Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Binary Options Magnet

2012.10.08. 17:21 Miskolci

Ma egy érdekes levelet kaptam, melyben egy érdekes rendszerre hívták fel a figyelmem. A neve Binary Options Magnet. Az ára alapján az olcsó kategóriás, ki tudja mire jó műfajba tartozik. Viszont a honlapon található videó alapján nem egy szokásos robotról van szó. Sőt, nem is forex-ről, de azért kereskedéssel kapcsolatos. Elmondásuk alapján nagyon egyszerű tevékenységről van szó. Konkrétan egy programot kell letölteni, ami megadja a kereskedési jeleket, melyeket egy-egy kattintással kell véghez vinni. Azt hiszem én már csak kíváncsiságból is megnézem magamnak, hiszen a szokásos 60 nap pénzvisszafizetési garancia itt is érvényes. Legfeljebb megint okosabb leszek egy tapasztalattal, mert ilyet még nem láttam.

Érdekes számlakimutatások találhatók a rendszer honlapján. Egy nap alatt 100$-ból 591$ profitot hozott ki úgy, hogy volt vesztes kereskedés is. A leggyengébb napon 225$ profittal zárt. Hmm... Miféle tündérmese lehet ez? :-)

Hivatalos honlap:

www.binaryoptionsmagnet.com

3 komment

Címkék: robot signal forex magnet devizapiac kereskedés manuális devizatőzsde binary options binaryoptionsmagnet

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr1004827061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolt731 2012.10.08. 21:09:00

Várom a tapasztalatodat, mert ez tényleg szépnek tűnik! Üdv.

Tici80 2012.10.09. 14:14:05

Én futtatom, de az adott programban nekem nem frissülnek az adatok, hogy mikor érdemes beszállni.
Ha kézzel újraindítom akkor lefrissül minden. Eddig 2 kötésből 2x nyert. igaz 1x 1pip 1x 2pippel. Szóval inkább csak mázli volt, hogy mikor nyitottam. Igy legalább mára van 162$. Matolcsy is ezt mondta, hogy ennyiből már majdnem meg lehet élni. (Persze naponta)
süti beállítások módosítása