Az ideális kávé!

Megtaláltam! Csökkenti a stresszt és növeli a bevételeket! Nekem bejött! Próbáld ki Te is!

Kattints a képre és kérd az információkat!

vicces_kave.jpg

Forex-Killer

Forex és a "forexezés" közben tapasztalt élményeim, eredményeim most megosztom mindenkivel.

Hirdetések

New eToro HU

Hirdetések

Ivybot a nagy vesztes?

2009.09.20. 13:58 Miskolci

Nos, hogy ne csak olyan robotkról essen szó, ami jónak tűnik. DonnaForex teszteli megjelenése óta az Ivybot-ot, de egész egyszerűen arra jutott, hogy az "Ivybot-nak vissza kéne mennie az iskolába". Egyszó, mint száz, úgy tűnik, hogy ez egy vesztes tákolmány. Bár én nem próbáltam, azért DonnaForex számomra megbízható forrás, ezért én sem ajánlom eme robot megvásárlását.

Innen is látszik, hogy nem minden hihető a remek marketinges oldalakból. Mint például az Ivybot honlapja is.

Viszont teszteli a pár napja megjelent Forex Bling-et is. Ebből még lehet valami. Ez ugyanis egy programcsomag, amiben több, különböző stratégiájú robot van benne és az eddigi vesztes trade-eket eddig csak az egyik csinálta. Theát ha azt kiiktatjuk, akkor ez is egy nyerő dolog lehet. Kíváncsian várom a jövő hetet, hogyan teljesít.

3 komment

Címkék: befektetés forex devizatőzsde bling ivybot

A bejegyzés trackback címe:

https://forexkiller.blog.hu/api/trackback/id/tr31394554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák Attantam 2009.10.02. 09:19:26

Nem ajánlod az IvyBotot, meg csalódás, meg menjen vissza az iskolába, de azért a clickbankos linkjét teszed be... :))))

Miskolci 2009.10.02. 09:22:57

@Rák Attantam:
Persze, hogy azt teszem be. Egy okot mondj, miért ne azt tettem volna. Te nem tetted volna?

Rák Attantam 2009.10.02. 18:52:06

Szmájli, szmááááájlii! :)))
süti beállítások módosítása