Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Egy éves a FapTurbo

2009.11.26. 12:54 Miskolci

Tegnap volt egy éves a FapTurbo.Ebből az alkalomból kaptunk egy videót, melyben megköszönték a sok vásárlást, javaslatokat és együttműködést és bizalmat. A szokásos érzelgős töltet ellenére érdemes megnézni, mert adnak egy pár tippet is a sikeres használathoz. Illetve mindenféle statisztikákat is közzétesznek a robot teljesítményéről. Megtudhatjuk például, hogy mely napokon teljesített a legjobban, illetve melyek voltak a leggyengébb hónapok. 10 percet megér.

Én mindejárt a megjelenése után megvettem annak idején és azt kell mondjam, hogy bizony szükség volt a tapasztalatok begyűjtésére, mert az eredeti robot az eredeti használati utasítás alapján bizony nem volt olyan lenyűgöző. El kellet telnie jópár hónapnak, hogy az ember ki tudja szűrni, melyik devizapárok javasolt mellőzni, illetve kiderült az is, hogy a kereskedési időt is meg kellet változtatni, ha jobb eredményeket akarunk.

Én azt gondolom, hogy ezeket a tapasztalatokat jól belőtték az utolsó 49-es verzióban. Így valóban egy pénztermelő és nem csak egy stagnáló robotot kaptunk.

21 komment

Címkék: robot befektetés ea kereskedés devizatőzsde fapturbo

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr491553767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skilly Willy 2009.11.26. 14:26:23

Mi több, megemlítették az általam emlegetett Expert Guide-ot is, ami a még hatékonyabb beállításokat tartalmazza. Továbbá megemlítették a fapwinner.com-ot és a DonnaForex-et is, így mostmár hivatalos forrásból is elismerték hogy nem rossz amit a Rob Casey (Expert Guide) csinál. Ezen felbuzdulva mától az Expert Guide féle beállításokat fogom használni éles számlán... persze csak óvatosan.

exec 2009.11.26. 23:13:00

én sajnos belecsúsztam a FAPT rossz hónapjába és csúnya mínuszokat csinált guide ide vagy oda, mindkettőért visszakértem a pénzem. (FAPT-t az utolsó héten ezért nem teszteltem tovább). Hozzáteszem, DonnaForex beállításokkal Alpari UK demo számlán még mindig rosszul teljesít a 48-as verzió (demo-n még fut visszaadás után is). Lehet adok neki még egy esélyt ha ilyen jó lett a 49-es.

robkaq2 2009.11.27. 10:04:07

Üdv!

Töröm a fejem egy FapTurbo vásárláson. A kérdésem az, hogy a 49-es verzióhoz is kell -e az Expert Guide? Egyáltalán hol lehet annak utánajárni, hogy milyen beállításokkal használja az ember a fapturbot?

Miskolci 2009.11.27. 10:28:37

@robkaq2:
Én nem használom az expert guide-ot. Tehát az én eredményeim az alapbeállításokkal születnek. Én egyedül az LLR-t állítom át, ami a vállalt kockázat mértékét befolyásolja (lot méret), a működést nem.
Az is igaz, hogy nem minden devizapárt használok, amit lehetne, de bővebb információért regisztrálj a jobb felső sarokban és ott megtudhatod hétről-hétre hogyan teljesítenek a robotok + az én beállításaimat is.

Skilly Willy 2009.11.27. 10:54:27

Ezek szerint expert guide beállítások jobbak mint a donnaforex?

Miskolci 2009.11.27. 11:14:31

Nem tudom, mert az expert guide-ot nem ismerem. És tulajdonképpen a 49-es verzióban szinte a DonnaForex beállításait rakták bele. Kivéve az LRR-t.

robkaq2 2009.11.27. 11:22:01

@Miskolci: akkor gyakorlatilag a fapturbod és a megadroidod is alapbeállításokkal megy?

Miskolci 2009.11.27. 12:01:03

@robkaq2:
Igen. Csak ahogy mondtam, a FapTurbo-nál nem minden devizapárt hazsnálok, mert bizony van amelyik nem teljesít jól, ezért kivettem.
Csak a lot méretet variáltam meg a risk beállítással, de a többi paramétert hagytam gyárin.

PowerMokus 2009.12.23. 10:28:26

jovore szeretnem kihivni a fapturbot egy versenyre!

egy-egy demo accountot nyitunk X osszeggel pl februar 1-en, prezentalunk mt4stats live linket, es nosza.

mit szoltok?

Miskolci 2009.12.24. 13:56:29

@PowerMokus:
Érdekes elképzelés. Mondjuk én ezért nem fogok új demószámlát nyitni. De ha valakinek van felesleges demószámlája, amit nem használ, akkor nosza. Viszont akkor úgy lenne a fair, ha Te ugyanazt a módszert alkalmaznád, mint a FapTurbo, hogy egyenlőek legyenek az esélyek. Gondolok itt kereskedési időre és módszerre (skalpolás). :-)

majkulnajt 2009.12.24. 20:55:13

Helló.
Megvettem a fapturbót,és kaptam egy levelet aweber.com-os oldalhoz tartozó linkkel,de nem tudok vele mit kezdeni.Nem találok se felhasználónevet,sem jelszót,amit hasznosíthatnék esetleg...
Ezért szeretnék tanácsot kérni,hogy ilyenkor mi teendő,mert gondolom te is átestél ezen.
Előre is köszönöm.

majkulnajt 2009.12.25. 16:21:15

Szóval a Fapturbo vásárlással kapcsolatban:Nem a hivatalos oldalról léptem a fizetés folyamatához,hanem egy másik forexes oldalról,aminek a címe:forexhelp.hu
Szóval itt volt egy link a kedvezményes vásárláshoz,odaléptem,és megvettem a cuccot,a pénzt le is vette,de sajnos csak ezt az aweber-es levelet kaptam,amivel ugye nem tudok mit kezdeni...Igaz ebben a levélben nem említik a fapturbót...Remélem,hogy csak késik az igazi levél az aktiváló kóddal...

Miskolci 2009.12.25. 21:04:18

@majkulnajt:
És a clickbanktól nem kaptál levelet?
Abban van egy link arra az esetre, ha a vásárlás után nem jutottál volna automatikusan a regisztrációs oldalra. Tényleg, az nem jött be automatikusan?
Amúgy aktiváló kódot nem fogsz e-mail-ben kapni, hanem a tagsági oldalon tudsz generálni magadnak.
Egyébként a forexhelp.hu oldalán, ahonnan vásároltál, nem segítettek?

majkulnajt 2009.12.25. 23:40:16

A clickbanktól egyenlőre nem kaptam levelet,a forexhelp-nél pedig nem látok semmilyen elérhetőséget...
Szerinted az aweber-nek van valami köze a fapturbóhoz vagy a clickbankhoz valamilyen szinten?
Remélem nem vertek át...Kicsit gyanús nekem,hogy kedvezményes áron volt(139dollár)...

Miskolci 2009.12.26. 12:19:58

@majkulnajt:
Az aweber-nek semmi köze ehhez. Ők csak egy levelező-szolgáltatást nyújtó cég. A kedvezményes ár önmagában nem átverés. De arra nem válaszoltál még, hogy a fizetés után (név,cím, bankkártya adatok megadása után) bejött-e a regisztrációs oldal.
A clickbank-os levelet meg javaslom nézd meg a spam-ek között is, mert ők tutui küldtek e-mailt.
De ha semmi nem jön össz, akkor írj a fapturbo-soknak a problémádról a support@fapturbo.com-ra. Bár nekik el kell küldeni a clickbank-os order számot.
Szóval nézd át a levelezésed mégegyszer, hátha a kukában, vagy a spam mappában landolt valami.
Egy ilyen tárygú levelet keress:"Receipt for your ClickBank Order #"

majkulnajt 2009.12.26. 15:36:14

Köszönöm a segítséged,a spam-ek közt megtaláltam a levelet.
Csak eddig olyan zseni voltam,hogy ez nem jutott eszembe(értem én hogy gőzgép,de mi hajtsa?!...).
Mert korábban a megadroid vásárlásánál nem spam-et,hanem sima levelet küldtek...
Mégegyszer nagyon köszönöm.

PowerMokus 2009.12.29. 17:50:13

@Miskolci:

csak ugy van ertelme, kulonben eselye sincs a turbonak.

hehehe :)

imifx 2010.01.04. 01:15:55

Sziasztok!
Egy másik blogon olvastam a következő dolgot:

".....Meglepetésemre a FAP Turbo vezeti a listát. Azért lepett meg mert állítólag a megalkotói nem fejlesztik tovább, hanem kicsit " kipofozva" árulják Ivybot néven. Aki már látta mindkettőt az észreveszi a hasonlóságot......"

forexrobot.blogter.hu/372322/ismet_nehany_uj_forex_robot_az_oldalon

Ebből mi lehet az igazság?

Miskolci 2010.01.04. 08:51:21

@imifx:
Hát a válaszom erre az, hogy nem tudom mire alapozza a cikk írója, hogy a FAPTurbo-t már nem fejlesztik. Az Ivybot megjelenése óta már több frissítés is történt, ráadásul jelentős változásokkal.
Mellesleg megnéztem az író több oldalát is és bizony sok-sok "butaságot" látok ott. Illetve nem butaságot, hanem inkább valótlanságot.

imifx 2010.01.06. 22:24:52

@Miskolci:
Igen én is sok valótlanságot láttam nála..... :)
süti beállítások módosítása