Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

eToro

2012.04.18. 21:12 Miskolci

 Nagyon sokszor belefutottam már az elmúlt pár évben az eToro nevébe. Párszor rá is pillantottam már, de valahogy nem szakítottam rá időt, hogy közelebbről, vagy alaposabban megvizsgáljam. Annyit tudtam róla, hogy olyan mint a ZuluTrade.

Nos, igen. Olyasmi, de azért más. Pár napja regisztráltam és elkezdtem nézegetni belülről. Azt vettem észre, hogy egyre jobban tetszik. Teljesen más a kezelése, mint a ZuluTrade-nél. Kicsit az az érzésem használat közben, hogy ezt a rendszert talán a kevésbé tapasztalt felhasználók részére alakították ki. Nincs rengeteg szűrő és paraméter, amiben el szoktak veszni a kevésbé profik. Viszont azért úgy gondolom, hogy megfelelő gondolatmenettel itt is össze lehet állítani egy olyan portfóliót, amivel szépen gyarapodhatunk.

Hogy miről is van szó konkrétan? Nos, az eToro egy úgynevezett kereskedői közösségi oldal. Rengeteg kereskedő van fent, akik nyilvánossá teszik az összes kereskedésüket. Ezeket lehet lemásolni. Szerencsére automatizálni is lehet. Tehát magyarul egy portfólió összeállítása után automatán dolgozik nekünk a "rendszer". A megfelelő portfólióra természetesen nagyon oda kell figyelni. Ne ugorjunk be a 100%-os találati arányú statisztikáknak, vagy épp az egy hónap alatt 1500%-os profitot termelő szuper kereskedő guruk eredményeinek. Fontoljuk meg hogyan válogatunk.

Én azt javaslom, hogy mivel már évek óta megy az eToro, nyugodtan szűrjük meg a kereskedőket az elmúlt egy év eredményei alapján. Aki egy éve jól kereskedik, az remélhetőleg ezután is jól fog. Legyen gyanús az is, ha 100% a találati arány. Ez normális stop loss értéket használó kereskedőnél egész egyszerűen elképzelhetetlen. Vizsgáljuk meg azt is, hogy mennyi nyitott kereskedése van és azok hogyan állnak. Egyszóval ne ugorjunk fejest a jóba. Legyünk megfontoltak és természetesen demózzunk itt is.

Ami tetszik még az eToro rendszerében, hogy a tőkénk maximum 20%-át bízhatjuk egy kereskedő másolására. Így tényleg garantált a több lábon álló portfólió. Nem egy kereskedőtől áll, vagy bukik az egész. Megoszthatjuk akár úgy is, hogy egy-két magasabb kockázatú kereskedőnek kevesebb tőkét engedünk át, míg nagyobbat adunk egy lassabb, de alacsonyabb kockázatú trader-nek. Szintén tetszik, hogy konkrétan látjuk, hogy az adott kereskedőre mennyi pénzünkkel tud dolgozni.
Lehet, hogy kicsit megtévesztő a megfogalmazásom az előző pár mondtaban, ezért leszögezem, hogy a pénz a miénk a számlánkon és nem kell "átadni", vagy rendelkezésre bocsájtani másoknak. A rábízás alatt azt értettem, hogy egy adott összeg meghatározásával arányosan másolodnak a kereskedések az adott kereskedő kereskedéseiről.

Nade, nem bonyolítom és magyarázgatom tovább a rendszert. Akit érdekel, az ingyenesen regisztrálhat és kipróbálhatja. Szerintem mindenképpen egy érdekes platform és érdekes lehetőség.

www.etoro.com

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés forex devizapiac kereskedés devizatőzsde etoro trader

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr74459782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása