Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

MegaDroid 1.38 frissítés

2011.12.03. 13:59 Miskolci

 Tegnap jött az értesítés a MegaDroid-tól, hogy elkészült a legújabb verzió, az 1.38-as. 4 módosítást jelentettek be:

1. Javítottak egy Metatrader hibát, ami az OrderClose folyamat közben történő pozik elvesztését eszközöli.

2. További kereskedési logikát tettek a dll fájlba.

3. A hamarosan üzembehelyezendő tagsági oldallal kapcsolatos funkciók kerültek bele.

4. A RemoteSafetyMode már back test közben is figyelembe lesz véve.

Javaslom a robot mielőbbi frissítését. Erre jó alkalom a hétvége.

Ez az a robot, amit ősidőktől kezdve használok és meg vagyok elégedve vele most már durván három éve. Az idei eredménye 37%-os profit eddig, ami már alapből nem rossz szerintem, de lehetett volna sokkal jobb is, ha nem vagyok figyelmetlen. Hónapokig nem azzal a risk beállítással ment, amivel akartam, hanem egy sokkal kisebbel. Jövőre ennél jobb eredmény várok tőle.

A robot honlapja:

www.forex-megadroid.com

19 komment

Címkék: robot befektetés forex ea devizapiac frissites devizatőzsde megadriod megadroid

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr43434019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xmagic 2011.12.03. 15:33:06

Ha tőlem kérnek véleményt a megadroiddal kapcsolatban, azt szoktam mondani, hogy "az életem is rábíznám!" :) Tavaly december végén indult a pályafutása egy elkülönített admiral-os éles számlán (azért elkülönített,mert egyátalán nem nyúltam hozzá) és a mai napig 1 euro eltéréssel 300%-os az eredménye 20%-os risk mellett (tehát a beállítási érték 0.2) Köszi Droid! :)

Tici80 2011.12.04. 18:07:49

Feltettem, futtatam egy backtestet vele 3 hónapra visszamenőleg de egy pozíciót sem kötött. Remélem ez nem az új stratégia része :). Meglátjuk élesben.

whiteg71 (törölt) 2011.12.04. 20:24:31

Én most néztem meg először a Megadroid weboldalát, és elképesztő %-os nyereség adatok vannak feltüntetve. Mindenesetre nem semmi.

Miskolci 2011.12.04. 21:35:22

@whiteg71:
Azért ne a honlapjukon feltüntetett profitokat vedd alapul. Tény, hogy nyereséges, de azért nem annyira, mint nekik :-)
De én szeretem. Olcsó, jó.

teotwawki 2011.12.12. 11:19:21

@Miskolci: Köszi!
Szerintem érdemes lenne ezt a linket kitenni ide a jobb oldali sávba.
Egyébként nagyon hasznos a blogod, rengeteget tanultam belőle.
Csak így tovább!

Lyozsi 2012.01.16. 12:40:36

Sajna olyan régen frissítettem, elfelejtettem, hogyan kell. (oldal linkje) A megadroid oldalán újból meg akarják vetetni velem, nem találtam olyan linket, hogy upgrade.
Segítene valaki?

Miskolci 2012.01.16. 12:46:12

@Lyozsi:
Keresd meg az e-mailjeid között, amit a clickbank-tól kaptál annak idején a vásárlás után. Anélkül úgysem tudod használni, mert abban van a kódod is.

Lyozsi 2012.01.16. 12:55:52

@Miskolci:
Siker!
Bár nem a clikbankos levélben volt, de meglett.
Még szerencse, hogy megvolt az email...
köszönöm!

aszti01 2012.02.19. 15:49:37

Sziasztok!
A megadroid roboton gondolkozok. Nincs még tapasztalatom a robotokkal kapcsolatba de ez tűnik a legbiztonságosabbnak. Szerintetek érdemes lenne megvenni? Esetleg jól működő beállítást tudnátok nekem írni a robothoz?
A válaszokat előre is köszönöm!

Miskolci 2012.02.19. 20:33:51

@aszti01:
A megadroid jó választás! Fôleg, hogy nem kell hozzá jó beállítás, mert alapból jó. Én már évek óta futtatom élesen.

vegtelenpenz 2012.02.19. 21:16:56

Egyébként van valakinek tapasztalata a Megadroidról nagyobb tőkével? (mondjuk millió fölött)

aszti01 2012.02.20. 12:10:30

Szerintetek a megadroidhoz érdemes vps szervert bérelni? Mivel a droid csak pár órát kereskedik éjszakánként.

Miskolci 2012.02.20. 12:30:18

@aszti01:
Attól függ, mennyit keresel vele (tőkefüggő). Ha nem termeli ki a bérleti díjat, akkor nyilván nem. Ha viszont igen, akkor egyértelmű, hogy idővel a vps a legjobb megoldás.

aszti01 2012.02.23. 22:58:43

Szia Miskolci! Lenne egy buta kérdésem, mikor dolgozik agresszív módon a robot akkor ha true vagy akkor ha false?

aszti01 2012.02.23. 22:59:42

Kihagytam hogy a megadroidra gondoltam:)
süti beállítások módosítása