Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

MegaDroid hiba? Vagy szándékos?

2010.07.27. 15:35 Miskolci

Tegnap egy olvasóm felhívta a figyelmem arra, hogy mikor meg akarta venni a Forex MegaDroid-ot, akkor azt tapasztalta, hogy a korábbi 147$+áfa helyett CSAK 97$ most a robot ára! Tőlem kérdezte, hogy szerintem ez hiba, vagy esetleg nem a hivatalos oldalon próbálkozott-e?

Miután megnéztem a MegaDroid hivatalos oldalát, bizony én is azt tapasztaltam, hogy 97$, holott az oldalon azt hírdetik, hogy nemsokára felemelik az árát 147$-ról 199$-ra.

Nos, ezt vagy elírták, vagy elrontották. Mindenesetre az olvasóm már meg is vette olcsóbb áron. Ha valaki más is ki akarja használni a váratlan árleszállítást, akkor az most gyorsan kihasználhatja a lehetőséget. Ki tudja meddig marad így?

A hivatalos MegaDroid oldal:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ami viszont biztos, hogy hiba, az az, hogy sajnos jelenleg a levélküldő rendszerem nem működik, ezért a feliratkozás sem. Valamiért a t-online, t-email-es e-mail címekre nem ment ki egy levelem sem, illetve a feliratkozások sem sikerültek. Sőt tegnap estétől sajnos egyetlen feliratkozást megerősítő levelem sem ment ki. A szolgáltató dolgozik az ügyön. A nem megerősített feliratkozásokat megerősítem, amint helyreállt a rend.

2 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde megadriod

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr12180109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabi999 2010.07.28. 00:57:38

Meg is vettem . 97 + adóért ha jól emlékszem . Most várom mit csinál az MT4 en .
Illetve ha valakinek a 149 dolláros ajánlatot adja ki adok 1 tanácsot( vagy bejön vagy nem ) Látogassa meg pár napig , párszor a Droid oldalát . Ne csináljon semmit zárja be az oldalt. kb a 10. után nézze meg milyen árat ad ki . LEHET hogy az olcsóbbat .
( A HobbyKing .com bol se vettem még semmit , de jópárszor voltam ott . Ma már beazonosit( gondolom IP alapján) és már kedvezményeket adna . )
Sok sikert . Gabi

csubus 2010.09.16. 21:36:06

Ne légy naiv, ez csak marketing volt.
süti beállítások módosítása