Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Method 311

2010.09.20. 18:32 Miskolci

Aki valamilyen szinten közel került a FapTurbo-hoz, az valószínű hallott már Donna Forex-ről. Ő egy forex-szel aktívan foglalkozó hölgy, akire a Queen of Forex becenevet is ráaggatták. Nos, nem tudom, hogy ez mennyire igaz, viszont azt tudom, hogy eddig tőle elfogulatlan, tényszerű információkat kaptam az általa tesztelt robotokról. Nem szépített soha az eredményeken, ezért én megbízható forrásnak ítéltem meg az elmúlt hónapok alapján.
Sokan nyúzták már egy ideje, hogy ő is készítsen egy saját terméket a stratégiája alapján. Beletelt egy jókora időbe, de úgy néz ki elkészült vele.
Állítása szerint ez az első terméke és nem olyan valamit készített, amit jól el lehet adni, hanem valamit, ami minőségi termék.

Most kedden teszi elérhetővé Method 311 néven a manuális kereskedési stratégiáját. Tehát ez nem egy robot! És sajnos nem is az olcsóbb kategóriába tartozik. Az induló ára nettó 149$ lesz, ami egy hét után felmegy 199$-ra, majd ezután tovább nő 249$-ra. Szóval sajnos sok időnk nem lesz a tapasztalatok feldolgozására. Maximum a pénzvisszafizetési garancia lehet biztosíték, mert gondolom az a szokásos lesz.
Én mindenesetre az eddigi munkája alapján megszavazom neki a bizalmat.

A  Method 11 honlapja:
www.metho311.com

2 komment

Címkék: befektetés forex manuális donna devizatőzsde fapturbo method311

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr232310530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabe 2010.09.21. 18:20:29

Szia! Van már tapasztalatod a Method311el kapcsolatban?

Miskolci 2010.09.21. 23:20:44

@Csabe:
Most értem haza. Ma már nem lesz, az biztos.
süti beállítások módosítása