Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Method 311 vásárlás

2010.09.23. 13:08 Miskolci

Tegnap este megvettem DonnaForex Method 311-ét. Habár nagyon ki akartam próbálni, sajnos még nem tudtam, ugyanis a Plimus - akiknek a felületén keresztül zajlik a vásárlás - nem tudta ellenőrizni a telefonszámomat, illetve nem tudtak elérni rajta. Erről egy automata üzenetben értesítettek és gyanítom, hogy az volt a baj, hogy a számomat olyan formában adtam meg, hogy +36-tal kezdődött és nem 0036. Szerintem az automata rendszerük nem dolgozza fel a + jelet és hibás számnak észlelte. Ezért sajnos mégnem tudtam aktiválni a saját Method 311 példányomat, pedig már szépen fel is telepítettem. Fent van a chart-on, csak épp nem jelez :-(

Amúgy elolvasva a használati utasítást, azt kell mondjam, hogy nagyon egyszerű. Végülis kimondottan kezdő kereskedőknek fejlesztette Donna. Így a lehető legegyszerűbb módon próbált minden megoldani.

Amit már így is tudok, hogy alapból két pozit kell nyitni az indikátor által jelzett időpontban. Mind a két pozinak meg kell adni ugyanazt a stop loss-t, viszont az egyiknek egy szűkebb take profit-ot, míg a másiknak egy nagyobbat kell adni, de annál trailing stop-ot is meg kell adni. Szóval ez úgy működik, hogy van egy jelzés és arra beállunk. Egy pozival egy kisebb, de "biztosabb" pozink lesz és ha továbbra is jó irányba megy a piac, akkor a másikkal nagyobbat szakíthatunk belőle. Összességében egy nagyon korrekt hozzáállást és ügyfélszolgálatot tapasztaltam Donnáéktól, mert már leveleztem is velük. Ugyanis a leírásban szerepel, hogy körültekintően adjuk meg az aktiváláshoz a számlaadatainkat, mert csak kétszer aktiválhatunk. Ez amolyan Fapturbo-s megoldás, de azért megnyugtattak, hogy ha levélben jelezzük, hogy brókert, vagy számlát váltanánk, akkor elintézik. Így lépnek fel a kalózmásolatok ellen.

Nos, most várom a plimus hívását, hogy tisztázzuk a problémájukat. Egyébként van egy olyan megérzésem is, hogy nem a telefonszámommal van a baj, hanem kicsit csibészkedtem. Ami eddig a clickbank-nál bejött a nettó áron történő vásárláshoz, az itt lehet, hogy nem működik. Ugyanis Magyarországról vásárolva a vételárra még rájön az adó is. Én ezt egy másik ország megadásával próbáltam kikerülni. Hát lehet, hogy ez itt nem jön be. Na, majd meglátjuk!

www.method311.com

7 komment

Címkék: befektetés forex donna devizatőzsde fapturbo method311

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr402317769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan123 2010.09.24. 08:58:12

Sziasztok! Én már csütörtökön megvásároltam a Method 311-et. Csütörtökön még nem kötöttem, mert a jelzések korábban voltak. Péntek reggel kaptam egy levelet, amiben az indikátor új, javított verziója volt. Rögtön telepítettem, aktiváltam, majd vártam. 10:30-kor megkaptam, hogy 10:00-kor kellett volna belépnem SELL irányba. Ekkor már a árfolyam elérte a TP1-et. Rögtön írtam egy levelet, amire ma reggel kaptam választ. Sajnálkoztak, tudnak a problémáról és dolgoznak a kijavításán. Egy kicsit azért megingott a bizalmam a program 12+6 havi tesztelésével kapcsolatban. No mindegy, jövő héten remélem már jól fog működni. Jó kereskedést mindenkinek. Üdv TéZé

Miskolci 2010.09.24. 12:40:21

Na, megjött az aktiválásról az értesítést. Nem hívtak telefonon, csak egy e-mailt küldtek, hogy minden ok. Fel is raktam gyorsan az újabb verziót, mert már küldtek is egy frissítést. Kár, hogy már péntek van, mert már csak a jövő héten fog dolgozni. De legalább már működik..

desirous 2010.09.25. 18:50:31

a nettó vásárlással kapcsolatban: a zip kódhoz, amit akkor kér, amikor a paypal fizetést választod az oldalukon, mit írtál be? kerestél egy usa zip kódot és azt?

Miskolci 2010.09.26. 17:10:16

@desirous:
Én beírtam a sajátomat. 2800 :-)

Ferenc86 2010.10.20. 13:24:31

Sziasztok, hogy álltok ezzel a method 311-el? Mik az eredmények?

Miskolci 2010.10.28. 15:30:55

@Ferenc86:
Eddig "kis" minuszban van.

zoltan123 2010.10.31. 17:54:37

Sziasztok! Ha még érdekel valakit, kiszámoltam az utolsó 11 szignál eredményét (nem kötöttem be, mert egyrészt úgy sz@r, ahogy, ráadásul a jelzések egy része éjszaka van):
találati arány 45%; payoff ratio 0,6;
eredmény -383 pip (4 pip spread-del számolva)
A rendszer működhetne teljesen automatikusan is, minden adat rendelkezésére ál, de nem teszi, mert akkor backtest-elhető lenne, és nem kellene kézzel kiszámolni az egyébként igen csúfos "eredményt". Még egy "pozitívum": elvileg van pénzvisszaadási garancia, de csak akkor, ha a szignálok 60%-át bekötöd. Korrekt. Főleg az éjszakai jelzések miatt. Na, akkor már nem lenne pénz a számlámon.
süti beállítások módosítása