ez alapján lehet a tippeket megjátszani.
A gond az, hogy nemigen tudtam kipróbálni, mert ezek a binary options cégek nem nagyon adnak demó lehetőséget. Csak éleset. Úgy meg nincs sok kedvem lottózni. Egy cégnél sikerült külön kérésemre demót kérnem, de csak egy napig élt.
Az alapján nem tudtam eldönteni, hogy ez most csak pénzfeldobás, vagy valódi tipp. Szóval részemről felejtős a dolog.

gaborrkahh 2012.10.10. 20:41:09

Szóval felejtős a dolog? Azt nem lehet megnézni, hogy élőszámlával csak leköveted a tippet? Vagy nincs is hozzá kedved mi?

Azért, ha valakinek van még vele tapasztalata írjon..

Miskolci 2012.10.10. 20:43:00

@gaborrkahh:
Nem tudod lekövetni. Ez nem forex. Nem metatrader. Ahogy írtam egy "tipp játék". Feljebb megy, vagy lejjebb? NIncs is más a felületen, csak egy fel, meg egy le nyíl. Semmit nem tudsz csinálni ezen kívül. Illetve csak annyit, hogy mennyi pénzt teszel fel játszani.

Miskolci 2012.10.10. 20:44:15

@gaborrkahh: Illetve, ha arra gondoltál, hogy a tippeket metatrader-ben lemásolni? Nekem nem működik. Ugyanis a tippjátékban elég ha akár 1 pippel nyersz abban az adott pillanatban.

gaborrkahh 2012.10.10. 20:44:48

Igen néztem, viszont valamelyik videóba mintha láttam volna egy metához hasonló felületet, ahol látszódott merre mozog az EUR/USD . Tehát erre gondoltam mint lekövetés( fel v lement.)

Mnemomic 2012.10.10. 21:28:07

én is néztem és sajnos tényleg nem lehet demón próbálni így nálam is bukó. Mutatja a grafikont is, vagyis az oldalak ahol lehet tippelni. Amúgy nem azt kellene bekötni amit kiírt, hanem az ellenkezőjét. Ugyanis azt mutatja, hogy melyik árfolyam ment már egy irányban sokat-ezt lehet állítani- és akkor kell tippelni az ellenkező irányra. Érdekelne, hogy működik-e de ezért én sem fogok felrakni 200 dollárt.

Ja az Option Botról írtam ezt.

Miskolci 2012.10.10. 21:30:22

Most kaptam egy tippet demózásra:
betonmarkets.com

tank2534 2012.10.10. 21:53:16

@Miskolci: az xtb-nek van ilyen opciós demo számlája.

sanyatheboss 2012.10.11. 00:23:32

Sziasztok! Valamikor egy éve körülbelül, nyitottam egy binaris számlát. Akkor még kaptam demozási lehetőséget, amit ki is próbáltam. Mit mondjak 10 nyitásból 8-at "el is találtam". Tehát bőven plusszos voltam. Ez király, gondoltam gyerünk az élő számlára. Szerncsére csak 100 $-ral kezdtem. Szerintetek? Megfordult az arány, nem sokáig tartott a 100 dolcsi.
Egy másik gondolat: Olvasva József levelét, megkerstem ezt a számlát, még él van még rajta 50cent haha. Nem ez a lényeg, letöltöttem az Option Bot-ot, megnyitottam benne a lenullátott számlámat és vártam a jelet! Kíváncsi voltam müködik-e. Nem sokára jelzett is két devizapáron egyszerre, majd öt perc múlva szintén jelzett ugyanezen a két devizapáron ellenkező irányba. Akkor most mi van? Ha van pénz a számlámon és nyitom az első két pozit, bukó? Öt perc múlva már ellenkezőt jelez? Holott 15 percesre van állítva! Nem értem! Nem lejárni akarom, lehet tényleg működik, de én inkább megvárom míg valaki más próbálja ki!

gaborrkahh 2012.10.12. 01:11:04

Ezzel csak egy baj van, hogy nincs a platformjai között, tehát nem is tud rá tippet adni?!

Nézegetem de ez így kínai

Miskolci 2012.10.12. 07:57:55

@gaborrkahh:
A tippet amit ad, azt megjátszhatod máshol is. Az árfolyam "szinte" ugyanaz kell legyen mindenhol.

gaborrkahh 2012.10.12. 10:15:39

Akkor várom a te tesztedet. xtb-n van demo.

Miskolci 2012.10.18. 18:41:31

@gaborrkahh:
A próbaidőszakot végigdemóztam. Nem tudtam nyereséget realizálni. Szóval számomra nem volt sikeres a teszt.

vegtelenpenz 2012.10.30. 19:37:55

Én épp most nézem a Megadroidos éles számládat. Arról pénzt vettél le, vagy az utóbbi időszak esései vesztes trade-ek eredménye?

Miskolci 2012.10.30. 19:44:05

@vegtelenpenz:
Az bizony bukta volt, nem pénz kivét.
süti beállítások módosítása