Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

CloveriX

2010.11.17. 20:51 Miskolci

Már több forrásból hallottam arról a robotról, amiről most én is írni fogok. Ezek a források nem mindent ígérgető honlapokról származnak csilli-villi marketinggel, hanem az olvasóimtól. Többen is jelezték egymástól függetlenül, hogy érdemes lenne ránéznem. Meg is tettem.
A robot neve Cloverix és az EM Innovations Team nevü cég készítette. Ha megnézzük a honlapjukat, kapásból szembetűnik, hogy ez az oldal valóban nem a megszokott, egymást másoló marketinges klón oldalak egyike.

Ha esetleg épp nem érhető el a honlapjukról a CloveriX, akkor itt a közvetlen rendelési link:
Készítettem egy pár bakctest-et én is. Két devizapárt használ a robot és ezeket futtattam le a teljes 2009-es évre, valamint 2010-ben október közepéig:

De nem csak én készítettem teszteket, hanem egy neves, független forex-es oldal is futtat 2009 augusztusa óta egy 50000$-os demó számlát, ahol mostanra 493555$ gyűlt össze.

A Forex Peace Army oldala

 Azt viszont mindenképpen tudni kell, hogy ennek a robotnak gyors és alacsony spread-es bróker kell, mert erre érzékeny. A maximum spread 4 lehet, különben nem tud működni. Viszont van még további előnye, hogy egy ízig-vérig skalpoló robotról van szó, mégpedig az, hogy a stop loss csak pár pip. Így nem vágja földhöz a számlát egy-egy vesztes pozi.
Mivel nekem is jól teljesített demó számlán ezért el is kezdtem tesztelni éles számlán. Bízom benne, hogy sok pip-et fog termelni mindenkinek!

81 komment

Címkék: robot befektetés automata forex ea devizatőzsde cloverix ea innovations team

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr722455822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoci67 2010.11.17. 23:46:45

Érdekes!!

Légyszi erről is tegyél fel számlakivonatot.
Olvastam, hogy a vásárlásnál nem Hungary-t írsz be, néztem én is Svájcnál nincs áfa. Moneybookerssal úgyis dollárral fizetek. Szerinted mehet így a vásárlás?
Köszi előre is az infót, ja és jó a blog!!

boreas 2010.11.18. 00:20:30

Üdv mindenkinek !

Még csak egyszer írtam a fórumra, mostanában nem volt időm a robot kereskedéssel foglalkoznom.
Ez a robot amit most teszteltél az egyik legstabilabban teljesítő algoritmus, elég csak az általad is linkelt oldalra menni és megnézni a teljesítményt ha jól tudom több mint egy éve fut szép teljesítménnyel.
Azonban kódot nézve egy picit ugy tünik mintha a mostani piaci körülményekre optimalizált robot lenne és ez amiért írok.
Melyik verziót backtestelted, a CloveriX (DLL fájl nélkül) vagy a CloveriX DLL-t (mq4 + dll fájl)? Mert tudomásom szerint az utóbbi a frissebb verzió és ez az amelyik jobban is teljesít, valoszinüleg a forexpeacearmyn is ez fut.( a backtest beállításaiból én a DLL nélkülire tippelek, az újabbnál állíthatod a kereskedési időt is).
Másik, érdemes megnézni USDCHF-en is (a kód apró átírásával engedi futtatni) én szoktam ezen is használni.
Üdv.

szaki77 2010.11.18. 07:37:27

Nem látom, hogy pénz-visszafizetési garanciát adnának hozzá. Ez aggaszt egy kicsit.
Nem lehet kipróbálni a megvásárlás előtt?

Mr.Intense 2010.11.18. 14:05:23

Szia József!

Kb. egy éve regisztráltam a blogodra. Mechanikus kereskedéssel foglalkozom, és eddig már elbuktam jó pár ezer dollárt. Schumann Wiktor blogján devizatozsde.blog.hu/ kezdtem ismerkedni a forexel. Kipróbáltam a swing és skalp kereskedést is. Én mondom, mindkettő idegölő a maga módján. A swing- nél nincs nyugodt éjszakád megfelelő money manaement stratégia nélkül, a skalp meg, hogy is mondjam, 5-20 pipért odaadod az idegrendszered. A day trading tűnik nekem a leginkább működőképesnek. Viszont egy tradernek a saját pszihológiája a legnagyobb ellensége. Hiába van tudás, demó-ból real-re átszállásnál tűnik ki igazán, miről is akarok hablatyolni. Profi tréderek is akkor kereskednek jól, ha már saját szabályai úgy irányítják, mintha már ő maga egy robot lenne. Bizonyos jelekre lép csak be. A jó beszálló szűk stoppokat tesz lehetővé. Ha valami gyertyakonfig. a pozid szempontjából nem úgy alakul, ahogy elképzelted, akkor mechanikusan is zárhatod stopp kiütés előtt. Én 20, max. 30 pip S/L-t használok.
Szóval a legutolsó leveledre reagálok. Eddig nem vásároltam még robotot, főleg a szélsőséges stoppok miatt. De most a cloverix felkeltette a figyelmem. Ugyanis , ha valaki egész nap bírna skalpolni, akkor igen hatékonyan tudná növelni a tőkéjét. Sok kicsi sokra megy. A skalp másik nagy előnye, amit Te is írtál, hogy szűk, akár pár pipes stoppokat is lehet húzni.
Olvastam a kommenteket, ehhez a bejegyzéshez. Nekem nem a pénz visszafizetési gari hiánya a problémás. Én inkább fizetnék folyamatosan egy robotért (tehát bérelném), cserébe heti-havi update-ért. Mert a piac bizony folyamatosan változik.

Kíváncsi vagyok, milyen eredményeid születnek ezzel a robottal. Melyik brókernél futtatod ( az Alpari alacsony spreadekkel dolgozik), Mt4-et használsz-e? Meg egyáltalán hogyan kell telepíteni és beállítani a platformra pl. ezt a robotot!?

Köszönöm a türelmed, ha végigolvastad a levelemet! Jó pip vadászatot és szép napot kívánok!

Üdv.

chrisb 2010.11.18. 19:37:26

Üdv mindenkinek!

Bár nem ide tartozik,de találtam egy jó kis forex oldalt.www.forex-szignal.hu

szaki77 2010.11.19. 08:20:39

Nekem tetszik.
Az első éjszaka stabilan nyert, ahogy a backtestek is mutatták.
Remélem, hogy néhány nap múlva éles számlára tehetem.
Most nap közben is hajtom, mert már péntek van és szeretnék a munkájáról képet kapni.

Miskolci 2010.11.19. 10:02:03

@zsoci67: Elvileg mehet. Bár nekem a legutóbbi vásárlásnál volt egy kis probléma, mert a telefonszámomat ellenőrizték volna és azt mondta plimus, hogy nem tudtak elérni. Lehet, hogy ez azért volt, mert Horvátországot adtam meg, vagy mert csak nem tudták jól értelmezni a +3620... formában megadott számomat, nem tudom. Szóval javaslom mindenkinek, hogy 0036... formában adja meg.

Miskolci 2010.11.19. 10:04:09

@boreas: A teszt dll nélkül készült és utána megvettem a dll-eset. Jövő héttől indul annak az éles tesztje.

zsoci67 2010.11.19. 10:05:06

@szaki77:

Honnan szerezted? megvetted? Infót légyszi!
Egyébként azért nincs visszafizetés, mert vitte boldog-boldogtalan, akik azt sem tudták mi a forex, EA, stb, és ezért megszüntették mert állandóan a beállítások miatt hívogatták őket. Legalábbis ezt olvastam.
pri: varga.zsolt67@gmail.com

zsoci67 2010.11.19. 10:07:10

@Miskolci:

Köszi, a teszthez használt dll nélküli honnan szedhető le?

Miskolci 2010.11.19. 10:27:40

Bevallom nem tudom, mert nem én szedtem le.

boreas 2010.11.19. 10:55:47

Sziasztok !

Zsoci67-nek a dll nélküli a www.forexsystems.ru –rol szerezhető be, regelni kell majd keresőbe írni cloverix, stb.(sok más robbottal együtt csak néha van szemét is)
A dll-es verzió nem könnyű eset szépen van megírva jobb inkább megvenni végül is nem drága.
Az egész napos futtatás viszont nem biztos hogy jó eredményeket fog hozni, ez az ázsiai piacra készített robot ami hektikus piacon hektikus eredményeket fog hozni, mellesleg nem is könnyű megtenni mivel a dll nélküliben a kereskedési idő intervallumot nem tudod megváltoztatni csak kód átírással.

szaki77 2010.11.19. 17:13:53

Igen, a gyakorlat is azt mutatja, hogy nap közben hatalmas mínuszokat csinál. Kb. erre is számítottam, csak demo számlán futtatom.
Én megvettem és a dll-es változatot futtatom.
Egy éjszaka tudtam futtatni az ajánlott időben, akkor stabilan nyert, nem túl nagy összeget, de nagy biztonsággal.
A megvételnél a New Yorki címemet adtam meg és az itthoni telefonszámomat :)

szaki77 2010.11.20. 09:59:50

Néhány tanács a vásárláshoz.
Az ára 99$, ami szerintem nagyon baráti ár egy ilyen eredménnyel dolgozó expertért.
Bankkártyával vagy PayPal-el is fizethetsz.
A pénz beérkezése után "elbírálják" a jelentkezésedet, szerintem irtóznak a hozzá nem értő emberektől, akik azt hiszik, hogy csak meg kell nyomni a "csinálj pénzt" feliratú gombot :) és mindenféléket kérdezgetnek, majd visszakérik a pénzüket.
Ha elfogadták a jelentkezésedet, akkor küldenek egy rövid, tömör, de az üzemeltetéshez elegendő leírást meg egy kódgeneráló programot, amit a számítógépeden kell elindítani és a generált kódot visszaküldeni nekik, amire küldenek egy CloveriX-DLL.dll nevű fájlt.
Ezzel a .dll-el CSAK AZON A GÉPEN FUT A PROGRAM, AHOL A KÓD GENERÁLVA LETT!
Én rögtön két kódot is kértem, az egyiket a VPS-re és egyet otthonra.
A procedúra bonyolultnak tűnik, de a fizetéstől a beüzemelésig egy óra telt csak el.
Az expert nem ellenőrzi, hogy hány példányban fut, tehát egy gépen akár több példányban és több éles számlán is mehet.
Adnak több gépre is kódot (én is rögtön kettőre kaptam), nem korlátoznak, csak azt akarják elérni, hogy tömegesen, illegálisan ne használják a programjukat (mondjuk ez méltányolandó igény :)
Elvben tehát ketten-hárman összeállhattok és egy pénzért kérhettek két-három kódot.

Talán azért ment olyan gyorsan a vétel, mert az egyik kódot VPS-re kértem és úgy gondolják, aki VPS-en dolgozik már szakember és nem fog sok butaságot kérdezni tőlük.

Sok pipet kívánok!

zsoci67 2010.11.22. 01:16:03

Sziasztok!

Megjött a CloveriX. Megették a Svájcot, no ÁFA.
Én is rögtön 2 gépre kértem a VPS-re, meg a PC-mre.
Elinditottam egy FXpro-s demószámlán.
Amúgy a Megadroid az elmúlt héten nekem minuszt csinált, valószínűleg azt visszaküldöm és a Bullet lesz a nyerő, mert az két hét alatt csinált 277 dollárt, sajna csak demóban, pedig meghozta volna az árát.

Üdv mindenkinek, sok pipet, igazi számlákon!!

Tici80 2010.11.22. 09:01:23

Sziasztok
Szerintetek használható aaafx-n a cloverix, csak a spread miatt kérdezem. Nekem ott van számlám, és addig nem akarom megvenni, ha ott nem is működne.
Köszi előre is.

Miskolci 2010.11.22. 09:05:52

@Tici80:
Határeset. Az eurchf-en már nem tudna dolgozni, mert ott ahogy néztem 4.1 a spread és a robot csak 4 alatt működik.
Az eurgbp-n tudna menni, mert ott 3.6.

Tici80 2010.11.22. 09:09:45

@Miskolci:
Köszi
Akkor melyiket ajánlod?

szaki77 2010.11.22. 10:14:07

A backtest szerint a hétfő hajnalt és a péntek estét alapból kihagyja, tehát ma este lesz a nagy próba.
Én 0-án hagyom a GMToffsetet, hogy az én valós időmet mutassa, ne kelljen mindig átszámítani.
Így a 21 órától 3 óráig terjedő időszak a nekem megfelelő a backtest szerint.
A 0-tól 3 óráig terjedő időszakban több mínuszt csinál ugyan, de összességében még így is jelentősen pozitív a mérleg, tehát érdemes ebben az időszakban is hajtani.

zsoci67 2010.11.23. 10:52:38

CloveriX 5000 $demón -9 $ csinált, de valószínüleg azért, mert az EURCHF-en a spread pont 4 volt, az EURGBP-t azt jól kereskedte. Ma átteszem ALPARIS számlára is, és ott is megnézem.

C4rt3r 2010.11.23. 16:24:01

Nekem EURCHF-en kereskedett csak, négyszer, négy nyertes, 1+2+3+3= 9 pip nyereség.

szaki77 2010.11.24. 07:19:59

Ma éjjel a TDFX-en, éles számlán 2 db mínusz, 1 db plusz, demón fordítva.
Lehet, hogy a TDFX az éles számlát befolyásolja?

Miskolci 2010.11.24. 08:01:01

@szaki77:
Ebből nem lehet erre következtetni még. Egész egyszerüen a demó más technikai feltételekkel tud működni (sokkal kedvezőbbekkel, mint egy éles számla).

zsoci67 2010.11.24. 08:16:43

Elengedtem a CloveriX-et 0-24 óráig demóban, egész jó kötéseket csinált.
Tegnap de. 10 után engedtem el, 11 körül csinált is egy 880 $ bukót az 5000 $ számlán. Most 4970 $ megint az egyenlegem. Alpari-n.

Miskolci 2010.11.24. 08:33:48

@zsoci67:
Szerintem fölösleges egész napos dologgal kísérletezni. Nem véletlenül készült kimondottan arra a két órára.

gipsykilla 2010.11.24. 15:44:33

@Miskolci:
Magyarul eszeveszetten kattintsunk minden "ilyen" linkedre, igaz?? Ez a lényeg, ez az oldal is csak "erről" szól.... :S

Miskolci 2010.11.24. 16:09:48

@gipsykilla:
Ha így gondolod, akkor sajnálom. Amit nem tudsz, hogy hány, meg hány levelet válaszolok meg, melyekben segítséget kérnek. Hány chat-es támogatást adok nap-mint nap, azoknak, akiknek valamilyen kérdése van a témában.
Nomeg, lehet, hogy nem tudod azt sem, hogy az említett brókernél két éve van éles számlám és pozitív tapasztalataim vannak velük kapcsolatban. Már több skeres és gyors kifizetésen vagyok túl náluk. És talán nem tudod, hogy hányan keresnek megbízható brókert naponta.
Nos, nekik írtam. És igen, ahogy kiszúrtad, partnerlinken keresztül. Amit a fentiek tükrében nyugodt lelkiismerettel tettem meg.
De természetesen lehet és legyen is saját véleményed. Ettől színes a világ.
Sőt! nyugodtan ajánlj te is brókert, amit régóta használsz megelégedéssel. Mindenki örülni fog az ilyen információknak.

szaki77 2010.11.25. 08:00:10

Szép éjszakája volt a robotnak, kaszált rendesen.
Éles számlán 5 db csupa pluszosat csinált, demón 7 db-ot, amiből csak egy mínuszos.

szaki77 2010.11.25. 08:10:34

Kedves gipsykilla!

Én nagyon sok kiváló ötletet kaptam Miskolcitól.
Teljesen természetes, hogy keressen a szponzor-linkekkel, hiszen ezzel senkit nem rövidít meg, csak segít.
Például amikor a VPS bérletemet indítottam én kértem el az ajánlói számát, mert tőle hallottam először a szolgáltatóról és így éreztem igazságosnak a dolgot.
Az üzleten nyertem én, nyert a szolgáltató és nyert Miskolci is. Bár csak mindig ilyen csupa nyerő üzleteket kötnénk :)

zsoci67 2010.11.25. 16:57:38

@szaki77:

Írd meg légyszíves milyen brokerszámlán csinálta, mert nekem az FXpron nem igazán működött, lehet a pont 4 spread miatt, valamint azt láttam az Alparinek sem jó a spreadje a robot kereskedési idejében.
köszi!

szaki77 2010.11.25. 17:35:28

A Tadawulnál vagyok.
A spread fix 3, ha nagyobb pénzel játszol 2.

Sandalovag 2010.11.26. 11:15:47

Sziasztok!

A robotok terén teljesen kezdő vagyok. Volt már néhány éles kereskedésem, ami kecsegtetőnek mutatkozott, a vége mégis bukta lett. (3 hónap alatt szerzett 13x-os pénz elment 1 hét alatt) Valamit rosszul csinálok, ezért úgy gondoltam, hogy bepróbálkozok egy robottal. Utána olvasgattam, de ez sem egyszerű. Két robot van, ami felkeltette az érdeklődésem. az egyik a Cloverix, a másik az FAPTURBO.
Aki régen robotol segítene egy picit?!
Köszi előre is!
Sok pipet midenkinek
Sandalovag

szaki77 2010.11.26. 11:48:12

A CloveriX-DLL -t bátran ajánlom.
Egy hete vettem és kedvezőek a tapasztalataim.
Annyira megbízom benne, hogy ma éjszaka már padlógázzal (risk=0.5) eleresztettem az éles számlámon. Négy pozit nyitott, mindegyik nyerő volt :)
Én is kezdő vagyok, azért vonzódom a robotokhoz :)
Írtam egy robotot, amelyik egy hónapja stabilan nyer.
Egyik szemem sír, a másik nevet.
A robot az alkotója fejére nőtt, sokkal okosabb nálam :(
Már több tucatszor hittem azt, hogy én most ezt a pozit sokkal jobban fogom kezelni. Minden esetben neki lett igaza!
Persze én egy hónapja forexezem, Ő pedig két év adataiból alakítja a stratégiáját :)

stoploss 2010.11.26. 16:04:37

Sziasztok!
Nekem is felkeltette az érdeklődésem a Cloverix.
Kíváncsian várom az eredményeket.
Boreas-tól és Zsoci67-től kérdezném, hogy mi a tapasztalat a DLL nélküli verzióval?
Én is regeltem az említett weboldalon, de nem találtam meg a robotot.(www.forexsystems.ru )
Ha érdemes onnan beszerezni valaki segítene?
Köszönöm előre is.

Steve Whistler 2010.11.26. 17:00:19

Sziasztok! Én is használom pár napja a Cloverix .DLL nélküli verziót élesben Admiral Marketson. Mivel EUR/CHF átlag 5 spread, ezért hogy lépjen a robot a beállítások között beállítom a VariableSpreads TRUE-ra így automatán felismeri a aktuális spreads-t így Nekem kereskedik 5-6 spreads al is. Eddig sikeresen, bár csak még két napja próbálom, tesztelem a robotot.

Sandalovag 2010.11.26. 20:01:37

@szaki77: Hogyan tudsz saját robotot írni?
Milyen program kell hozzá?

Sandalovag 2010.11.26. 20:06:43

A Cloverix hány devizapárt tud kereskedni?
Ezek egyszerre is működnek?
Vannak gyári beállítások is, vagy nekem kell kikísérletezni mindent?
Milyen időket érdemes használni?
Elnézést azoktól, akiknek ez már a könyökükön jön ki!
Szeretnék mindent megtanulni, és ennek legegyszerűbb módja, ha kérdezek. Kérem aki tudja a választ, az írja meg!
Köszönöm!

Pappa Joe · http://forexkiller.blog.hu 2010.11.26. 21:03:24

@Steve Whistler: talán hétvégén nem küldenek aktíváló dll -t
de remélem hétfőn már meg lesz

szaki77 2010.11.27. 08:41:18

@Sandalovag:
A programíráshoz nem program kell, hanem programozó :)
A C programnyelv egyszerűsített változatában lehet Experteket írni.
Aki tehát már programozott C-ben, annak érdemes belefogni.

szaki77 2010.11.27. 08:43:44

Kedves Miskolci!

A sok félreértés miatt javaslom, hogy a címet CloveriX-ről CloveriX-DLL-re változtasd itt és a fórumban is.

boros_lajos 2010.11.27. 21:14:40

Sziasztok!

Kis segítséget kérnék. Most próbáltam a Tadawul-nál tesztet futtatni a CloveriX-DLL-re, de nem csinált gyakorlatilag semmmit. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a hiba? Az AAAFx-nél it futtattam, és ott csinálta, de ott is hiányosan.

Köszönöm előre is

boros_lajos 2010.11.27. 21:21:56

Az lehet, hogy hétvégén nem lehet tesztelni Metatraderen?

aszteroid 2010.11.28. 16:31:06

Sziasztok!

Valószínűleg hülyeséget kérdezek, de mi a különbség a .dll-es és a .dll nélküli verzió között?

Köszi, üdv:
A.

Miskolci 2010.11.28. 20:50:47

@szaki77:
Nem egészen értem. Miért kéne megváltoztatni, ha a robot neve CloveriX? Azért, mert a neten kering kalózmásolat is ilyen néven?

szaki77 2010.11.29. 10:56:23

@successman:
Csak hétfő éjjel, kedd éjjel, szerda éjjel és csütörtök éjjel dolgozik.
Ez be van építve, ettől nem tudsz eltérni.

szaki77 2010.11.29. 10:58:43

@Miskolci:
Végül is igazad van :)

zsoci67 2010.11.30. 00:15:16

@szaki77:
Ma jól teljesítet a droid, csinált 308$-t
GMT offset : 1, risk: 0,3. Tadawulra áttettem a demó számlát. Úgy nézem igazit is náluk csinálok.
Mik a tapasztalataid?

szaki77 2010.12.01. 10:46:12

@zsoci67:
Ma éjjel is szépen kaszált :)
Tada éles, GMTofffset=0 kezdés=21 óra, zárás= 4 óra risk= 0.5
Egyszerűen hihetetlen, ahogy a nagyon kicsi gyertyák sorozatáról "lehámozza" a pénzt. :)

gipsykilla 2010.12.06. 19:47:46

@zsoci67: Üdv!
Megkérdezhetem, hogy nálad a Svájcot hogyan fogadták el? Beírtál egy kamu svájci címet is? Mert én kevertem a magyarral, tehát Svájcot jelöltem, mint ország és magyar címet adtam meg. Lehet emiatt kaptam inconsistent/incorrect billing information-ös e-mailt?? Válaszod előre is köszi!

zsoci67 2010.12.06. 20:48:52

@gipsykilla:

Szia!
Zürich-ben kinéztem egy utcát, házszámotazt írtam be és ment minden simán.

Pappa Joe · http://forexkiller.blog.hu 2010.12.07. 21:37:53

@szaki77: mennyire megbízható a Tadawul? Mit lehet róluk tudni?

Pappa Joe · http://forexkiller.blog.hu 2010.12.07. 21:40:16

ÉN a fapturbo 51 és most már a fapturbo 52 est használom két hónapja-az Admiral Markets AS nál.
Egy 24 órán belül kifizetnek hétköznap.
Eddig nem volt velük gond.
Az OTP nél van számlájuk.

Pappa Joe · http://forexkiller.blog.hu 2010.12.07. 21:41:53

A fapturbo szinte folyamatosan hoz. Bár nem mindig használom ki az összes devizapárt amit lehet. Csak amelyek remélhetőleg oldalazni fognak.
A Cloverix eddig kétesélyes számomra.

zsoci67 2010.12.08. 08:22:57

@szaki77:

Hali!

Szerinted mi lehet a gond, ha demon gond nélkül fut a Cloverix, de éles számlán meg sem mozdult két napja. Beállítás GMT: 0 kereskedési idő 21-1-ig.

Előre is kösz: Zsolt

szaki77 2010.12.08. 08:47:04

@Pappa Joe:
Megbízhatónak látszanak, egyedül a magyar ügyfélszolgálat tapasztalatlansága a negatívum, de szerintem ezt hamar ki fogják nőni.
Most még ahányan vannak, annyi félét mondanak, biztosabb angolul a központi ügyfélszolit keresni.

@zsoci67:
Egészen biztos, hogy a beállítások között valamit elnéztél, pl.: nincs kipipálva a dll import engedélyezés.
A gyári doksi szerint nézd át a beállításokat az elejétől a végéig. A fájlokat is ellenőrizd, hogy jó helyre raktad-e mind a kettőt!

gipsykilla 2010.12.08. 09:12:25

Fura én meg egyszerűen nem tudom megvenni a cloverix-et. Most próbálkoztam másodszorra: Minden kitöltve plimusnál rendesen: név, svájci cím, nemzetközi formátumú mobil (003630..) e-mail cím. Bankártyával fizetnék (lehet vele, meg is jelenik a folyamat e-banknál. Azonban mindig visszajön egy e-mail, hogy nem tudnak elérni telefonon.

zsoci67 2010.12.09. 00:37:23

@szaki77: @Miskolci:

Tadawulos éles számla naplóban ezt írja ki:
trading by experts is prohibited

Demón simán megy a Cloverix, de az éles nem.
Ugyanazon paraméterekkel ( szerintem)
Már mindent kipróbáltam, de semmi!!
Ha tudtok kérlek segítsetek. Előre is köszi.

zsoci67 2010.12.09. 00:42:35

@szaki77: @Miskolci:

Még azt néztem, hogy ezt akkor írja, mikor a demó kötést csinál.

zsoci67 2010.12.09. 01:04:53

@szaki77: @Miskolci:

Ezt most találtam:
A Tadawul éles számlákon alapértelmezetten nem lehet expertekkel kereskedni,
mert le van tiltva a brókernél. Ezt külön kérésre kell velük bekapcsoltatni.
A magyar Tadawul irodánál lehet kérni az expert engedélyezést.
Az MTA-hoz szükséges a bróker expert engedélyezése, enélkül nem lehet pozíciót nyitni.

Ez nem tudtam!!!
Szaki Te kérted Őket?

szaki77 2010.12.09. 06:49:49

@zsoci67:
trading by experts is prohibited

Ez a felirat sajnos egyértelműen azt jelenti, hogy nem engedélyezett a robot használata, tehát kérd a robotod használatát a magyar ügyfélszolgálatnál, de csak arról az email címről fogadják el a kérést, amelyikkel regisztráltál.

Én még akkor indítottam az éles számlámat, amikor még nem volt magyar ügyfélszoli és nekem alapból megy a robot.
És én még örültem annak, hogy van már magyar nyelven is tájékoztatás. :(

Hol találtad a szöveget, mert én sehol nem látom?

"A Tadawul éles számlákon alapértelmezetten nem lehet expertekkel kereskedni,
mert le van tiltva a brókernél. Ezt külön kérésre kell velük bekapcsoltatni.
A magyar Tadawul irodánál lehet kérni az expert engedélyezést.
Az MTA-hoz szükséges a bróker expert engedélyezése, enélkül nem lehet pozíciót nyitni."

Miskolci 2010.12.09. 08:55:10

@zsoci67:
Igen, a Tada-nál alapból nem működnek a robotok, de nem probléma. Csak jelezni kell nekik és kikapcsolják a tiltást. Szóval lehet nyugodtan robotozni náluk.

zsoci67 2010.12.09. 16:30:21

@Miskolci:

Köszi, egy óra alatt megoldották.

Üdv

zsoci67 2010.12.10. 01:30:41

@szaki77:

Szia!

Újabb probléma.
Az éles számlán közel sem nyit annyi poziciót a Cloverix mint demón. A naplóban látom a próbálkozását, de minha lassú lenne a VPS és a Tada közötti kapcsolat, nem tud kötést csinálni. A forexvps-nél vagyok. Eléri a 4 pip-et, és nincs trédzárás.

Szerinted mit tegyek?

szaki77 2010.12.10. 06:45:01

@zsoci67:
Nekem is van két Tada számlám a ForexVPS-en, amin a CloveriX megy, egy éles és egy demo.
Azt látom, hogy az élesen kb. 80%-át köti, mint a demón.
Ezt az értéket teljesen elfogadhatónak tartom, mert az éles kötés mindenképpen több időt vesz igénybe.
(Az éles kötést ki kell tennie a Tada szerverének a nemzetközi piacra)
Nálad milyen ez az arány?

zsoci67 2010.12.10. 08:44:56

@szaki77:

Tegnap ment először élesben, a demó 15 db kötött, ebből 2 -, 13 +, összességében totál plusszos. Az éles 5 db-ot ebből 3 +, 2 - , összességében mínuszos. Se poziciót nem nyit meg rendesen, sem nem tudja zárni, mikor kellene. Vagy csak a tegnapi nap volt ilyen, hogy nagyon gyorsan rángatták az árakat. Bár ahogy nézem Miskolci számláját Neki is csak 4 kötést mutat, bár nekem EURGBP-n nem is kötött.

Üdv: Zsolt

szaki77 2010.12.10. 10:24:17

Én egyértelműnek látom, hogy átkerültél egy nagyon lassú szerverre. :(

Kérdezz rá a Tadára, hogy mit lehetne tenni, mert a demo eredményeket felfoghatjuk egy ígértetnek és az éles eredményeket a valóságnak.
Ha az ígéret és a valóság között túl nagy a szakadék, akkor már az a címszó a BTK-ban is szerepel.

Óvatosan fogalmazok, hiszen még nem tudjuk pontosan, mi a hiba, ki a hibás. :)

zsoci67 2010.12.12. 20:13:14

@Miskolci:

Szia!

Érdeklődnék, láttam nyitottál számlát a Finfx-nél.
Az ECN számlát nyitottad? Nem lenne az jobb a Cloverix-nek mint a Tada?

Válaszodat előre is köszi!

Miskolci 2010.12.13. 14:21:27

@zsoci67:
Nem ECN-es a számlám. Ez egy hosszú történet, amit majd később akarok leírni.

zsoci67 2011.01.27. 08:40:14

@szaki77:
Még egy kis próbálkozás után írtam a Tadának, hogy nem tud kötni a robotom. Egy hét múlva visszaírtak, hogy megnézték, nincs hiba, mert amikor a robot beadta a trédet az ár már nem annyi volt.
Ez ugyebár igaz is lehet!!
Aztán azóta kellemes meglepetésemre beindult a Clowerix és tegnap is 10-et kötött, még olyankor is amikor a demó nem.
Lehet rendesek voltak és azért átraktak másik szerverre, vagy megtáltosodott a rendszer!?

Üdv: Zsolt

szaki77 2011.01.27. 13:04:04

@zsoci67:
A robot mindig az aktuális trédet adja be, ha az már nem aktuális, akkor valami lassú.
Lehet lassú a géped is vagy a Tada szervere is.
Lehet, hogy a Tada bővítette a szerver kapacitását, de lehet, hogy a trendek hiánya miatt erősen lecsökkent kereskedési kedv okozta a szerver terhelésének a csökkenését.
A 10-ből mennyi volt plusszos?

zsoci67 2011.01.27. 14:47:09

@szaki77:

10-ből 8 plusszos, 2 mínuszos, 22 pip +, 5 pip -.
Risk: EURCHF 15%, EURGBP 10%. 21-24 óráig.

pck_ 2011.01.28. 18:44:15

@zsoci67: Sziasztok
Pont 2 hete jöttem el a Tadától a CloveriX-el mert nem kereskedett semmit, illetve 3 napig futott és 2 db kötése volt és mindkettő mínuszos volt.
Ahogy elküldtem a papírt a visszakérésről, hívtak Tadától hogy hát miért jöttem el és elmondtam hogy szar a skalpolós szolgáltatásuk, míg demon király volt, addig élesen egy kalap sz@rt nem ért. Csaj csak hümmögött én meg elköszöntem és megköszöntem hogy legalább a demo jó volt. De lehet így ezeket a híreket hallva visszalépek egy 500-assal és megpróbálom megint.
üdv

Azbiztos 2011.02.08. 15:33:50

Szevasztok!

Elkezdtem tájékozódni a robotok terén és látom hogy itt van azért tapasztalat bőven.

Szóval a kérdésem viszonylag egyszerű lesz...

Valaki próbált már robotot a Equilor Metatrader-en?

Én itt kereskedek és ésszerűbb lenne nekem itt kereskedni tovább...

Előre is köszönöm!!

Zs.

zsoci67 2011.02.13. 22:16:42

Fxopen-en jobban megy mint a tadawulon.

Snoopp 2011.03.01. 21:47:41

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet megvásárolni a robotot. Esetleg linket tudtok becsatolni?

köszönöm!
süti beállítások módosítása