Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Forex VPS

2010.08.19. 20:25 Miskolci

Pár hete tartottam egy szavazást VPS szolgáltató témában. Arra kértem az olvasóimat, hogy szavazzák meg, ki melyik szolgáltatót ajánlaná forex-ezéshez. Most szeretném az eredményeket és a tapasztalataimat megosztani, ugyanis én már egy hónapja tesztelem a győztest élesben is. Alább látható a szavazás eddigi eredménye:

Látható, hogy jelenleg a beérkező 203 szavazatból 55-öt kapott az első helyezett www.forexvps.hu. A második és harmadik helyet megosztva a megacp.com és az swvps.com kapta. Én azonnal felvettem a győztessel a kapcsolatot, amint kezdett kialakulni ez a sorrend, hiszen mindjárt az elejétől ők vezettek. Nagyon korrektek és ami a lényeg, nagyon gyors az egész rendszerük. Bevallom én le voltam döbbenve, mikor a virtuális gépen a Windows gyorsabb volt, mint az én jó öreg asztali gépem. Az internetkapcsolat pedig eszméletlen gyors. Röpködnek a megabit-ek le és feltöltési irányban is. Előfordult, hogy a feltöltési sebesség meghaladta a 100Mb-et!

Két csomagot árulnak. A kisebb csomagban nekem 9 metatrader simán elfut és közben backtest-elni is tudok. Szóval amire én szerettem volna egy vps-t, arra számomra tökéletes. Egyhavi használat után nyugodt szívvel ajánlom! És teszem is. Egy szivességet kérek azoktól, akiknek felkeltettem az érdeklődését! Ha valamelyik csomag megvásárlása mellett dönt, akkor a megrendelő űrlap alján lévő viszonteladói kód sorba az M1234 kódot írja be a képen látható módon:

Természetesen szívesen veszek a későbbiekben véleményeket és tapasztalatokat a szolgáltatóval kapcsolatban, de szerintem csak pozitívak lesznek. Nekem például az is tetszett, hogy pár napig ingyen tesztelhettem fizetés elött. Így nyugodt szívvel fizettem ki később a havidíjat, mert nem zsákbamacska volt, hanem nagyon is tetszett.




Most végre a laptopom is nyugodtan pihenhet esténként és nem maradok le többet egy trade-ről sem, mert a robotok éjjel nappal dolgozhatnak (és a villanyt sem nálam fogyasztják).

A www.forexvps.hu díjcsomagjai

És ami még szuper benne a számomra, hogy nem kell mindenféle telepítgetéssel kezdeni az egész vps dolgot, hanem egy komplett, kész Windows fut rajta. Olyan, mintha a saját számítógépünk futna rajta.

Ja, és ami nekem még külön szívügyem, hogy én linuxot használok. Eddig mindenféle trükkel, emulátorral tudtam csak metatrader-t futtatni, de most már nem kell. Linux alól is jól működik. Nincs többé szükségem Windows-ra.

Nade, nem dícsérem tovább. Igaz, hogy nincs összehasonlítási alapom, mert ez az első vps szolgáltatóm, de szerintem nem is kell gondolkodnom másikon, mert ez teljesen jó nekem.

50 komment

Címkék: befektetés forex vps devizatőzsde forexvps

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr992233811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2010.08.19. 21:03:59

Ha gyorsabb lesz, mint az asztali gépem én el fogom sírni magam két besza**s között!!!

Miskolci 2010.08.19. 21:06:12

@SzaboG:
Kinek milyen asztali gépe van. Nekem speciel 8 éves öregharcos :-)

Ferenc86 2010.08.25. 21:32:10

Itt ugyan ez 2500Ft bruttoban(!), igaz nem próbáltam még őket, ha van tapasztalat szivesen fogadom, de 12dollár 1hónapra nem nagy durranás próbára. Ők azok: www.ucvhost.com/VPS/Forex/ForexVps.aspx

C4rt3r 2010.08.26. 09:33:08

Na, remélhetőleg most jön a szép hosszú nyerési szakasza a megadroidnak, ahogy eddig mindig! Fel is emeltem a risket a duplájára.

KT-X 2010.09.08. 17:38:28

Az 5000 + áfás csomagra fizettél elő?

Miskolci 2010.09.08. 19:00:57

@KT-X:
Igen. És 9 metatrader fut rajta egyszerre.

silverstar 2011.01.05. 18:48:11

@Miskolci: Az oldalon 5 MT4-et írnak a többit te telepítetted? Nekem Admiralos számlám van az fut rajta,vagy nekem kell feltölteni rá? Szeretnék éleset és demót is futtatni úgy ahogy te is. Nehéz beállítani?

silverstar 2011.01.05. 19:06:13

@Miskolci: Megtudom tenni,hogy minden metán más és más robotot futtatok???

Miskolci 2011.01.05. 20:06:31

@silverstar:
Simán tudsz Te is telepíteni rá pluszba. Nekem most már több, mint 10 metatrader van rajta. Nem fut mindegyik egyszerre, de ahogy bróbálgatom a brókereket felrakom az ő MT-jüket és simán megy.
Ugyanolyan, mintha a saját gépeden dolgoznál. Nagyon egyszerű.

silverstar 2011.01.05. 20:36:28

@Miskolci: Azt nem értem,hogy hogyan tudom az én gépemről a VPS-re feltölteni a chartokat? A szerveren ugyanazt a robotot tudom használni más beállításokkal ,de másik charton? Egyébként köszi a gyors választ.Ha felveszem velük a kapcsolatot akkor szeretném a te kódodat beírni. M1234 ?????

Miskolci 2011.01.05. 20:53:12

@silverstar:
Berakok Neked egy linket egy videóról, amit én készítettem annak idején a Method 311 miatt, de igazából a forexvps.hu-nál futtatott vps működése is jól látszik rajta. forex.profikezdo.hu/videos/method311_vps.wmv
Láthatod, hogy a vps-hez csatlakozás parancsfájl futtatása és a jelszó megadása után a Vista helyett egy másik Windows jelenik meg. Na, az már a vps. Tehát otthon a saját géped képernyőjén a távoli vps képét láthatod és ugyanúgy tevékenykedhetsz rajta, mint az otthoni gépeden.

A kódom M1234. Köszönöm!

silverstar 2011.01.05. 21:38:07

@Miskolci: Köszönöm,tetszik nagyon szerintem belevágok.Ha segítségre lesz szükségem majd sikítok.

silverstar 2011.01.05. 21:52:13

@Miskolci: A tesztidőszakot ha igénybe veszem,attól el kell utalni a zsét,vagy csak a letelte után? Ők küldenek kódot,vagy pedig valami letöltési linket?

Miskolci 2011.01.05. 21:54:05

@silverstar:
Én úgy emlékszem, hogy megkaptam a hozzáférést még fizetés elött, így kipróbálhattam.

TorreFX 2011.01.06. 11:09:01

Hasznos volt az infót, köszönöm!

Ment egy regisztráció az M1234 kód megjelölésével.
:-)

silverstar 2011.01.06. 19:49:32

@Miskolci: Ment tőlem is egy regisztráció M1234-re.
Várom a jelentkezésüket.

silverstar 2011.01.07. 18:03:46

@Miskolci: Megkaptam elindítottam és most ismerkedek vele.Hangot azt hogyan lehet bekapcsolni?

silverstar 2011.01.07. 18:12:51

Nekem a legfőbb gondot az jelentette,hogy ha folyamatosan be volt kapcsolva a gépem akkor szépen elkezdett lassulni.1-2 nap után már szinte fele lett a betöltési ideje ha megnyitottam egy oldalt,vagy egy megbízást indítottam az MT4-en.
A vps az nem lassul be ?

silverstar 2011.01.07. 19:13:40

A vps-re hogy tudok feltenni több demó admirálos számlát,úgy hogy mindegyiken külön tudjak állítani beállításokat?

Miskolci 2011.01.07. 20:28:02

@silverstar:
Hangot sajnos nem lehet bekapcsolni. A virtuális gépnek nincs hangja.
Ha esetleg észlelsz lassulást itt is simán újra lehet indítani a gépet. Igazából én is észlelek lassulást, de ezen nem csodálkozok, hiszen most már 12-13 metatrader fut egyidőben. Ezt mondjuk én már nem a light csomaggal teszem. Én mindenesetre ritkán indítom újra.
Több ugyanolyan metatrader-t úgy tudsz felrakni, ha mindig másik mappába telepíted őket.

silverstar 2011.01.07. 21:05:17

@Miskolci: Köszönöm szépen sikerült.A lighten mennyi fut?

Miskolci 2011.01.07. 21:46:47

@silverstar: Azon is jó sokat futtattam. 5-6-7db.

TorreFX 2011.01.08. 08:50:26

@silverstar:
Az ügyfélszolgálat tájékoztatás alapján a lighton 7 db metatrader fut el rendben, viszont nem tudom, hogy ezt tesztelés alapján mondja, visszajelzések alapján, vagy erre elég még a hardware ereje.
Most tesztelem, 1-2 hét múlva majd megírom a tapasztalatokat.

Én amerikai servert hagyok ott ezért, az lassabb mint ez, remélem beválik.

silverstar 2011.01.08. 09:38:07

@TorreFX: Köszi,már nekem is sikerült 5 újat feltenni.Hétfőn majd kiderül hogy milyen.Azt megtudod mondani,hogy a vps-re több gépről is fel lehet jelentkezni?

Miskolci 2011.01.08. 09:46:24

@silverstar:
Igen. Több gépről is be lehet jelentkezni, de egyszerre csak egy helyről lehetsz bent. Ha például be vagy lépve egy gépről és egy másikról is be akarsz lépni, akkor automatikusan kidob az előző gépről.

silverstar 2011.01.08. 09:54:48

@silverstar: Köszi szépen.Szerintem ez így korrekt.

TorreFX 2011.01.08. 09:55:43

@silverstar: már megelőztek a válasszal.

silverstar 2011.01.08. 09:59:20

@Miskolci: Robotoknál kell engedélyezni a DLL funkciót? Tulajdonképpen ez miben befolyásolja a működését?

silverstar 2011.01.08. 10:05:08

Jól megcsináltam,válaszoltam az előbb saját magamnak.Bocs.

silverstar 2011.01.08. 19:52:56

Nem ide tartozik,de megkérdezem.Tudtok arról valamit,hogy egy bizonyos "stealth forex signals" olyan ajánlatot tett hogy 4,95$ befizetése után egy hétig lehet használni a jeleiket és csak akkor kell a többit kifizetni ha érdekel továbbra is.Attól félek,hogy egy hét után meg követelik a többit.Valaki tud erről valamit?

Miskolci 2011.01.08. 20:47:12

@silverstar:
Ez úgy működik, hogy automatikusan vonják hét nap után a havidíjat, ha nem mondod le. Úgyhogy valóban ki lehet próbálni 4,95-ért, csak résen kell lenni, hogy időben lemondhasd, ha nem tetszik.

silverstar 2011.01.08. 21:13:22

@Miskolci: Valami hasonló rafináltságra gondoltam én is,és emiatt nem is rendeltem.A vps-t megkértem próbaidőre,de nem világos számomra,hogy küldenek a fizetésről értesítést,vagy simán utaljam el és a közleménybe írjam be az ügyfélszámot,vagy újra töltsem ki a jelentkezési lapot????

silverstar 2011.01.08. 21:19:37

Ilyenkor hétvégén ki lehet kapcsolni a vps-,vagy csak kapcsolat bontást szabad mindig???

Miskolci 2011.01.09. 15:09:03

@silverstar:
Nem kell újra kitöltenia jelentkezési lapot. Gondolom, ha nem fizetsz egy hónapon belül, akkor leállítják.
Nem kell kikapcsolni hétvégére. Én nem szoktam. Maximum ha úgy gondolom, hogy ráfér, akkor egy kijelentkezést csinálok.

yason 2011.01.09. 15:17:33

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.
Én is a napokban jöttem át a forexvps.hu-ra.
Van egy olyan problémám, hogy az Fxopenes ECN éles számlát nem nyitja meg az ő szerverükről. Saját gépről , ill a régi vps-ről semmi gond nincs.
Találkoztatok esetleg hasonló problémával?

silverstar 2011.01.09. 17:26:04

@yason: Sajnos én nem tudok ebben segíteni neked.

silverstar 2011.01.09. 17:32:21

@Miskolci: Félre értettél,mert még egyáltalán nem fizettem. Kitöltöttem a jelentkezési lapot a 3nap próba megjelölésével ,és azt nem értem,hogy hogy és mikor fizessek. Küldenek értesítést a módról,vagy magamtól utaljam a számlájukra az azonosítóm megjelölésével????????????

Miskolci 2011.01.10. 09:12:07

@silverstar:
Hű, akkor nem tudom. Nem írtak semmi erre vonatkozót az e-mail-ben?
De szerintem írj nekik, ha mellettük döntesz, hogy lefixáljátok a dolgokat. Az a biztos.

silverstar 2011.01.21. 19:46:04

Holnap karbantartást végeznek a VPS-en. Akit érint az figyeljen rá!!!!!!!!
Kérdés:ha hétvégén a leállítást választom és nem a kapcsolat bontását akkor amikor visszakapcsolom vasárnap a robotot, az újraindul vagy felveszi a fonalat és ott folytatja ahol abbahagyta??

Miskolci 2011.01.22. 09:20:15

@silverstar:
Vasárnap mindenképp indítsd el a vps-t és valószínű el kell indítani a metatrader-eket. Más dolgunk nincs. De igazából az sem biztos, hogy ilyenkor újraindul a gépünk. Nem részletezik, hogy mit takar a karbantartás. Az is lehet, hogy csak mi nem érjük el ezidő alatt a gépeinket, de azok attól még futnak tovább.

redford 2011.03.16. 20:29:41

sziasztok
tudja valaki mennyi a maximális létszám egy vps en mennyi metatradert lehet futtatni?
nekem összesen 50 et kellene

Miskolci 2011.03.16. 20:43:26

@redford:
Hello! Hát a forexvps.hu-nál csak egy felhasználó tud ügyködni. Az 50 metatrader egy pöttyet durva. Szerintem Te ilyen vps-t, sőt hagyományos számítógépet sem fogsz találni.
Én a nagyobbik forexvps csomagnál 12-13 metatrader-nél megálltam.

redford 2011.03.16. 20:47:42

mindegyik accountot mi kezeljük
a full nal 20 db javasolnak max
most megy egy vps en, de amikor felmegy 100% a processzor
megkeveredik a dolog
ezért kellene váltani más formára
de egy külön önálló serveren sem biztos h jó lenne

redford 2011.03.16. 20:50:04

írtam neked skype on

Miskolci 2011.03.16. 21:10:40

@redford:
Egyszerre egy időben csak egy személy tud belépni a forexvps.hu vps-ein. Ha valahol belép egy más gépen valaki, akkor az előzőt kidobja.

redford 2011.03.16. 22:01:10

csak én lépek be senki más
süti beállítások módosítása