Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Amerikai brókerek tőkeáttét csökkentése

2010.09.03. 07:40 Miskolci

Most olvastam, hogy 2010. október 18-ától csökkentik a tőkeáttétet az amerikai brókereknél. Egyes devizapároknál 1:50, míg a fő devizapároknál 1:20 lesz. Ezzel jelentősen csökkennek a befektetők elérhető eredményei.

Szóval ha valakinek ilyen brókernál van éles számlája, mint például nekem az IBFX-nél, akkor az készüljön fel egy esetleges brókerváltásra. Amúgy valószínűnek tartom, hogy nagyon sok amerikai bróker cég fog más országokba kihelyezett telephellyel felbukkanni, ahová át lehet majd vinni a számláinkat. Nekem is volt már ilyen, mikor tavaly hoztak más szigorító intézkedéseket az amerikai brókerekre (pl. FIFO).

Tehát érdemes érdeklődni, nézelődni, hogy ne érjen minket váratlanul és felkészületlenül az október 18.

18 komment

Címkék: amerikai befektetés forex broker devizatőzsde leverage tőkeáttét

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr502268257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2010.09.03. 11:16:24

Na, én lezárom az IBFX számlámat. Kíváncsi vagyok, a kifizetés is gyors és problémamentes-e, mint a befizetés.

David0ff 2010.09.03. 12:49:40

Nekem szerencsére nem volt problémám a kifizetéssel, sőt hamarabb jött meg a pénz, mint gondoltam volna, legalábbis én 2 napnál többre számítottam. Én nagyon korrektnek éreztem ott mindent, sajnáltam, hogy váltanom kellett.

De tegnap kaptam egy levelet tőlük (Come back, We've missed You :)), hogy megnyitották az IBFX Australia-t, és már lehet számlát nyitni, természetesen a "régi" feltételekkel, magyarán: 400x tőkeáttétel, Full hedging, stb... (ugyebár nem esik az amerikai szabályozások alá) és elvileg a megbízhatósága és a teljesítések gyorsasága is azonos, legalábbis ezt írják, hát ez majd kiderül ... :)

Viszont azt vettem észre, hogy ha a www.ibfx.com.au oldalon lépsz be a meglévő fiókodba és ott választod ki az "Open an Additional Trading Account" opciót, akkor egyből lehet egy új számlát nyitni, anélkül, hogy teljesen újból regisztrálni kellene magunkat.

Szóval, ha SzaboG kollega tervezi, hogy szeretne az IBFX-nél maradni, akkor javaslom, nyiss egy új számlát az Australia-s verzióval, és egyszerűen csak pakold át a lóvét a régiről az új számlára.

Remélem tudtam segíteni, persze ez csak egy ötlet volt, nem kell készpénznek venni. De józan paraszti ésszel gondolom, hogy ez működhet.

Mindenesetre én örülök, hogy ezt megcsinálták végre, örömmel fogom ott folytatni forex-es ténykedéseimet, bár ha jól sejtem nem én vagyok egyedül így ezzel.

Üdv: David0ff

David0ff 2010.09.03. 12:51:45

Nekem szerencsére nem volt problémám a kifizetéssel, sőt hamarabb jött meg a pénz, mint gondoltam volna, legalábbis én 2 napnál többre számítottam. Én nagyon korrektnek éreztem ott mindent, sajnáltam, hogy váltanom kellett.

De tegnap kaptam egy levelet tőlük (Come back, We've missed You :)), hogy megnyitották az IBFX Australia-t, és már lehet számlát nyitni, természetesen a "régi" feltételekkel, magyarán: 400x tőkeáttétel, Full hedging, stb... (ugyebár nem esik az amerikai szabályozások alá) és elvileg a megbízhatósága és a teljesítések gyorsasága is azonos, legalábbis ezt írják, hát ez majd kiderül ... :)

Viszont azt vettem észre, hogy ha a www.ibfx.com.au oldalon lépsz be a meglévő fiókodba és ott választod ki az "Open an Additional Trading Account" opciót, akkor egyből lehet egy új számlát nyitni, anélkül, hogy teljesen újból regisztrálni kellene magunkat.

Szóval, ha SzaboG kollega tervezi, hogy szeretne az IBFX-nél maradni, akkor javaslom, nyiss egy új számlát az Australia-s verzióval, és egyszerűen csak pakold át a lóvét a régiről az új számlára.

Remélem tudtam segíteni, persze ez csak egy ötlet volt, nem kell készpénznek venni. De józan paraszti ésszel gondolom, hogy ez működhet.

Mindenesetre én örülök, hogy ezt megcsinálták végre, örömmel fogom ott folytatni forex-es ténykedéseimet, bár ha jól sejtem nem én vagyok egyedül így ezzel.

Üdv: David0ff

Miskolci 2010.09.03. 12:53:03

@David0ff:
Igen, az IBFX jól kezeli ezt a dolgot. Ma kaptam azt az infót egy olvasótól, hogy beszélt a supportjukkal és ha nyit egy ilyen Additional account-ot, akkor még a pénzt is át tudja a régi számlájáról csoportosítani a régiről az újra. Szóval teljesen kulturált a dolog.

David0ff 2010.09.03. 12:53:56

Sorry, elsőre úgy láttam, hogy nem ment át. Persze sejtettem, hogy ha másodjára is megpróbálom, akkor kint lesz mind2. :))

C4rt3r 2010.09.04. 10:39:44

Köszi az ötletet, maradok az IBFX-nél. (is)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.09.09. 23:19:03

sziasztok!

nem idevágó kérdés, de a fórum működik valahol? szeretném kipróbálni a forex-et és szeretnék minél több infót begyüjteni.

Miskolci 2010.09.10. 19:48:32

@hasznavehetetlen régensherceg:
Persze hogy működik. Nézz a blog jobb felső sarkába és többet is megtudhatsz :-)

Pita 2010.09.12. 22:27:16

@Miskolci: Miskolci, mekkora tokeattetellel tradelsz?

Ferenc86 2010.09.13. 19:03:51

Én max 20X-os, szerintem teljesen jó a szabályozás, 20x tőkeáttét felett amúgy is kamikaze a forex. Nekem pont elég a 20, sőt sokszor csak 5-10X-ig merek menni.

Pita 2010.09.14. 14:48:12

@Ferenc86: Es ugy 20-szoros a tokeattetel, hogy fut rajta valamilyen robot?

Miskolci 2010.09.15. 12:29:48

@Pita: Nekem a MegaDroid 1:100-on fut.

Roberto76 · http://www.asztalosom.hu 2010.09.15. 21:22:11

Sziasztok!
Ma átléptem az Ausztrál IBFX-be.
A pénzt (már azt a keveset ami maradt) simán át tudtam transzferálni az új számlámra. A gond nem ezzel van.
Sajnos újra kérték a doksikat, (szokásos, személyi vagy útlevél, stb.) de hiteles változatban. Gondoltam elég ha be szkennelem, elküldöm de nem. Kérik, hogy hitelesítsem, azt is leírják, hogy kivel tehetem meg. Vicces, mert rendőr tiszt is hitelesítheti. Szóval szívás, mert most mehetek közjegyzőhöz, hogy hitelesítse a másolatokat. A számlám amúgy aktív, de később bezárhatják, ha nem igazolok.
Nyitottam már számlát régebben az FXPronál is, de az nem volt ilyen problémás.

Miskolci 2010.09.15. 22:26:14

Nekem is van olyan éles számlám, amihez angol nyelvű hiteles másolatot kellett kérnem egy közjegyzőnél az útlevelemről és azt kellett beküldenem postán. Nem volt drága. Ezervalahány Forint volt. Viszont arra kell odafigyelni, hogy nem minden közjegyző adhat angol nyelvű hiteles másolatot.

C4rt3r 2010.09.18. 17:49:55

Igazából az IBFX-nél meg nincsen hedge... Ez eddig valahogy nem is zavart, mert nagyon ritkán használtam kézi kötésre a számlám, de most, hogy sűrűbben szeretném, már nagyon nagy akadály.
Ráadásul AdmiralMarketsnél 1 pip a spread EURUSD és USDJPY párokon, itt meg 2, ami egy skalpoló robotnál mondjuk nagyon nem mindegy. Vagy egy skalpoló stratégiánál sem :)

Ferenc86 2010.09.19. 17:25:45

Pita! Teljesen simán, sőt nem is egy robotom fut egyszerre.. A tőkém 1000dollár, ami szerintem forexnél igazán nem nagy, így ha 20x a tőkeáttét akkor 20ezer dollárom van. A robotokat 0,01 lottal használom, így ha 1 kötés van nyitva, szinte alig használok tőkeáttétel(azt is csak gbp párnál).. s így ha kiszámoljuk 10-20 nyitott pozícióm lehet egyszerre, pedig csak 20x a tőkeáttétel.. Tökéletesen elég, a forexet nem is arra találták ki hogy 100dollárral és 500x tőkeáttéttel dupla vagy semmi játékot játszanak a "befektetők", ha ezt egyáltalán befektetőnek lehet hívni, akkor inkább irány a roulett asztal.

Educom 2010.09.21. 19:04:44

Sziasztok a mai nap vettem két robotot Fap Turbo és Bulletproofot beállítottam és aktíváltam őket a MT4 alatt minden okés de nem kereskedik még egyik sem. A kérdésem hogy erre menyi időt kell várni kb? Valaki meg tudná osztani velem a beállításait esetleg Miskolcié is érdekelne emailben. Mivel olvastam az alap beállításokkal veszteséget termel de a Miskolci féle beállításokkal profitot igaz kicsit át kellett állítani hozzá. Én a Fap Turbo M15 ben vannak gyári beállításokkal az összes devizapárra. A Bolletproof M1 gyári beállításokkal a két devizapárra. A számla AAAFx nél van egyenleg kb 5000euro. Eredetileg az AAAFx nél a ZULU trade miatt nyitottam számlát ez kereskedik most is rajta nap mint nap. A lényeg a Zulu beállítások mini számlám van 0.1 lot max kereskedés be van állítva 8 lot-ra-. A kérdés az hogy a Zulu kereskedés és a MT4 robotok kereskedése nem zavarja egymást egy ugyanazon számlán? Valakinek tapasztalata észrevétele véleménye ez ügyben ? Amúgy az online help azt mondta nem zavarja mert a robotok felül írják a Zulut ez igaz lehet ? Nem-e azért nem kereskedik mert zavarják egymást ? Az uj DonnaForex Method311 egyébként dícsérik külföldi oldalakon éles számlán egyenlőre persze csak a tesztelők. :-)

C4rt3r 2010.09.21. 22:22:07

@Educom: A donnaforexre nagyon fáj a fogam :)
süti beállítások módosítása