Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

A módosított FapTURBO eredményeim

2010.07.19. 22:12 Miskolci

Aki fel van iratkozva a forex tagságomra (jobb felső sarok az oldalon), az már tudja, hogy június 1-től változtattam a FapTURBO alapbeállításain, hogy javítsam az eredményeit. Eddig úgy néz ki, hogy bejött.

Készítettem két képet a számlám statisztikájából a fenti időszaktól:



Látható, hogy az EURGBP kivételével minden általam használt devizapár nyereséges volt. Ráadásul a korábban nagy veszteségeket termelő USDCAD lett a legjobban teljesítő páros. Ezt a nyerő pip-ek számával és nem a $c összeggel támaszthatom alá, mert $c-ban az USDCHF a legjobb pár, de csak azért, mert neki sokkal nagyobb LRR-t adtam, mint az USDCAD-nak. Ez okozza ezt az ellentmondást.

Az elmúlt másfél hónap alatt 1534$c-t keresett 268pip-pel. A $c-ről tudni kell, hogy cent-et jelent. Ezt csak a tisztább kép kedvéért írom le a félreértések elkerülése végett.

Szóval eddig meg vagyok elégedve a módosított eredményekkel. Bízom a további sikerben.

A FapTURBO holnapja:

www.fapturbo.com

51 komment

Címkék: befektetés forex ea devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr412162255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gefurto 2010.07.20. 12:52:47

Sziasztok!

Még új vagyok a dologban.
Ezekkel a robotok együttműködnek demó számlákkal is, hogy ki tudjam próbálni kockázat nélkül mire mennék a dologgal?

Nagyon hülye kérdés?

Miskolci 2010.07.20. 13:53:57

@gefurto:
Természetesen működnek demó számlákkal is. Az más kérdés, hogy ingyen nem tudod a robotokat kipróbálni.

Otom 2010.07.20. 14:25:57

"Aki fel van iratkozva a forex tagságomra (jobb felső sarok az oldalon), az már tudja, hogy június 1-től változtattam a FapTURBO alapbeállításain"

Én tegnap iratkoztam csak fel és nagyon kezdő vagyok még. Lehet tudni valamit a beállításokról?
Köszi

Miskolci 2010.07.20. 15:09:14

@Otom:
Akkor egy héten belül megkapod Te is :-)

C4rt3r 2010.07.20. 22:45:18

az IBFX ugye 5 számjegyben közli most már az árakat. A megadroidoddal te mit csináltál, hogy jól lássa? Nálam azt írja: digits: 4 és emiatt a spreadet is ~18 pip-nek látja.
Már eltávolítottam és újraraktam, de semmi változás.

Miskolci 2010.07.20. 23:46:45

@SzaboG:
Ezt én is tegnap vettem észre. Én csak kiléptem és újraindítottam. Meg is javult és egyből kötött is. Lehet, hogy ezért nem dolgozott nekem 17-e óta :-/

gefurto 2010.07.21. 13:17:34

@Miskolci:

A bróker cégenek nincsenek saját robotjai? Ezeket független guruk csinálják?

Az XTB Trader kompatibilis ezzel a FapTURBO-val szerinted?

Miskolci 2010.07.21. 13:21:08

@gefurto:
Az XTB Trader-t nem ismerem. Egy-két bróker cégnek van olyan szolgáltatása, hogyha náluk vezetsz éles számlát, akkor különböző robotokat, jelszolgáltatókat összeállíthatsz a választékukból és egy saját portfóliód lesz.
Ilyen van pl. az Alpari-nál, fxopen-nél, de biztos sok van még.

Norco 2010.07.21. 19:55:35

Hi Miskolci,
Mik a változtatott beállításaid? Én még mindig full alap beállításokkal pörgetem a robotot, és azon is USDCAD az abszolút nyerő.
üdv, Norco

Miskolci 2010.07.21. 20:22:49

@Norco:
Hát nekem épp az usdcad vitte el mindig a profitot.
A beállításaim annyiban különböznek a gyáritól, hogy egy órával később kezdi a kereskedést és egy órával hamarabb hagyja abba. Illetve a minuszos devizapárok csak 1-es LRR-re vannak állítva (usdcad és eurgbp), míg a többiek 20-ra.

Norco 2010.07.28. 06:23:41

Hi Miskolci,
Azt, hogy egy órával később kezdesz és egy órával hamarabb fejezed be, pontosan milyen értékekkel írod be? Magyarországon ez ugye a 22.00 órától a 04.00 óráig terjedő időintervallum FAPT esetében. Vagy ettől eltérően hozzászámolsz időeltolódásból adódó értéket is?
üdv. Norco

Norco 2010.07.28. 06:29:24

@Miskolci: Hi, azt hogy egy órával korábban kezd az FAPT és egy órával korábban fejezi be, milyen értékekkel írod be? Magyarországon ugye 22.00 órától a 04.00 terjedő időintervallumról van szó. Számolsz valamilyen időeltolódással vagy szimplán a fenti értéked definiálod?
üdv, Norco

Miskolci 2010.07.28. 09:33:58

@Norco: Biztos, hogy nem 22:00-től 04:00-ig dolgozik, hiszen csak egyetlen egy órában aktív. 21:00-22:00-ig van beállítva és erre jön rá az időeltolódás (GMToffset). Nálem ez pl. 3 óra. Tehát akkor éjféltől hajnal 1-ig dolgozik csak.

Norco 2010.07.29. 08:06:55

@Miskolci: Hi, na öntsünk tiszta vizet a pohárba mert még nem teljesen tiszta. Én az utolsó, FAPT50-es verziót futtatom, ahol alapból semmilyen kereskedési idő nincs beállítva. Tehát start és end trading time nincs kitöltve.

A számlatörténetemet végigfutva azt látom, hogy 21.00 és 23.59 között nyitott pozíciókat (tehát valóban fenti hozzászólásom téves volt, mert éjfél után már nem nyitott új pozit).

Ennél a verziónál a GMT már automata. A legtöbb súlyos veszteséges kereskedés valóban a 21.00 és 22.00 közötti időszakban volt és bár sok pozitív kötés is volt ebben az időszakban, jó lenne kiküszöbölni a veszteséges pozíciókat, amivel csökkenne a drawdown. Ez főleg annál előny, akinek kevés az induló tőkéje, pl nálam.

A kérdés csupán az, hogyha beírom start trading time 22.00 órától, akkor valóban a magyarországi idő szerinti tehát CEST (Central European Summer Time) 22.00 órának fogja venni a beírt adatot (ugye még mindig automata a GMT offset), vagy ha azt szeretném, hogy a nyitott pozikat CEST 22.00 órától indítsa, akkor számoljak a kötelező offsettel, ami ugye brokerfüggő, (nálam FXCM és piacfigyelő szerint +1 óra időeltolódás Budapesten brokihoz képest) akkor pedig 22.00 +1óra tehát 23.00 órától induljon a nyitható kereskedés.

Na, ez szép hosszúra sikerült. Tuti lenne, ha ezzel kapcsolatban tudnátok valami konkrét tapasztalatot írni, mert nincs sok kedvem angolul elkezdeni ugyanezen igényemet leírni FAP Turbo ügyfélszolgálatosának.

KÖSZ, üdv, Norco

Miskolci 2010.07.29. 09:29:15

@Norco:
Ok. Öntsük azt a tiszta vizet a pohárba. :-)
Igenis van gyárilag kereskedési idő a FapTURBO-ban! 20 óra a kezdési idő és 23 óra a befejezési idő. Ezek az eredeti paraméterek és ezek nem a magyar időt jelentik.
Ezek az időpontok a brókered szerveridejétől függenek magyar időre vonatkoztatva. Tehát ha az én brókeremnél 3 a gmtoffset, akkor ehhez a 20 és 23 órához kell hozzáadni a 3 órát.
De mivel én az első és az utolsó kereskedési órát is levágtam, ezért a fapTURBO beállításokban nekem kezdési idő 21 óra és a befejezési idő 22 óra. Ehhez add még hozzá a gmt offset-et, hogy megkapd a magyar időt.
Szóval Neked semmi esetre sem kell a fapturbo-ba magyar időket beírni. Bízd csak rá az automata gmtoffset-re.
Remélem így kicsit világosabb a dolog.

Norco 2010.07.29. 09:51:25

@Miskolci: Kösz, alakul, mint púpos gyerek a prés alatt.

Gyurmigyuri · http://www.g3.hu 2010.08.07. 18:25:45

A FapTURBO beállításaidat én is megtudhatom? ma regisztráltam.
Előre is köszönöm!

Miskolci 2010.08.08. 14:14:11

@Gyurmigyuri:
Akkor ma meg is kaptad a hírlevéllel :-)
A csatolt táblázatban van.

Ferenc86 2010.08.09. 02:46:33

Miskolci! Lennél olyan szives elküldenéd mailban, gyferenc@vipmail.hu a módosított fapturbo beállításaid, ha nemcsak a trade hourst állítottad el, mert nekem default, nem merek semmit állítani, de ha neked bejött, szivesen beállítánanám én is úgy.

Egyébként érdekes, hogy az oldalad nem foglalkozik az általam két legjobbnak ítélt forex robottal: Forex Shocker és a Caspian ea -val! Ha van időd nézz utánuk a neten mit tudnak..

Miskolci 2010.08.09. 09:00:36

@Ferenc86:

Csak a kereskedési időt állítottam rövidebbre és az LRR-t változtattam. Szóval semmi extra.
Az ajánlott robotokat meg majd megnézem.

Miskolci 2010.08.09. 23:23:41

@Ferenc86:
A Caspian EA-ról hol találok hivatalos oldalt? Én csak mindenféle illegális másolatot találtam. Nincs saját hivatalos oldala?

Ferenc86 2010.08.17. 18:31:01

Szia! A hivatalos oldal nem elérhető ahogy látom, mert hamarosan jön a 2. kiadása, így egyenlőre marad a várakozás. Aztán van még az új premival ea 2.1-es, meg is van nekem, szépen termel. Ezt a honlapot szoktam csemegézni melyik robot milyen: www.expertadvisorsforex.com/

Miskolci 2010.08.17. 19:03:12

@Ferenc86:
Én simán elértem a hivatalos oldalt. Most legalábbis működik.

Pita 2010.08.22. 21:53:55

@Miskolci: Szia Miskolci, uj vagyok en is, egyelore nem igen vagyok meg kepben. Azt mar sikerult eldontsem, hogy veszek egy robotot, elsore a FapTurbora gondoltam. Megkerhetnelek, hogy nekem is elkuldd a Fapturbo beallitasaidat? Valamin meg egy olyan kerdes, hogy melyik brokerceget javasolnad szemelyes tapasztalataid alapjan? Koszi, Pita

Miskolci 2010.08.24. 15:04:27

@Pita:
A beállításaimat megkapod, ha feliratkozol a jobb felső sarokban a hírlevélre. Minden héten küldöm a heti eredményekkel együtt.
Bróker ügyben személyes tapasztalatom csak az Fxopen, IBFX és Liteforex.org-gal van. Egyikkel sem volt soha semmi bajom.

Pita 2010.08.24. 20:34:57

@Miskolci: Koszi, megkaptam es be is allitottam rogton. 2 napja raktam fol a FapTurbot, tegnap kotott eloszor, rogton nagy buktaval. Ahogy elneztem az utobbi napokban/hetekben elert eredmenyeidet, viszonylag ritka rossz nap volt tegnap. Kerdes: van hogy manualisan belenyulsz es kiszallsz egy pozibol, ha rosszul nez ki, vagy nem nyulsz bele, es rabizod a robotra?

Miskolci 2010.08.24. 20:56:04

@Pita:
Nem nyúlok bele manuálisan. VPS-en futnak a robotok, ma például még rájuk se néztem. :-)

Pita 2010.08.25. 16:34:21

@Miskolci: Miskolci, tudnal segiteni egy par kerdessel/beallitassal a FapTURBO-ban?
Amikor az LRR-t akarom valtoztatni bizonyos devizaparoknal, megvaltoztatja az osszesre. Ha atirom pl az USDCHF-et 20-ra, atirja az USDCAD-ot is 20-ra, hiaba akarnam azt 1-en hagyni. Es igy tovabb... Lehet, hogy en a globalis beallitasokat piszkalom?

Az miert lehet, hogy ha pont olyan beallitassal fut a FapTurbom demoban , mint a tied elesben, megis a demo sokkal kesobb szall be egy poziba, vagy nekem be se szall, mikozben latom, hogy neked meg igen? Lehet, hogy az LRR ertek kulonbsege miatt be se szall egy poziba?

Miskolci 2010.08.26. 14:27:07

@Pita:
Nos, bevallom ilyet még nem hallottam, hogy egy chart beállításai a többire is befolyással lenne. Nem tudom elképzelni, mert minden charton kölön-külön robotok szerepelnek. Szóval ezt nem tudom megválaszolni.

Az, hogy a Te demó számlád nem pont úgy köt, ahogy az én élesem az brókerfüggő is lehet. Lehet, hogy a Te brókerednél épp akkor nem elég alacsony a spread, ha nem fix-en vannak. Vagy épp lassabb a kapcsolat. Szóval technikai okai is lehetnek. Tökéletesen egyforma számlákat nem nagyon lehet találni ebből kifolyólag.

Pita 2010.08.27. 19:30:18

@Miskolci: en amikor meg akarom valtoztatni az LRR-t, rahuzom a FapTurbot a kivalasztott devizapar grafikonjara,(ami epp nyitva van) az Expert Advisors menubol (drag and drop) es amikor felugrik az ablak, an Inputs tab-en atallitom a "Scalper_LotsRiskReductor"-t 5-rol mondjuk 20-ra. De ugyanezen a tab-en ugy kozeptajt is van egy "Fap Turbo _LotsRiskReductor" nevu beallitas. Melyiken kell valtoztatni? Vagy total mashol kell? :-)

Miskolci 2010.08.27. 19:47:07

@Pita:
A scalper_LotsRiskReductor-t kell állítani. A másik az a long term-es stratégiára vonatkozik, ami csak EURUSD-n futna.
De egyébként ne a leírt módszerrel tegyed a chart-ra a robotot, mert minden alkalommal újra be kell állítani mindent, hiszen ezzel a módszerrel "szűz" robotot raksz rá. Ha már fent van egy devizapáron a robot és csak változtatni akarsz valamit, akkor az F7 billentyűt nyomd meg!

Pita 2010.08.27. 20:38:32

@Miskolci: Kosz a gyors valaszt. A gondom a kovetkezo:

1. USDCAD chart-on nyomok egy F7-et, atirom az LRR-t 1-re OK-t nyomok,
2. utana kinyitok egy GBPUSD chart-ot, ott is nyomok F7-et, ott beallitom az LRR-t 20-ra, OK-t nyomok, azt gondolom, hogy minden szep es jo.
3. Ujra megnyitom az USDCAD chart-ot, nyomok egy F7-et es mit latok? Az LRR mar nem 1, mint ahogyan azt az elso lepesben 1-re tettem, hanem 20-ra atvaltozott az is.

Es ezt eljatszhatom sokszor, minden devizapart arra az eertekre tesz, amit eppen leutoljara beirtam az LRR-be. Otlet?

Miskolci 2010.08.27. 21:17:24

@Pita:
Akkor ez mágia!
Bocs, de nincs ötletem. Programiba?
Nálam teljesen jó.
Én most a helyedben esetleg kipróbálnám más metatrader-ben is. Hátha az őrült meg.

Pita 2010.08.28. 00:04:30

Az a vicces, hogy letoltottem most az FXPro-t (elotte Alpari UK volt) es ugyanezt csinalja. Lehet hogy a hiba nem a keszulekemben, hanem bennem van...
Mindenesetre irtam a FapTurbonak, hogy van-e valami otletuk.

Addig atalitttoam manualisra a Money Management-et es levittem a lot-ot 0,3-ra.

Demoban tegnap egy oriasi zakozott az USDCAD paron (az LRR 10-en volt). Azt nem ertem, hogy nem a stop loss utotte ki, attol meg ekkora buktaval is messze volt. Valahogy nekem ugy tunik, hogy a stop loss-ok egy kicsit tul tagra vannak meghuzva, nem?

Miskolci 2010.08.28. 08:18:08

@Pita:
A stop loss és a take profit is hatalmas értékre van "látszólag" állítva. Ez a brókerek félrevezetése miatt van így. Valójában nem megy el addig egyik irányban sem. Avalódi értékeket a tulajdonságok között láthatod devizapáronként.

Pita 2010.08.29. 14:10:08

@Miskolci: Ertem. Kozben sikerult beallitsam az LRR-t is a kulonbozo deviza parokon. A magia sajna az en fejemben volt, total beneztem valamit...

Plutoka 2010.08.31. 15:25:19

2 hete megvetem a fapturbo-t. beállítottam mindent úgy ahgy Misskolci írta. Óriási bukta. Átmentem éles számlával FxOpenhez. Itt már van nyereséges zárás, de még így is nagy bukta. Mindig ott nyit ahol Miskolcinak, de van úgy hogy a zárás sl-be megy. Mi lehet rosszul beállítva?? Miskolci milyen számlán futtatja Mini vagy Standard vagy EXN vagy mi??

Ferenc86 2010.09.01. 09:58:09

Nálam is most nagyon gyatra az elmúlt 1-2hét teljesítménye, már állitgatom én is, de mind hiába, veszteséget termel. Hónapokig szépen termelt megadroiddal együtt, de amint megváltozik a piaci körülmények, nem tudnak megbírkózni vele.

Miskolci 2010.09.01. 10:18:11

@Plutoka:
Én micro (az a mini?) számlán futtatom. Szóval nem ECN.
Egyébként nálam, ahogy látjátok nincs nagy bukta. -33,93$c eddig ez a hét, ami egy 8700$c-es egyenlegnél szinte semmi.
Azok a devizapárok, amik az én beállításaimnál minimális LRR-rel futnak, azokat kikapcsolhatjátok, mert nekem csak statisztikai adatgyűjtés miatt futnak.

Pita 2010.09.02. 00:44:43

Nalam csak FapTurbo fut, viszont 2 tradernel demoban, hogy megnezzem, hogy meyik mikor mit kot. Es hat total nagy elteresek vannak a pozikat illetoen, gondolom a nagy spread kulonbsegek miatt. Nemhogy mas arfolyamon szall be az egyik, mint a masik, hanem sokszor egyaltalan be se szall az adott devizaparba. Es helyette egy teljesen mas parra nyit poziciot. Termeszetesen teljesen egyezo beallitasok mellett fut a 2 metatrader a ket kulonbozo brokernel.

Norco 2010.09.07. 07:34:26

Hát kedves Miskolci kolléga,
Szomorú ez a mai nap. 2010. szeptember 06 éjszakáról 07-re virradó reggel. Azt hiszem Neked sem volt szükséged a reggeli szemmosásra. Az elmúlt három heti sikerszéria után újabb méretes zakó. Hozzád hasonlóan sajnos én sem kerültem el a végzetem, az EURCHF devizapár kegyetlenül lemészárolt. 0,1 autolot, 12% drawdown egyetlen tréddel. Pedig úgy tűnt, hogy az általad javasolt beállítások (standard beállításhoz képest 1 órával későbbi kereskedés indítása és standard beállításhoz képest egy órával korábbi kereskedés zárás) tökéletesen működnek. Mit gondolsz, mi lehetett a hiba? Nekem az az érzésem, mint már nem először, hogy Megadroid nem véletlenül hagyja ki a hétfői kereskedést. Elképzelhető, hogy a Droidhoz hasonlóan az FAP Turbonál is ki kellene hagynunk a hétfői robotolást. Jómagam nem nagyon tudom visszanézni az elmúlt hónapok hétfői kereskedéseinek FAP eredményét, mivel tudat alatt valahogy az esetek többségében korábban szinte soha nem indítottam el hétfőn a turbómat. Legutóbb 2-3 hete, amikor én is ráálltam az általad javasolt új beállításokra, hagytam ismét hétfőn is futni, de ezt a zakót nem kompenzálja a hétfői napokra eső bevételek összege. Nálad mi a helyzet? Remélem, hogy a közel 1000 dolláros bukta után nem adod fel a harcot Te sem. üdv, Norco.

C4rt3r 2010.09.07. 08:48:01

Hétfőn szünnap volt az USA-ban, de én sem gondoltam, hogy éjjel ilyen zuhanás lesz a piacon! (emelkedés)
Szerencsére én három pozícióval voltam benne az EURUSD shortban, de én sem akartam hinni a szememnek reggel!
Megadroidot én mindig leállítom pl., ha FED bejelentés van csütörtökön a késői órákban, vagy bármi hírbejelentés.
Egy-egy hír után az árfolyam mindenféle ellenállást-támaszt, fibonacci-szintet úgy lép át, mintha ott sem lenne!

Pita 2010.09.07. 08:51:24

Jo reggelt minden FapTurbo tulajdonosnak! :-)
Igen, ez szep este volt, en is csak pislogtam reggel. De hogy a teljes kepet nezzuk, ezutan a meretes bukta utan is kijon egy atlag havi 5%-os profit Miskolci aprilis ota futo szamlajan, ami azert nem rossz. A BulletProof ennyit iger alapbol, es oda van erte mindenki. (En is)
En nem latom, hogy a korabbi nagy buktak hetfon lettek volna...

Miskolci 2010.09.07. 09:02:48

@Norco:
Hát, hogy mi történhetett? Hát csak annyi, hogy forex. Bátmi megtörténhet. Meg is szokott.
Hogy a hétfői napot kikapcsolom-e? Még nem. De, ha újra előfordul, akkor elgondolkodom rajta.
A fapturbo alapvetően még mindig plusszban van ettől a vesztes pozitól is. Szóval én még nem változtatok. Persze nem örülök, de tudom, hogy ilyen bukós napok is vannak. Bele vannak kalkulálva.

Norco 2010.09.07. 10:47:55

Kedves Szabo G,

EURUSD short az már igen, nagyot kaszálhattál. Melyik robot generálta neked? Bár én azt gondolom vélhetően manuálban agyaltad ki.

A Droid és FAPT az a két robot, ami nálam fut (Maximizer-t megvettem, de hiába a ForexFBI szerinti ~+75% körüli jelenlegi nyeresége, miután egyszer produkált egy -65%-os dradown hetet, (amivel gyakorlatilag teljesen leültetett) azóta nem futtatom.

Érdekes az emberi lélek, Droid és FAPT jellemzően az este nyitott pozikat többnyire reggelre le is zárja, amiket azonban nem, azt egész egyszerűen nem bírom nyitva hagyni. Az én hülyeségem. Ha pluszos zárom, hogy "nyugodtan" tudjak menni melózni, ha mínuszos, akkor megpróbálom mielőbb minimalizálni a veszteségem.

Ritka eset, hogy reggelre a robot által nyitva hagyott pozikat napközben is nyitva hagyom. Ilyenkor elsőkent az M30, H1, H4 időintervallumra ellenőrzőm, hogy van-e a robot által felvett irányra reménykeltő konvergencia vagy divergencia, ha van akkor hagyom tovább dolgozni a robotot. Ilyenkor azonban egyszerűen nem bírok a melómra figyelni, mindig vissza kell mennem csekkelni a dolgokat.

Na éppen egy napközbeni konvergencia-divergencia setupot keresgéltem, mikor péntek este shortoltam az EURUSD-t, napközben buktam 0.3%-ot, kistoppolódtam, ma reggel meg arra ébredek, hogyha nem stopplódok ki, akkor kaszálok rajta közel annyit gondolom mint Te, kb, 1000 pip körül, mely a jelenlegi aktív tőkém kb 40%-a lett volna.

Na ezeket a napokat nehéz túlvészelni, mikor a robot is kikészít, meg az általam nagy ritkán elengedett manuális próbálkozásokat is egyszerre húzom le a WC-n.

Ok, tudom ez is a Forex része.

C4rt3r 2010.09.08. 21:42:19

@Norco: Jól mondod, manuális pozíció volt az EURUSD short. Én csak a Megadroidot futtatom éles számlán, a többit esetlegesen demón, hogy megnézzem milyen stratégia szerint dolgoznak.

Visszatérve arra az esetre. Három pozíciót nyitottam. 20,40,80 pipes célárakkal. Ha teljesül az első, akkor behúzom a másik kettőt breakevenbe, utána, ha megvan a második, akkor a harmadikat a második TP szintjébe. A három pozíció összesen 1,5-2,5%-os kockázat a teljes tőkére vetítve.

A pozíciót az trendvonalak-csatornák-letörések mesterhármas alapján keresgélem. Néha maximum a momentumot használom, de semmilyen más indikátort nem.

Érdekes, az biztos :)

Ferenc86 2010.09.08. 22:56:02

Szia Miskolci! Most nézem, hogy nálad hogy hogy nincs a fapturbonál beállítva neked a 6. ajánlott devizapár a GBP/CHF? Most látom, hogy 5 megvan, de ez az egy nem. Miért? Egyébként nálam a gbpusd és az usdcad nincs brakva mert backtestet lefuttatva nem győztek meg, de hogy nálad miért ez az egy (gbpchf) hiányzik, nem értem.

Miskolci 2010.09.09. 07:54:54

@Ferenc86:
A GBPCHF is fut, de azon a páron olyan magas a spread, hogy nem köt rajta a Fapturbo.

Norco 2010.09.14. 07:52:28

Tisztelt Uraim, Kedves Szabó G és Miskolci,

Múlt hétfői nagy zakó után kellemes meglepetés a mai, Sep13 hétfő este és Sep 14 reggelre virradó periódus. 2 nyertes trédet húzott be FAPT, egyet pedig Droid :). (Ja most akkor hogy is van? Mégis dolgozik hétfőn is a Droid?) Hasonló eredményeket látok Miskolci számláján is 1-1 győztes pozi FAPt és Droid :)

Ami számomra kicsit árnyalja a képet és elgondolkodtató az a következő:
Miskolcinál mindkét nálam mindhárom tréd FAPT és Droid esetében is a következőképpen alakult.

Nyitó árhoz képest a robotok minden esetben 500-600 pip rendkívül szimpatikusnak tűnő TP-ot állítottak be, az utólag visszanézett grafikon szerint kereskedés közben nem nagyon volt veszélyben egyik stop loss sem, egyértelmű trendet kapott el mindegyik tréd, ennek ellenére hiába a jó irány, a tényleges pozíció zárás mégis mindegyik esetben 15, 20, illetve 50 pip nyereséggel, jóval a tervezett TP előtt következett be. :( Így gyakorlatilag háromszor 450 pip, azaz 1500 körüli az a veszteség, ami a korai zárás miatt következett be. Ami ugye már nem annyira király.

Kérdés: Mi okozhatja azt, hogy a nyitáskor beállított, egyébként az átlagos értéket jóval meghaladó TP helyett, kedvezőnek tűnő kereskedési irány mellett, mégis, jóval korábban következtek be a zárások? Mindhárom pozíció végig nyereségesnek látszik kereskedés közben is. Tehát nem magyarázható a korai zárás a kevés fedezet hiányával, ami pl veszteséges kereskedés után vagy közben okozhat pozi zárásokat. Mi tud tenni az egyszeri földi robotuser láblógatás helyett?

példa FAPT
Sell EUR/CHP nyitó ár-1.29744, TP-1.29140, záró ár-1.29729

példa Droid
Sell EUR/USD nyitó ár-1.28795, TP-1.28311, záró ár-1.28778

Tehát mindkét esetben TP helyett jóval korábbi zárás. Ugyanez figyelhető meg Miskolci számláján is fenti időszakban.

Tipp?
üdv, Norco

Miskolci 2010.09.14. 09:47:07

@Norco:
A hatalmas TP nem valós célkitűzése a robotoknak, hanem a brókerek "megtévesztése" a cél. Mind a két robot alacsony valós TP-vel dolgozik, csak azért ez a hatalmas látszólagos érték, hogy a brókerek ne próbálják kiütni egy esetleges kamu tüskével.
süti beállítások módosítása